ΑΙΜΑ, ΓΗ ΚΑΙ ΤΙΜΗ. Η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΥ.

AΘΗΝΑ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28-9-2007
Το πέρας των προσφάτων εκλογών, τα προκύψαντα αποτελέσματα και οι ακολουθούμενες φιλολογίες και παραφιλολογίες περί «Ακροδεξιάς» γεννούν εύφορο πεδίο για ένα πολιτικό και ιδεολογικό ξεκαθάρισμα που έχει ανάγκη ο τόπος. Ίσως είναι από τα λίγα πραγματικά ζητούμενα που οφείλουν να ικανοποιήσουν άμεσα οι πολιτικές δυνάμεις της Πατρίδος μας προκειμένου να στοιχηθούν και να μετρηθούν για την όποια ικανότητα διαθέτουν ή δεν διαθέτουν και τον λόγο της ύπαρξής τους ή μη αναφορικά με την ικανοποίηση των Εθνικών και Κοινωνικών Ζητημάτων της Ελλάδος. Διότι η ξεκάθαρη ιδεολογική ταυτότητα και οι σαφείς πολιτικές θέσεις καθορίζουν τον βαθμό της πατριωτικής προσηλώσεως, της πολιτικής αυτονομήσεως και του αδέσμευτου Εθνικού χαρακτήρα των κομμάτων απέναντι και ενάντια στις προκλήσεις και τις παρεμβάσεις του Διεθνούς Συνωμότη, του αδηφάγου Διεθνούς Σιωνισμού και της διαβόητης Νέας( μάλλον πανάρχαιας) Τάξης Πραγμάτων του.

Οι πρόσφατες διαλυτικές τάσεις που σημειώθηκαν στο χώρο του ΠΑ.ΣΟ.Κ φέρουν μαζί τους αναμφίβολα το στίγμα της καταλυτικής παρεμβάσεως των οικονομικών διαχειριστών του πανάθλιου πολιτικού συστήματος που διαφεντεύει ιδιοτελώς και καταδυναστεύει προδήλως τις τύχες ολοκλήρου του Ελληνικού Έθνους και σύσσωμου του λαού. Η χρόνια ανάσχεση της παραγωγής πολιτικού έργου και η αντίστοιχη παντελής έλλειψη Εθνικού Προγραμματισμού και Σχεδιασμού για την αντιμετώπιση των αδιεξόδων και την ανάπτυξη της Ελλάδος λαμβάνουν τώρα ικανοποιητική απάντηση για τα αίτια του κακού. Βέβαια τα σκήπτρα που κρατούν και κραδαίνουν οι κεφαλές της ντόπιας πλουτοκρατίας δεν αποκτήθηκαν ως προϊόν ιδίου μόχθου και εργασίας αλλά δόθηκαν ως αντιπαροχή των καλών υπηρεσιών που προσφέρουν στην Διεφθαρμένη και Απάτριδα Παγκόσμια Εξουσία. Στην ίδια Αντεθνική και Αντιλαϊκή Εξουσία που πρόσκεινται και οι νεοταξικοί κομματικοί παρείες. Αμφότεροι δεν είναι εντολοδότες αλλά εντολοδόχοι. Γι’ αυτό και αποτελούν περιττό πολιτικό βάρος που πρέπει να αποτιναχθεί από τις πλάτες του Ελληνικού λαού.

Οι ανωτέρω διαπιστώσεις επαληθεύονται και επισφραγίζονται από τις όψιμες αλλά και αληθινές αποκαλύψεις για τους τρόπους εκλογής των βουλευτών και λαϊκών «εκπροσώπων» μέσα από ένα δήθεν ελεύθερο και αδιάβλητο σύστημα έκφρασης της λαϊκής ετυμηγορίας. Ο λαός καλείται να επιλέξει τους πλέον άξιους εκφραστές των πόθων και επιθυμιών του ανάμεσα σε πολιτικούς γυρολόγους που διαθέτουν συγκεκριμένα προεπιλεγμένα «προσόντα» για τον εξωραϊσμό και τον θετικό επηρεασμό της τάχα μου κυρίαρχης κοινής γνώμης. Ένας ολόκληρος μηχανισμός, τυφλά αφοσιωμένος στους Ολοκληρωτικούς σχεδιασμούς του Σιωνιστικού Νεοταξισμού, μετέρχεται κάθε θεμιτό και κυρίως αθέμιτο μέσο προωθήσεως των πλέον πειθήνιων μεταπρατών των στοχεύσεων της Άρχουσας Τάξης ακόμη και σε βάρος τόσο του λαού όσο και της δήθεν εκφρασθείσης ιδεολογίας. Έτσι λοιπόν το υποτιθέμενο αξιακό σύστημα επιλογής των πολιτικών «μας» απαρτίζεται από την «χαρισματική» και εξόχως κληρονομική επωνυμία του υποψηφίου( γιος, ανιψιός ή εγγονός πρώην πολιτικού), τις βαριές κοινωνικές γνωριμίες και τις σχέσεις εναγκαλισμού με την συμμορία της νεόκοπης πλουτοκρατίας, την οικονομική ισχύ του λαϊκού «υπερασπιστή», τον βαθμό της υποτέλειας που αυτός επιδεικνύει, την ιδεολογική κενότητα που διαθέτει και καλύπτει μέσα από την οικειοποίηση ιδεών που τις αντιλαμβάνεται ως εμπόριο ψεύτικης ελπίδας, τις σχέσεις διαπλοκής που αναπτύσσει με τους υποτιθέμενους ιδεολογικούς αντιπάλους και εχθρούς της Πατρίδος. Είναι έτοιμος να ξεπουληθεί και να ξεπουλήσει αξίες προκειμένου να κερδίσει μια θέση κάτω από τον ήλιο του Κοινοβουλίου, οδηγώντας την υποτιθέμενη Παράταξή του ακόμα και στον πολιτικό θάνατο. Αυτή ήταν και αυτή είναι η πραγματικότητα που χαρακτηρίζει τα έργα και τις ημέρες των κομμάτων της Καθεστηκυίας Τάξης, ανεξαρτήτως ψευτοιδεολογικού περιβλήματος, σ’ όλο το φάσμα της φθοροποιούς πολιτικής μας ζωής. Η διάσπασή τους ενδέχεται να ευνοήσει την Πολιτική και Κοινωνική Αναγέννηση της Ελλάδος μας, αρκεί να επέλθει η αντικατάστασή τους από έναν αξιόπιστο φορέα που θα κομίσει ένα ανώτερο ιδεολογικό και αξιακό σύστημα.

Εδώ έρχεται να παρέμβει καταλυτικά και να ανατρέψει το σαθρό πολιτικό σκηνικό ο Ελληνικός και Ριζοσπαστικός Εθνικοκοινωνισμός ως Πολιτική Ιδεολογία που προτάσσει την Εθνική Συνοχή και την Κοινωνική Αλληλεγγύη. Εκφράζει την πολιτική αναφορά του Πατριωτισμού, την Εθνική Καθαρότητα, την Γνήσια Φυλετική Συνείδηση και την προάσπιση των Λαϊκών Ελευθεριών. Αρνείται την νόθευση της Εθνικής Ταυτότητας, την καταρράκωση του Πολιτισμού και την παράδοση της Λαϊκής Κυριαρχίας σε αλλότριους σκοπούς. Ο Ελληνικός Εθνικοκοινωνισμός στηρίζει την Πολιτική Φιλοσοφία του, τον Ιδεολογικό Λόγο του και την Αξιακή Αναφορά του στην διατήρηση της Ελληνικής Ταυτότητας, στην οικοδόμηση ενός Νέου Ελληνικού Πολιτισμού και στην ελεύθερη έκφραση της Ελληνικής Λαϊκής Κυριαρχίας. Άξονας μετουσίωσης αυτής της σταθερής και απαρέγκλιτης πολιτικής στόχευσης του Εθνικοκοινωνισμού αποτελεί η ανάπτυξη των θεωριών της Εθνικής Ομοιογένειας και της Φυλετικής Συνείδησης( ο δεσμός του Αίματος), του εδαφικού παράγοντα και της Εθνικής Γεωπολιτικής Δραστηριότητας( ο δεσμός της Γης) και της αίσθησης του καθήκοντος και του χρέους έναντι των προγόνων, της Εθνικής Αποστολής και των επόμενων γενεών( ο δεσμός της Τιμής).

Ο πρώτος και θεμελιώδης λίθος για την ασφαλή δόμηση του Εθνικού Κράτους σύμφωνα με την πολιτική αντίληψη του Εθνικοκοινωνισμού και τη λογική παραδοχή της φυσικής νομοτέλειας είναι ο σεβασμός και η θωράκιση της Εθνικής και Φυλετικής Ιδιοσυστασίας. Ο πρωταρχικός παράγοντας που κατευθύνει τις ενέργειες μιας ομάδας πολιτών στον σχηματισμό της Πολιτείας είναι το αρμονικό ταίριασμα της κοινής καταγωγής και της φυλετικής ταυτοσημίας, η σύνθεση του όμαιμου και του ομόφυλου. Η τήρηση της Εθνικής Ομοιογένειας συνέχει τον λαό που την εφαρμόζει και τον κατευθύνει ομότροπα στην αντιμετώπιση των κοινών ζητημάτων και αναγκών. Όταν οι πολίτες μιας Κρατικής Οντότητας έχουν κοινό γλωσσικό κώδικα, κοινή παιδεία, κοινά ήθη και έθιμα, κοινές θρησκευτικές αναζητήσεις και την ίδια κοιτίδα προέλευσης, τότε είναι απολύτως φυσιολογικό να εργάζονται με ζήλο και αφοσίωση για την πρόοδο και ανάπτυξη της Εθνικής Κοινότητος. Αρκεί να επιλέξουν υπεύθυνες ηγεσίες και όλοι μαζί να αποτρέψουν επιβλαβείς προσμείξεις κατώτερων και αλλότριων πληθυσμών που θα λειτουργήσουν ως ενισχυτικοί φορείς συμφερόντων αντίθετων προς τις επιδιώξεις του Έθνους. Αν μάλιστα τυγχάνει ένας λαός να είναι ανώτερος και να έχει σημειώσει μοναδικές και ανυπέρβλητες πολιτισμικές και πολιτικές καταγραφές, αν ο λαός αυτός είναι ο Ελληνικός, τότε υποχρεούται να τηρήσει αμόλυντη την υπόστασή του και ανόθευτη την εθνολογική του σύνθεση. Το Έθνος οφείλει να στηριχθεί στην εντοπιότητα των πολιτών του και να στηρίξει την ενότητα, τη συνοχή και το αρραγές μέτωπο αυτών. Δεν αποκαλείσαι Έλληνας με την απόκτηση ενός χαρτιού και μιας ταυτότητας αλλά χαριτώνεσαι από το Ελληνικό Αίμα που τρέχει στις φλέβες σου. Ουδεμία ανθρώπινη επέμβαση πρόκειται να γίνει ανεκτή προκειμένου να νοθευτεί το Ελληνικό Αίμα και να αλλάξει η Βιοσύσταση του λαού μας. Σ’ αυτή εδώ τη χώρα κατοικούν Έλληνες που ανήκουν στην Ανώτερη Λευκή Ευρωπαϊκή Φυλή που γεννοβόλησε το Ελληνικό Έθνος.

Το δεύτερο δομικό στοιχείο της Εθνικοκοινωνικής Πολιτείας αποτελείται από την κατάκτηση του απαραίτητου ζωτικού εδαφικού χώρου που απαιτείται προκειμένου να ζήσει, να αναπτυχθεί και να εξαπλωθεί ο Εθνικός πληθυσμός συμμετρικά και ανεμπόδιστα. Στην Εθνικοκοινωνική Κοσμοθεωρία η ισχυροποίηση του Εθνικού Κράτους βασίζεται στην πληθυσμιακή έκρηξη, αφού περισσότεροι πολίτες σημαίνουν αναβάθμιση του εργατικού ιστού του Έθνους όχι μόνο σε ποσοτικό αλλά και σε ποιοτικό επίπεδο. Με τον όρο εργάτης εννοούμε κάθε ανθρώπινη μονάδα που προσφέρει το προϊόν της εργασίας της στην Εθνική Κοινότητα αγόγγυστα, υπηρετώντας πιστά τον υπέρτατο σκοπό της κραταίωσής της μέσα σ’ ένα πλαίσιο ανταποδοτικότητας, αφού η θετική απολαβή της Πολιτείας νέμεται ισόποσα και αδιακρίτως σε όλους τους πολίτες που μοχθούν. Η επιδιωκόμενη αυξητική πληθυσμιακή τάση δημιουργεί την υποχρέωση της Εθνικής Πολιτείας να καλύψει τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των νέων πολιτών της. Ανάγκες που έχουν να κάνουν κυρίως με την παροχή στέγης, τροφής, εργασίας και ικανής εδαφικής και παραγωγικής εκτάσεως. Η υποχρέωση αυτή αυξάνει όταν πλησίον του Εθνικού Μητροπολιτικού Κέντρου εδράζονται οικείοι πληθυσμοί που είτε λόγω πρότερων ατυχιών είτε παλαιότερων προδοτικών καταστάσεων έχουν βρεθεί εκτός συνόρων υπό ξένη κατοχή. Στις ανωτέρω περιπτώσεις θεωρούμε ιερό καθήκον την πράξη της ανακατανομής εδαφών και την οικειοποίηση ευρύτατων ζωνών επιρροής. Η χάραξη και η υλοποίηση μιας πάγιας και απαρέγκλιτης Εθνικής Γεωπολιτικής Δραστηριότητας αποτελεί βασικό κορμό της Εθνικοκοινωνικής Κοσμοθεωρίας. Ο Εθνικός Πολιτικός Σχεδιασμός, η Δυναμική Εξωτερική Πολιτική και το Εδαφικό Ζήτημα αποτελούν για εμάς μια αδιάσπαστη ενότητα που έχουν ως κοινούς παρονομαστές τις έννοιες διεκδίκηση, πειθώς, έντονη επιχειρηματολογία, κατάκτηση. Τα ανθρώπινα και εδαφικά δικαιώματα ισχύουν για όλα τα έθνη, πολύ δε περισσότερο για τον Ανώτερο Εθνικοκοινωνικό Ελληνισμό. Οι πλούσιες και ευρείες εδαφικές εκτάσεις που μας έχουν αφαιρεθεί όντες διαθέτουσες συμπαγείς Ελληνικούς πληθυσμούς μας ανήκουν και θα τις επαναδιαπραγματευτούμε για λογαριασμό της Μεγάλης μας Πατρίδος Ελλάδος. Δεν είναι θέμα πολεμικής δράσης όπως λένε οι δειλοί αλλά ζήτημα αποτελεσματικής και στιβαρής Εθνικής Πολιτικής. Επιπλέον ο παράγοντας Γη και η σύνδεσή του με τον άνθρωπο έχει διαχρονικά αποδειχθεί ότι δημιουργεί χαρακτήρες υπεύθυνους, ρωμαλέους, ευφυείς, δραστήριους αλλά και δημιουργικά ενεργητικούς απέναντι στις Εθνικές υποθέσεις και τις κοινωνικές υποχρεώσεις. Η ενασχόληση με το φυσικό περιβάλλον και τις αγροτικές δραστηριότητες αναπτύσσει βαθιά οικολογική συνείδηση, διευρύνει τους πνευματικούς ορίζοντες, διαπλάθει δυνατές και υγιείς προσωπικότητες και ενδυναμώνει την πίστη και την προσήλωση του λαού στην άσκηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων του Έθνους. Ο δεσμός του ανθρώπου με τη Γη γίνεται ταυτόσημος με εκείνον του πολίτη και της Εθνικής Κοινότητας. Ο ανθρώπινος παράγοντας μέσα από μια σχέση αλληλεξάρτησης με τη Γη του τίθεται αυθόρμητα στην διάθεση του Κράτους και προασπίζει από κοινού την Εθνική εδαφική περιουσία. Η καταπολέμηση της αστυφιλίας και η κινητροδότηση για την επάνδρωση της υπαίθρου θωρακίζει τόσο το Έθνος όσο και το λαό.

Ο τρίτος ζωτικός άξονας της Εθνικοκοινωνικής Βιοθεωρίας, μαζί με την Φυλετική Συνείδηση, είναι ο δεσμός της Τιμής και του Χρέους των πολιτών του Εθνικού Κράτους έναντι των προγόνων, της Εθνικής Αποστολής και των μελλοντικών γενεών που θα έρθουν και θα εξελίξουν το Έθνος. Αναμφίβολα η σημερινή Ελλάς δεν προήλθε ως προϊόν παρθενογένεσης αλλά μέσα από μια αδιάκοπη διεργασία κοπιωδών δοκιμασιών και αγώνων των Ελλήνων που προηγήθηκαν ώστε να απολαμβάνουμε εμείς σήμερα το αγαθό της ελευθερίας. Καταστάσεις ακμής και παρακμής, ανόδου και πτώσεως δεν έπαυσαν ποτέ να εναλλάσσονται στη διάρκεια του βίου αυτού του Έθνους. Η επίζηλη γεωφυσική θέση της Πατρίδος μας και η συναναστροφή με προδότες και υπανθρώπους δοκίμασαν λίαν επιτυχώς τις αντοχές της Ελλάδος. Αυτό το Έθνος δημιούργησε πολιτισμούς και κοσμοκρατορίες ανυπέρβλητες. Οφείλουμε να συνεχίσουμε να βαδίζουμε στα χνάρια των Μεγάλων Προγόνων μας. Να χτίσουμε μια Νέα Ελλάδα, Δικαιότερη, Δυνατότερη και Μεγαλύτερη. Να δημιουργήσουμε έναν Νέο Ελληνικό Πολιτισμό και να στηριχθούμε στον Ηθικό Κώδικα της Εθνικολαικής Τιμής και του ηρωικού τρόπου ζωής του Αγώνα και της Αρετής. Να δομήσουμε μια Ελλάδα της Τιμής και του Καθήκοντος που θα απευθύνεται και θα στεγάζει όλους τους Έλληνες, χαρίζοντας τους την Ελευθερία και αποδίδοντας τους το Δικαίωμα της Ελληνικότητας. Να παραδώσουμε στις επερχόμενες γενιές Ελλήνων μια Πατρίδα ισχυρότερη και μεγαλύτερη απ’ αυτή που παραλάβαμε. Τότε θα είμαστε διπλά ευτυχείς, και ως Έλληνες και ως Εθνικοκοινωνιστές.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://polapopsis.blogspot.com/
http://karachalios-spiros.blogspot.com/

ΣΤΟΝ ΑΠΟΗΧΟ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

ΑΘΗΝΑ, Τρίτη 18-9-2007
Το πέρας των βουλευτικών εκλογών σηματοδοτεί την απαρχή της συγγραφής ενός νέου βιβλίου στην σύγχρονη πολιτική ιστορία της Ελλάδος. Στις 16 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε η γραφή του προλόγου σ’ αυτό το βιβλίο, επιτρέποντας στο λαό μας να γίνει ορατή μια πρώτη χαραμάδα ελπίδας και αισιοδοξίας. Για πρώτη φορά τα τελευταία τριάντα τουλάχιστον χρόνια καταγράφηκε με τρόπο πρόδηλο ότι το νοσηρό πολιτικό σύστημα που καταδυναστεύει τις ζωές μας και μειώνει την Πατρίδα μας δεν είναι ούτε ανίκητο ούτε φυσικά άτρωτο.

Οι Έλληνες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται ότι τα ζωτικά ζητήματα της χώρας δεν αντιμετωπίζονται με την εναλλαγή στερεότυπων αλλά και τόσο πανομοιότυπων μεταξύ τους μορφών διακυβέρνησης. Μορφές διακυβέρνησης που κουβαλούν σωρεία από ελαττώματα, δουλείες και εξαρτήσεις. Ανικανότητα, ατολμία, κεφαλαιοκρατική ομηρία, νεοταξική υποδούλωση, κοινωνική αναλγησία και έλλειμμα πατριωτικών αντανακλαστικών συμπυκνώνουν τα στίγματα που φέρουν μαζί τους και χρεώνουν τον τόπο τα κόμματα της Καθεστηκυίας Τάξεως. Τώρα πλέον ο Ελληνικός λαός, υπό το βάρος ασύμμετρων πολιτικών πράξεων και καθημαγμένων κοινωνικών δομών, διαπιστώνει ότι το τέλμα στο οποίο οδηγείται μπορεί να αποφευχθεί μόνον με ριζοσπαστικές τομές και ουσιαστικές ενέργειες. Ενέργειες που κατατείνουν στην κατ’ αρχή προσβολή της αλαζονικής αυτοπεποίθησης των δοτών ηγεσιών και την αμφισβήτηση της κυριαρχίας τους και κατόπιν στην ανατροπή της δεσποτείας τους.

Είναι δυστυχώς ίδιον του λαού μας να εγειρόμαστε όταν το κακό φουντώνει και πλησιάζει την αυλή μας. Ζήσαμε διαδοχικά πλήγματα στην Ορθοδοξία, την στρατιωτική μας δομή, την οικογενειακή οικονομία, την παιδεία, την αξιοκρατία και την αξιοπρέπεια, την κοινωνική δικαιοσύνη, την ανθρώπινη υπόσταση, τον εθνολογικό ιστό της Πατρίδας μας. Τα δυσάρεστα αυτά περιστατικά που προηγουμένως αντιπαρήλθε ο λαός μας μεμονωμένα, αθροίζοντας τα και κάνοντας ταμείο αποφάνηκε πως δεν του πρέπουν και δεν του αναλογούν. Πως αυτή η χώρα και ο υπερήφανος λαός της προορίζονται να ζήσουν, να αναπτυχθούν και να απλωθούν και όχι να μαραζώσουν, να περιοριστούν και να εκλείψουν. Και βέβαια πως αυτό το χώμα και οι άνθρωποι που το πατούν δεν αποτιμώνται με το χρήμα, αφειδώς ή ελεγχόμενα, αλλά με την Ελληνικότητα και τις αρετές που απορρέουν απ’ αυτήν.

Έστω και την ακραία και ύστατη αυτή στιγμή οι Έλληνες αποφάσισαν να θέσουν μια πρώτη και ουσιαστική αρνησικυρία στους θλιβερούς ταγούς που μας έχουν ζώσει και καμώνονται τους δυνατούς και μεγάλους όντες αληθινά αδύναμοι και μικροί. Όταν αυτοί οι διορισμένοι τρανοί δεν τολμούν να σηκώσουν ανάστημα στους χθεσινούς επαίτες και τους αγνώμονες ευεργετηθέντες, στους σημερινούς κεφαλαιοκράτες και τους νεοταξικούς άρπαγες, ο λαός μας λέει το πρώτο βροντερό όχι στους λαθροθήρες και κληρονομικούς «άρχοντες» που απομυζούν ό,τι ομορφότερο γεννήθηκε σ’ αυτή την ευλογημένη γωνιά του πλανήτη. Και από χώρα του φωτός, του πολιτισμού και της υπεροχής, από χώρα των Ελλήνων έχουν βαλθεί να μας μετατρέψουν σε χώρα του βαθέως σκότους, της αμορφωσιάς και της μιζέριας, σε πολυπολιτισμικό χωνευτήρι. Ακόμα και η ανθρώπινη ζωή έχει ευτελιστεί σε απίστευτο βαθμό.

Η είσοδος του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού στο Ελληνικό Κοινοβούλιο με την αύξηση των εκλογικών ποσοστών του σ’ όλη την επικράτεια παρουσιάζεται ως το λογικό επιστέγασμα αφενός μεν της λαϊκής δυσφορίας αφετέρου δε της βαθειάς προσηλώσεως στα πεπρωμένα και την πραγματική αποστολή του Ελληνισμού. Καταδεικνύει την μέχρι χθες βαθειά κρυμμένη προσήλωση στην αέναη ζωοφόρο Ελληνικότητά μας. Ότι δεν γεννηθήκαμε για να μας καθοδηγούν σαν πρόβατα επί σφαγή αλλά για να πορευόμαστε αυτόφωτα και να φωτοδοτούμε στο πέρασμά μας.

Να ορίζουμε τις εαυτούς μας, τα υπάρχοντά μας και την Πατρίδα μας είναι ό,τι Ελληνικότερο οφείλουμε να πράξουμε. Να απλώσουμε τον Ελληνισμό μας στην πιο καθάρια μορφή του με περισσότερη ορμή είναι ο προορισμός του ΛΑ.Ο.Σ και του Αρχηγού μας Γ. Καρατζαφέρη.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://karachalios-spiros.blogspot.com/

ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ

Tρίτη 11-9-2007
Ο δρόμος προς τις βουλευτικές εκλογές της 16ης Σεπτεμβρίου εγγίζει προς τον τερματισμό του. Οι διαβόητες έρευνες της κοινής γνώμης, τα γνωστά και ως γκάλοπ, έχουν παύσει εκ του νόμου να δημοσιοποιούνται. Και τούτο τάχα μου για να μην επηρεάζουν προς κάποια μονομερή κατεύθυνση τη λαϊκή άποψη. Λες και δε γνωρίζουμε τον τρόπο διενέργειας των δημοσκοπήσεων. Δημοσκοπήσεις που δεν προσθέτουν ειδικό βάρος στη λαϊκή φωνή αλλά ασκούν περισσότερο ψυχοτρόπα επιρροή κατά τις επιθυμίες της νοσηρής παρούσης πολιτικής διοικήσεως και υπέρ αυτής.

Ωστόσο οι εκλογές επελαύνουν έναντι ενός ιδιαιτέρως καταπονημένου λαού που αναρωτιέται τι μπορεί να προσδοκά απ’ αυτές. Τι καλύτερο ή μάλλον τι χειρότερο μπορεί να επιφέρουν στον τόπο; Η ψήφος θα αλλάξει τα πολιτικά πράγματα; Ακόμη περισσότερο η περιώνυμος λαϊκή ετυμηγορία θα καταγραφεί αδιαβλήτως και θα αποτιμηθεί στην πραγματική της διάσταση; Θα σταλούν οι πλέον άξιοι λαϊκοί εκπρόσωποι στο Κοινοβούλιο για την ευόδωση των δικαίων πόθων ή θα συσταθεί ένα καινούργιο Κυνοβούλιο των προικοδοτημένων, κληρονομικώ δικαίω, γιων, ανιψιών και εγγονών; Προς δόξα και ανακύκλωση των ντόπιων πολιτικών τζακιών και επιβητόρων. Το χρήμα και τα γυαλιστερά εκλογικά χαρτάκια θα μαγέψουν εκ νέου τις εκστασιασμένες λαϊκές μάζες; Και τέλος, οι εκλογές θα αποδώσουν σταθερή κυβέρνηση ή ένα μόρφωμα βραχύβιο;

Τα ερωτήματα αυτά είναι βέβαιο ότι απασχολούν μεγάλο τμήμα των Ελλήνων πολιτών. Γιατί είναι πραγματικά και ουσιώδη, ενώ παράλληλα οι απαντήσεις αφορούν το μέλλον όλων μας, είτε ως μονάδες χωριστές είτε ως Εθνική Οντότητα. Γιατί το Έθνος των Ελλήνων ζει καθημερινά μέσα μας και υπάρχει όσο υπάρχουμε εμείς. Ο Ελληνισμός στηρίζεται στα παιδιά του και θρέφεται απ’ αυτά για χάρη τους.

Ας σταθούμε λοιπόν με περίσκεψη και σοβαρότητα μπροστά στη συνείδησή μας. Η οικονομική δύναμη και το κληρονομικό «χάρισμα» θα βρεθούν και πάλι εμπρός μας. Το έργο το έχουμε ξαναδεί και τα θύματα παραμένουν πάντα τα ίδια. Ο λαός, αέναα απατημένος, ας εγερθεί κι ας αφήσει πίσω του τους νεοταξικούς εκλεκτούς και τους νεοσσούς νεοσωτήρες της Καθεστηκυίας Τάξεως. Οι Έλληνες δικαιούνται και κυρίως υποχρεούνται να διοικηθούν και να πορευθούν Ελληνοπρεπώς και αναπτυξιακά σε μια Κοινωνία Δικαιοσύνης και Αλληλεγγύης. Δεν χρειαζόμαστε ούτε ραγιάδες ούτε εφιάλτες. Χρειαζόμαστε ηγέτες που να εμπνέουν ηρωισμό, λεβεντιά και καθαρή Ελληνική καρδιά. Ηγέτες που θα πλατύνουν το Έθνος μας και θα ανταμείβουν επάξια το θαυμάσιο λαό μας κι όχι εκείνους που ετοιμάζονται να ηττηθούν στα Εθνικά Ζητήματα και να δυναμιτίσουν το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας.

Γι’ αυτό το λόγο οι επερχόμενες εκλογές θα αποδώσουν βραχύβια κυβερνητική κατάσταση. Και ως γνήσιοι Έλληνες πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αποδώσουμε στην Πατρίδα μας Εθνικό και Κοινωνικό Πολιτικό Σχήμα μακριά από τα ψευτοδιλήμματα περί ακυβερνησίας. Ο εχθρός, ο ταραξίας και ο ανίκανος βρίσκονται εντός των τειχών της Ελλάδος. Και είναι εξίσου επικίνδυνοι. Ας τους αποβάλλουμε από τις ζωές μας. Για να ζήσουμε ως Ελεύθεροι Έλληνες σε μια Ενιαία, Μεγάλη και ισχυρή Ελλάδα.
Σπυρίδων Καραχάλιος
Συντονιστής Εκλογικού Αγώνα Β Αθηνών ΛΑ.Ο.Σ
Ηλ/κες Δνσεις: http:// karachalios-spiros.blogspot.com
http:// polapopsis.blogspot.com
Hλ/κό ταχ/μείο:karachalios.spiros@gmail.com
polapopsis@gmail.com




ΕΠΙΣΚΕΨΗ Γ.ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΣΤΟΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ


ΚΑΛΛΙΘΕΑ 6-9-2007

Tην Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2007 και ώρα 11.00 επεσκέφθη τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ο Πρόεδρος του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού (ΛΑ.Ο.Σ) και Ευρωβουλευτής κ. Γ. Καρατζαφέρης προκειμένου να ενημερωθεί για ζητήματα που αφορούν την εταιρία και τους εργαζομένους. Κατά την ανωτέρω επίσκεψη ο κ. Γ. Καρατζαφέρης είχε συνάντηση με το Προεδρείο του Σωματείου Εργαζομένων «Τρίαινα» και με εκπρόσωπο της Διοικήσεως της εταιρίας. Ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ είχε την ευκαιρία να παράσχει επιπλέον ευρείας φύσης σημαντική πληροφόρηση για το διαμορφωθέν πολιτικό και κοινωνικό τοπίο που διαμορφώνεται και σχετίζεται άμεσα με τους εργαζομένους και τις οικονομικές δραστηριότητες στη χώρα μας, την Ευρώπη και το άμεσα σχετιζόμενο περιβάλλον.

Τα θέματα της γενικότερης μισθοδοτικής πολιτικής των Ελλήνων εργαζομένων και οι δυσχερείς συνθήκες τραπεζικού δανεισμού, οι εξωτερικές σχέσεις και η όξυνση του οικονομικού και ευρύτερου ανταγωνισμού, η ναυτική παράδοση και η μεγάλη σημασία της για την Ελλάδα και τους εργαζομένους της, η μεγάλη προσφορά των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στη Ναυτοσύνη και την άμυνα της χώρας σήμερα, αύριο και πάντοτε, το ασφαλιστικό ζήτημα, απασχόλησαν τις επαφές του κ. Γ. Καρατζαφέρη με τη Διοίκηση και τους εργαζομένους των Ναυπηγείων. Προτάσεις του Προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ όπως η δημιουργία ενός ενιαίου Ασφαλιστικού Ταμείου, ο προσδιορισμός του συντάξιμου ποσού βάσει των φορολογικώς δηλωθέντων εισοδημάτων των εργαζομένων, η κατάργηση των εισφορών και των ενσήμων, η διοχέτευση των εξοικονομιθέντων πόρων σε μισθολογικές αυξήσεις και ευρύτερη φιλεργατική πολιτική, η κρατική χρηματοδότηση της ναυπήγησης των ελληνικών πλοίων σε ποσοστό 50% υπό την προϋπόθεση ότι τα πλοία θα φέρουν την Ελληνική σημαία για όσο καιρό πλέουν, τα πληρώματα θα απαρτίζονται από Έλληνες και η ναυπήγηση θα πραγματοποιείται αποκλειστικά σε Ελληνικά ναυπηγεία, το άμεσο κλείσιμο της μισθολογικής ψαλίδας και ο συσχετισμός ανώτατου και κατώτατου μισθού( κανένας μισθός επάνω από το επταπλάσιο του κατώτατου) και η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων μέσω ειδικού Φ.Π.Α, συνάντησαν ευρεία αποδοχή. Ομοίως και η εξασφάλιση των εργασιακών θέσεων. Στις 12.00 ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ αποχώρισε από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.