Σήμερα η στήλη ΣΧΟΛΙΟ ΑΚΡΩΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ παρουσιάζει ένα διαφωτιστικό κείμενο που αποτελεί δικαίωση των θέσεων του Ελληνικού Εθνικοκοινωνισμού για την αποβολή των μισητών Τούρκων από τα Άγια Χώματα του Αιώνιου Ελληνισμού προς επίρρωση της δικαίας θέσεως για την Εθνική Ολοκλήρωση και τη δημιουργία της Μεγάλης Ελλάδος. Χωρίς μάλιστα κανένα σχόλιο.
Οδεύουμε προς τετελεσμένες τραγικές καταστάσεις στην Θράκη...
Το τελευταίο διάστημα παρατηρούμε μία ιδιαίτερη κινητικότητα στο χώρο της μειονότητας με την σύσταση και λειτουργία «σωματείων» με τουλάχιστον περίεργο καταστατικό και με σκοπούς λίαν αξιοπρόσεκτους.
|
Με το θέμα αυτό είχαμε ασχοληθεί και στο παρελθόν, αλλά δεν γνωρίζουμε αν διαβάσθηκε από τους αρμοδίους. Στην Ξάνθη, έχουν συσταθεί με δικαστική απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ξάνθης τέσσερα σωματεία το ένα με τίτλο «Μειονοτικο Κέντρο Υγείας Παιδείας και Πολιτισμού», το άλλο με τίτλο «Πολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος «Η ΑΔΕΛΦΟΣΥΝΗ», το τρίτο «Μειονοτικός Σύλλογος Χατζήδων Ξάνθης», ενώ ένα τέταρτο με τίτλο «ΠΛΑΤΑΝΟΣ» έρχεται να συμπληρώσει την τετράδα. Τα συγκεκριμένα καταστατικά δείχνουν προσεγμένα, δουλεμένα πολύ καλά και με προσοχή, από άτομα με πείρα και υποδηλώνουν στρατηγική και μεθοδικότητα, ενώ επιβεβαιώνουν την άποψη ότι κάποιοι μειονοτικοί λειτουργούν με μακροπρόθεσμη σχεδίαση και επένδυση στο μέλλον, στη βάση ενός σχεδίου που εκπορεύεται από την γείτονα χώρα. Παράλληλα επιβεβαιώνουν την έλλειψη αντανακλαστικών της ελληνικής Πολιτείας, την ενδεχόμενη άγνοια των δικαστών που ενέκριναν τις αιτήσεις αυτών των σωματείων, οι οποίοι όντας καταγόμενοι από περιοχές εκτός Θράκης, δεν έχουν την ίσως την ευχέρεια αντίληψης να καταλάβουν τι εξυφαίνεται από κάποιους κύκλους υπό το πρόσχημα μίας αίτησης για σύσταση σωματείου και αντιμετωπίζουν τα πάντα με χαλαρότητα σαν ένα τυπικό αίτημα ενός αθλητικού ή κοινού πολιτιστικού σωματείου. Προφανώς ο δικαστής αντιμετώπισε την κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις σαν εύκολες και απλές υποθέσεις σύστασης σωματείου και έγραψε μία τυποποιημένη απόφαση, όπως για όλα τα σωματεία, δεν αναρωτήθηκε ίσως για το ποια είναι η σκοπιμότητα ενός τέτοιου σωματείου και αν οι σκοποί του συνάδουν με την δημόσια τάξη και ασφάλεια της χώρας.
Οι συγκεκριμένες αιτήσεις τουλάχιστον των συγκεκριμένων σωματείων πρέπει να μας προβληματίσουν για πολλούς λόγους:
Στο πρώτο σωματείο «Μειονοτικό κέντρο Υγείας Παιδείας Πολιτισμού», επισημαίνονται τα εξής: Γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι οι τομείς της παιδείας, της υγείας και του πολιτισμού, είναι σαφώς τομείς με κρατικό ενδιαφέρον, και δεν μπορεί οιοδήποτε σωματείο να υποκαταστήσει το κράτος.
Διαβάζουμε στους σκοπούς του ότι ενώ πονηρά ομιλεί περί επιμόρφωσης στους μαθητές νέους και στα μέλη της θρησκείας και των αρχών του Ισλάμ και κάθε άλλης θρησκείας (δήθεν!) εν τούτοις όπως φαίνεται παρακάτω ομιλεί περί πνευματικής ηθικής και θρησκευτικής κοινωνικής ολοκλήρωσης της προσωπικότητας των νέων, περί σωστής και δημιουργικής εύχρηστης ψυχαγωγίας περί αξιοποίησης των σύμφωνα με τις αρχές της ηθικής, της ισλαμικής παιδείας και ισλαμικού πολιτισμού … Το μορφωτικό τμήμα ομιλεί περί των αρχών, των διδαχών και της ηθικής του ισλάμ, δηλαδή το σωματείο πιθανότατα θα εξελιχθεί σε εκτροφείο φανατικών ισλαμιστών, ή οικοτροφείο εθνικιστών της τουρκικής προπαγάνδας.
Στο συγκεκριμένο σωματείο έχουμε ευθέως παραβίαση βασικών νομικών διατάξεων και ανάπτυξη δραστηριοτήτων που θέτουν σε κίνδυνο την λειτουργία του κράτους σε ευαίσθητους τομείς όπως η παιδεία, η υγεία και ο πολιτισμός.
Ας δούμε αναλυτικά ορισμένα σημεία του:
Ο τρόπος εγγραφής στο σωματείο καθιστά αδύνατη την εγγραφή κάποιου αν δεν τον προτείνουν δύο τουλάχιστον μέλη του σωματείου, άρα μιλάμε για ένα κλειστό «club», το οποίο επιλεκτικά θα κάνει δεκτά ως μέλη συγκεκριμένα πρόσωπα αποκλειστικά από τον χώρο της μειονότητας.
Ένας από τους σκοπούς του είναι η δυνατότητα ίδρυσης εκπαιδευτηρίων, οικοτροφείων, πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, κέντρων υγείας, η δυνατότητα πρόσληψης εκπαιδευτικών, ιατρών κλπ. Τέτοιες δυνατότητες έχει μόνο το κράτος και κανείς άλλος. Είναι δυνατόν ένα σωματείο να υποκαταστήσει το κράτος και να ασκήσει τέτοιες εξουσίες;
Ποιος θα πληρώνει εκπαιδευτές και ιατρούς και λοιπό προσωπικό; Με ποιους πόρους θα χρηματοδοτηθούν τέτοιες δράσεις; Από τα 20 ευρώ της μηνιαίας συνδρομής των 25 μελών του; Ποιος είναι ο χρηματοδότης ενός τέτοιου εγχειρήματος, μήπως η ίδια η Τουρκία; Ως πόρους προβλέπει έσοδα από συμβάσεις χορηγίας και κρατικές και άλλες επιχορηγήσεις;; Ποιος χρειάζεται να διαφημισθεί μέσω του σωματείου σε τέτοια έκταση και τι θα επιδιώκει; Είναι δυνατόν το κράτος να χρηματοδοτήσει δημιουργία σχολείων και κέντρων υγείας μέσω ενός σωματείου; Προβλέπεται η συνεργασία του σωματείου με παρόμοια σωματεία του εσωτερικού ή εξωτερικού με σκοπό την αποτελεσματικότερη εκπλήρωση των σκοπών του Σωματείου. Τι κοινό έχει το καταστατικό αυτό με το καταστατικό της Τουρκικής Ενωσης Ξάνθης; Μήπως οι σκοποί της παιδείας και του πολιτισμού είναι ίδιοι;
Τα παράνομα «τουρκονηπιαγωγεία»
Με αυτό το καταστατικό επιχειρείται να νομιμοποιηθεί εκ πλαγίου η παράνομη λειτουργία των τουρκονηπιαγωγείων που λειτουργούν σήμερα στο νομό Ξάνθης (δεν ξέρω για την Κομοτηνή). Γιατί θα πρέπει να το γνωρίζετε ότι στην Ξάνθη, τουλάχιστον, λειτουργούν παράνομα νηπιαγωγεία (εκτός κρατικού σχεδιασμού, που δεν υπάγονται στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης) όπου «μαντρώνονται» τα μικρά μουσουλμανάκια και τους γίνεται πλύση εγκεφάλου για τον ισλαμισμό, τον τουρκισμό, ασκείται στις ευαίσθητες ψυχούλες τους ψυχολογική βία και εκφοβισμός, αφού διδάσκονται από ιμάμηδες - «παιδαγωγούς» τουρκικής νοοτροπίας και κατατομής και αποτρέπονται από το να πηγαίνουν στα δημόσια νηπιαγωγεία. Το συγκεκριμένο σωματείο προβλέπει την δημιουργία οικοτροφείων αρρένων ή θηλέων. Είναι δυνατόν να αποδεχθούμε σήμερα έναν τέτοιο διαχωρισμό και ποια σκοπιμότητα εξυπηρετείται;
Φανταστείτε τι προϋπολογισμό θα έχει το σωματείο όταν θα απασχολεί καθηγητές, θεολόγους, γιατρούς, κλπ για τις ανάγκες των μελών του, όταν μόνο ένας εκπαιδευτικός ή γιατρός θα θέλει τουλάχιστον 15.000 με 20.000 ευρώ ετησίως ο καθένας; Που θα βρίσκει τα χρήματα για τέτοιες δράσεις; Εν πάσει περιπτώσει η παιδεία, η υγεία και ο πολιτισμός αποτελούν κρατικές λειτουργίες και η ίδρυση σχολείων, κέντρων υγείας κλπ. Πολιτιστικών κέντρων επαφίεται στην μέριμνα του κράτους και αποτελεί άσκηση δημόσια εξουσίας, η οποία δεν εκχωρείται ούτε μεταβιβάζεται, ούτε χάνει ποτέ τον δημόσιο χαρακτήρα της.
Η ίδρυση τέτοιων ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων ή ιδιωτικών ιατρικών κέντρων γίνεται υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, το προβλέπουν συγκεκριμένες διατάξεις και αποτελούν άσκηση κερδοσκοπικής δραστηριότητας που δεν συνάδει με τον χαρακτήρα του ενός σωματείου που εκ του νόμου είναι προφανώς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, οργάνωση.
Στο δεύτερο σωματείο «Αδελφοσύνη» παρατηρούμε τα εξής:
Σκοποί του συλλόγου είναι «α) Η καταπολέμηση της πνευματικής και ηθικής φθοράς στην κοινωνία που ζούμε με κάθε υλική και πνευματική οδό, η εργασία για την στήριξη της κοινωνικής ευημερίας και αρετής και η ενημέρωση των πολιτών σχετικά με το θέμα αυτό… β). Η χωρίς αντάλλαγμα οικονομική στήριξη των μαθητών ή φοιτητών που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. β) η προσπάθεια για την δημιουργία μίας κοινωνίας μέσα στην οποία θα ζούν ειρηνικά και ήρεμα οι άνθρωποι που έχουν διαφορετικές κουλτούρες. δ). Η τήρηση των αξιών την δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και η δραστηριοποίηση μέσα σε αυτό το πλαίσιο. Η πραγματοποίηση του σκοπού θα επιδιωχθεί με κάθε νόμιμο πρόσφορο μέσο. Ειδικότερα: Χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε εγχώριο ή ξένο έντυπο που είναι σύμφωνο με το ιδεώδες του συλλόγου ή και αν διαπιστωθεί η ανάγκη, δημιουργώντας δικό του έντυπο ή ηλεκτρονικό όργανο. ε). Διοργανώνοντας ημερίδες παράλληλες με τους σκοπούς του συλλόγου, με ομιλητές από εντός ή εκτός της χώρας και αναπτύσσοντας φιλικές σχέσεις και συνεργασίες με εγχώριους ή αλλοδαπούς συλλόγους που έχουν τους ίδιους σκοπούς, προβλέπεται επίσης η διοργάνωση εκδρομών στο εσωτερικό ή εξωτερικό της χώρας.
Εντύπωση προκαλεί η δυνατότητα ίδρυσης παραρτημάτων σε οποιαδήποτε περιοχή της χώρας, τα οποία θα διοικούνται από το κεντρικό διοικητικό συμβούλιο, το οποίο θα διορίζει με απόφαση του τρία άτομα που θα ασχολούνται με τις ανάγκες του παραρτήματος, τα οποία και θα εκτελούν τις αποφάσεις του Δ.Σ
Εντύπωση προκαλεί επίσης ο τρόπος εγγραφής στο σωματείο, ο οποίος ως διαδικασία καθιστά αδύνατη την εγγραφή κάποιου αν δεν τον προτείνουν τρία τουλάχιστον μέλη του σωματείου, άρα μιλάμε για ένα κλειστό «club», το οποίο επιλεκτικά θα κάνει δεκτά ως μέλη συγκεκριμένα πρόσωπα αποκλειστικά από τον χώρο της μειονότητας (όπως και στο προηγούμενο σωματείο).
Είναι όντως περίεργο πως δεν μπορεί να γίνει μέλος κάποιος που έχει καταδικασθεί αμετάκλητα με δικαστική απόφαση για μεγάλο αριθμό ποινικών αδικημάτων (τα προβλεπόμενα από τον υπαλληλικό Κώδικα και περισσότερα ίσως) και όποιος έχει παραπεμφθεί για κακούργημα, όποιος δεν δηλώσει γραπτώς ότι αποδέχεται πλήρως το καταστατικό και τις αποφάσεις του Δ.Σ (ομολογουμένως πολύ αυστηρά κριτήρια). Στο σωματείο προβλέπεται η συμμετοχή σε υπερκείμενο σύλλογο, Ένωση, Ομοσπονδία, που για τους συγκεκριμένους σκοπούς δεν μπορούμε να κατανοήσουμε σε ποιες ενώσεις ή Ομοσπονδίες αναφέρεται (μήπως στην Ομοσπονδία Τούρκων Δυτικής Θράκης;)
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι μέλη του συλλόγου φέρονται άτομα από φιλοτουρκικά χωριά της Ξάνθης και της Ροδόπης όπως ο Εχίνος, τα Αρριανά, κλπ.
Τέλος αναρωτιέται κανείς πως θα ανταποκριθούν οικονομικά τα μέλη στα οικονομικά σχέδια του σωματείου με δέκα πέντε (15) ευρώ εγγραφή και πέντε ευρώ κατά μήνα (χίλια με χίλια πεντακόσια ευρώ ετησίως για όλα τα μέλη), μήπως τελικά προσβλέπουν σε επιχορηγήσεις του εξωτερικού (Τουρκία);
Τα παραπάνω αποτελούν μία πρώτη εκτίμηση μία πρώτη προσέγγιση.
Ο έτερος, πιο πρόσφατος, σύλλογος με την επωνυμία «Πλάτανος» τον οποίο επιμελήθηκε η «εκλεκτή» δικηγόρος Γκιουλμπεγιάζ Καραχασάν (υποψήφια υπερνομάρχης του ΠΑΣΟΚ) παρουσιάζει επίσης μεγάλο ενδιαφέρον.
Η πραγματοποίηση του σκοπού του σωματείου όπως προβλέπεται στο καταστατικό του, θα γίνεται όπως χαρακτηριστικά αναφέρει «συλλέγοντας κάθε μορφής πληροφορία έγγραφα και δημοσιεύσεις και δημιουργώντας ένα κέντρο τεκμηρίωσης. Επίσης εκδίδοντας εφημερίδα, περιοδικό, βιβλίο για την προώθηση του σκοπού του συλλόγου κλπ., αποκτώντας την ιδιότητα μέλους των διεθνών συλλόγων ή οργανώσεων και ετοιμάζοντας κοινές μελέτες με τους συλλόγους και τις οργανώσεις αυτές, δημιουργώντας ένα κοινό ταμείο για την κάλυψη των αναγκών σίτισης, ιματισμού και βραχυπροθέσμων οικονομικών αναγκών των μελών αλλά και των μη μελών (!), δημιουργώντας μία πλατφόρμα με άλλες ημεδαπές ή αλλοδαπές μη κυβερνητικές οργανώσεις για την πραγματοποίηση κοινού σκοπού, ιδρύοντας παραρτήματα με σκοπό την προώθηση των δραστηριοτήτων του συλλόγου, σε μέρη που θα θεωρηθεί απαραίτητη η ίδρυση τους, πραγματοποιώντας έρευνες σε κάθε είδους κοινωνικά, πολιτιστικά, εκπαιδευτικά οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα, δημιουργώντας μία σχέση συνεργασίας με πρόσωπα ή διεθνείς οργανισμούς όπως Ο.Η.Ε, που ασχολούνται με τα προβλήματα αυτά σε περίπτωση που χρειασθεί υποστηρίζοντας από κάθε απόψη, τα πρόσωπα και τις οργανώσεις αυτές, κάνοντας κάθε είδους έρευνες για την ανάπτυξη των υποβαθμισμένων και αναπτυσσομένων περιοχών της χώρας μας, αναπτύσσοντας μελέτες και ανατρέφοντας ανθρώπους εξειδικευμένους που θα εξυπηρετούν την ανθρωπότητα (μεγαλειώδεις σκοποί – δεν συμφωνείτε;), πραγματοποιώντας ή υποστηρίζοντας κοινωνικές ενέργειες που ήδη πραγματοποιούνται για την καταπολέμηση των επιδημιών και ιδρύοντας κέντρα υγείας, νοσοκομεία, κλινικές, παιδικούς σταθμούς, γηροκομεία, κέντρα αποκαταστάσεων (με ποια χρήματα άραγε;), παρέχοντας σε περιπτώσεις κάθε είδους θεομηνίας όπως πόλεμο (με ποιόν και πού;), σεισμός, πυρκαγιά, πλημμύρα, στους πληγέντες τρόφιμα, ιματισμό, ιατρικά είδη και κάθε είδους βοήθεια, συστήνοντας με το σκοπό αυτό, ομάδες που θα δραστηριοποιηθούν σε περιπτώσεις θεομηνιών, αναλαμβάνοντας την θεραπεία πληγέντων εντός ή εκτός χώρας (αξιόλογο και χρήζων άμεσης διευκρίνησης από τον συντάκτη), ιδρύοντας και λειτουργώντας εντός ή εκτός χώρας ιδιωτικά σχολεία πρωτοβάθμιας δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ακαδημίες, παιδικούς σταθμούς, εστίες, φροντιστήρια, βιβλιοθήκες, κέντρα μελέτης, …υποστηρίζοντας με κάθε τρόπο άξιους μαθητές, ερευνητές, καλλιτέχνες, συγγραφείς, επιστήμονες, δίνοντας σε αυτούς την δυνατότητα για εκπαίδευση, άσκηση, μάστερ, ειδίκευση, διδακτορικό, έρευνα, παρέχοντας τους υποτροφία, …διοργανώνοντας εκδρομές για προσκύνημα στην Μέκκα.
Τα μέλη του σωματείου υποχρεούνται να γνωστοποιούν εγγράφως στην διοίκηση του συλλόγου κάθε αλλαγή της διευθύνσεως τους !
Τα ιδρυτικά μέλη είναι εξόχως αξιόλογα τέκνα της μειονότητας με ανθελληνικές κορώνες στο βιογραφικό τους, π.χ η κα Καραχασάν, ο Ομέρ Τζενγκίζ και Μπουντούρ Μπιλάλ εκδότες της τουρκόφωνης εφημερίδας «Μιλέτ» που εκδίδεται στην Ξάνθη, κ.ο.κ, ο Καρά Αχμέτ, δικηγόρος νεοεκλεγείς πρόεδρος του Συλλόγου Επιστημόνων Μειονότητας με πολλές επαφές και ταξίδια στην γείτονα (προφανώς για διαφώτιση, κλπ), τον οποίο πρόσφατο δημοσίευμα εφημερίδας φέρει να διατυπώνει άποψη περί απόσχισης (!) της Δυτικής Θράκης από την Ελλάδα! (βλ. παλιότερη δημοσίευση της εφημερίδας σας).
Με την πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για την χρήση του όρου Τουρκική Ένωση Ξάνθης, εκτιμάται ότι όλοι αυτοί οι σύλλογοι, θα περιλάβουν και τον όρο «Τουρκικός» στην ονομασία τους ή θα τροποποιήσουν ανάλογα το καταστατικό τους και τους σκοπούς τους.
Στο μεταξύ ο νόμιμος Μουφτής Ξάνθης συνεχίζει να απαξιώνεται ως προσωπικότητα που δεν εμπνέει σεβασμό και δεν μπορεί να επιβληθεί στους ομόθρησκους του ως φωτισμένη προσωπικότητα, με αποτέλεσμα ο ψευδομουφτής Αχμέτ Μετέ, να αναγορεύεται σε σημείο αναφοράς για την μειονότητα στην Δυτική Θράκη, αφού σε πρόσφατο ταξίδι του στην Τουρκία, συνεργάσθηκε με το Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας της Τουρκίας, με τον Τούρκο Υπουργό Εξωτερικών, κλπ., ενώ έδωσε συνεντεύξεις σε μέσα ενημέρωσης της γείτονος για τα προβλήματα των «Τούρκων» της Δυτικής Θράκης. Είναι ο άνθρωπος – Ελλην πολίτης – μουσουλμάνος το θρήσκευμα, που στο βίντεο που κυκλοφόρησε προ μηνών από την εφημερίδα «Το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ», αποκάλεσε τους χριστιανούς κατοίκους της Θράκης γκιαούρηδες και προέτρεψε τους μουσουλμάνους να ψηφίζουν μόνο Τούρκους υποψήφιους (καλύτερα Τούρκο καις είναι από λάσπη-χώμα).
Η κατάσταση στη Θράκη, εξελίσσεται σε τραγική. Ο Τούρκος πρόξενος αλωνίζει την ορεινή περιοχή μας, οργανώνει τους ομοθρήσκους του, στρατιωτικοί ακόλουθοι της Τουρκίας επισκέπτονται τα χωριά μας, θρησκευτικοί ακόλουθοι του υπουργείου Παιδείας της γείτονος πηγαινοέρχονται στα χωριά μας, ιδρύουν νηπιαγωγεία και παρασχολεία στην ορεινή περιοχή και απαγορεύουν στους μουσουλμάνους κατοίκους να πηγαίνουν στα δημόσια σχολεία.
Την ίδια ώρα που η ίδρυση δημοσίων σχολείων έπρεπε να είναι πρώτη προτεραιότητα για το κράτος μας, όταν μάλιστα η πλειοψηφία των μουσουλμάνων κατοίκων της περιοχής μας προτιμούν τα δημόσια σχολεία στο συντριπτικό τους ποσοστό, την στιγμή που η εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας αποτελεί αναγκαιότητα εθνικής σημασίας για την μουσουλμανική μειονότητα μας, εμείς αλληθωρίζουμε ομιλώντας για δίγλωσσα σχολεία, για εξετάσεις οδήγησης στην τουρκική γλώσσα και άλλα φαιδρά και γελοία που καταδεικνύουν προχειρότητα, υποχωρητικότητα και κυρίως φόβο. Κι όλα αυτά την στιγμή που η γερμανική κυβέρνηση καθιέρωσε την ικανοποιητική γνώση της γερμανικής γλώσσας (πιστοποιητικό επάρκειας σε αυτήν) ως προϋπόθεση απόκτησης της γερμανικής υπηκοότητας από τους μετανάστες.
Μάλλον θα πρέπει να αναβαθμισθεί το επίπεδο της παρεχομένης εκπαίδευσης στους μουσουλμάνους συμπολίτες μας, ώστε να ανέβει το επίπεδο τους (το ήδη υψηλό) και να διεκδικούν επί ίσοις όροις την πρόσληψη τους σε κάποια δημόσια υπηρεσία.
Φαίνεται ότι πάμε στην δημιουργία τετελεσμένων στην περιοχή και φαίνεται ότι αποκτήσαμε όχι μία αλλά τρεις ίσως και περισσότερες νέες Τουρκικές Ενώσεις Ξάνθης από το παράθυρο, μεταλλαγμένες, καμουφλαρισμένες και άκρως επικίνδυνες.
Στον αντίποδα, η ελληνική πολιτεία δείχνει μετέωρη, ανασφαλής και απροετοίμαστη. Κυρίως φαντάζει απούσα, έτσι την νιώθουμε εμείς οι χριστιανοί κάτοικοι της περιοχής. Η Τουρκία αλωνίζει στην Θράκη, αναρωτιόμαστε αν μπορεί να υπάρξει μία συντονισμένη προσπάθεια να ανακοπεί αυτή η λυσσαλέα προσπάθεια της να αναμιχθεί στην περιοχή και να προκαλέσει αναταράξεις. Τα χρήματα που μοιράζονται μέσω του τουρκικού Προξενείου της περιοχής και μέσω των προσκυνημάτων σε Μέκκα και άλλους θρησκευτικούς τόπους και συνέδρια είναι πολλά και σίγουρα εμείς δεν μπορούμε να τους ανταγωνισθούμε. Ας δείξουμε τουλάχιστον ότι είμαστε παρόντες.
Με ποιο τρόπο;
Είτε φτιάχνοντας νέα δημόσια σχολεία, νηπιαγωγεία, γυμνάσια και λύκεια στις περιοχές που κατοικούν μουσουλμάνοι και εκπαιδεύοντας φωτισμένους δασκάλους με επίγνωση της θέσης τους και της αποστολής τους στην Θράκη, είτε κάνοντας έργα υποδομής σε όλες τις υποβαθμισμένες περιοχές που κατοικούν μουσουλμάνοι, αλλά σίγουρα ακούγοντας την τοπική κοινωνία η οποία ευαισθητοποιείται και έχει άποψη αλλά δεν έχει που να την απευθύνει.
Η ελληνική πολιτεία πρέπει να είναι παρούσα...............
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου