Πριν από κάποια χρόνια η ύπαρξη των παγκόσμιων οργανισμών και η κατάρτιση διεθνών συμφωνιών αποσκοπούσαν στην προστασία των Εθνικών Κρατών και την διαφύλαξη των λαϊκών ελευθεριών. Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια βρισκόταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της Διεθνούς Πολιτικής και Νομικής Κοινότητος με ειλικρίνεια και έμπρακτο σεβασμό. Τα ήθη, τα έθιμα, οι συνεκτικοί θεσμοί και οι μηχανισμοί αναγεννήσεως των λαών προστατεύονταν ως στοιχεία της ανεξαρτησίας, ελευθερίας και μοναδικότητάς τους.
Με την πάροδο των ετών, των πολεμικών συγκρούσεων, των κρατικών επιδιώξεων και των ιδεολογικών διαγκωνισμών έχουμε την δημιουργία ενός νέου πολιτικού περιβάλλοντος στα διεθνή πράγματα. Το κλίμα ανασφάλειας και η τάση συγκεντρωτισμού έχουν κάνει από πολύ νωρίς την εμφάνισή τους στα πολιτικά πράγματα της Ευρώπης κατά κύριο λόγο. Οι έννοιες της Ελευθερίας, της Δημοκρατίας, της Ελεύθερης Διακίνησης των Ιδεών, της ανεμπόδιστης εκφοράς γνώμης και λόγου, των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και της Ηθικής έχουν διαστρεβλωθεί βάναυσα.
Τα διάφορα ειρηνευτικά όργανα ανά την οικουμένη έλαβαν την μορφή της συνενώσεως εθνών με ασφυκτικούς κανόνες που αντιστοιχούν σε μια ομοσπονδοποιημένη και εν πολλοίς φεουδαρχική κρατική οντότητα. Ο κεντρικός πολιτικός έλεγχος των μαζών οδηγεί στον αποχαρακτηρισμό του Εθνικού Κράτους. Η αποστέρηση των μηχανισμών διαιώνισης της λαϊκής του βάσης είναι το επόμενο βήμα. Η οικογένεια και η κοινωνική συνοχή και ηθική τίθενται στο στόχαστρο του ανήθικου Νεοταξισμού.
Η Δικαστική Εξουσία της χώρας στέκεται πραγματικά όρθια στις επάλξεις του Έθνους την πλέον κατάλληλη στιγμή. Την ώρα που τα κρούσματα της παρακμής κάνουν αισθητή την παρουσία τους, οι δικαστές μας με τις έγκαιρες παρεμβάσεις και πράξεις τους τιμούν το λειτούργημά τους και την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού. Στην περίπτωση του αποτρόπαιου κρούσματος παιδοφιλίας που σημειώθηκε τελευταία οι εισαγγελικές αρχές έδωσαν την άδεια για την δημοσιοποίηση στοιχείων που αφορά τα πρόσωπα που συμμετείχαν διαπιστωμένα στο γαϊτανάκι της διαστροφής. Το αποκρουστικό για τα ελληνικά ήθη φαινόμενο της θώπευσης των ασελγειών στα παιδικά κορμιά και η διακίνηση του βρωμερού «προϊόντος» απειλεί την κοινωνία μας και δεν επιδέχεται καμιάς ανοχής.
Επιπλέον η σύγχυση των εννοιών και η ανθρώπινη υπεροψία ως αποτέλεσμα της άκριτης διαπάλης εθνών και λαών έχει προκαλέσει επικίνδυνες παρενέργειες στις πολιτικοκοινωνικές συμπεριφορές. Η γνώμη πολλές φορές θεωρείται κολάσιμη ενέργεια και προσβάλλεται με φανταστικές υποθέσεις περί φυλετικού μίσους. Αυτό βρίσκει απήχηση στην περίπτωση της συγκρίσεως των όρων αντισιωνισμός από την μια πλευρά και αντισημιτισμός από την άλλη, ταυτίζοντας κατά τρόπο παράλογο τις έννοιες. Και τούτο διότι ο μεν αντισιωνισμός αντιπαλεύει ολοκληρωτικές και εξόχως νεοταξικές επιλογές που επιζητούν την παγκόσμια εξουσία και την ομηρία των εθνών. Ο δε αντισημιτισμός αντιστοιχεί σε κίνηση ενάντια σε συγκεκριμένο λαό, πρακτική που ούτε αποδεκτή είναι ούτε συμβατή με τους υπέρτατους κανόνες της ελληνικής πολιτικής συμπεριφοράς. Ο δε Ελληνικός Εθνικοκοινωνισμός δεν έχει ως σημείο αναφοράς τον φθοροποιό σοσιαλισμό. Προτάσσει την Κραταίωση του Ελληνικού Έθνους, την υπηρέτηση του λαϊκού συμφέροντος και την διατήρηση της εθνοφυλετικής ταυτότητος των Ελλήνων. Η σαφής διάκριση των εννοιών κατοχυρώθηκε προσφάτως με σαφές εισαγγελικό βούλευμα που βάζει τα πράγματα στη θέση τους.
Καίρια και αποφασιστική είναι η αντιμετώπιση του φθοροποιού για την Ελληνική Κοινωνία ζητήματος των γάμων μεταξύ ομοφύλων από τις Εισαγγελικές Αρχές της Πατρίδος μας. Αμέσως μόλις γνωστοποιήθηκε η πρόθεση τελέσεως ενός τέτοιου «γάμου» από τον δήμαρχο Τήλου ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Γ. Σανιδάς παρενέβη, χαρακτηρίζοντας άκυρες και παράνομες αυτές τις πράξεις. Κατέστησε μάλιστα σαφές ότι είναι δυνατόν να επισύρουν ποινικές διώξεις για τους δημάρχους που θα τις επιτρέψουν για λόγους παράβασης καθήκοντος. Ο Άξιος Έλληνας Εισαγγελέας ξεπερνά το κενό στη νομοθεσία περί πολιτικού γάμου και την αοριστία που φέρει παραθέτοντας το άρθρο 21 του Συντάγματος σύμφωνα με το οποίο η οικογένεια προστατεύεται ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία. Επιπλέον ο κ. Σανιδάς αναφέρει ότι ως γάμος θεωρείται η νόμιμη ένωση και συμβίωση ζευγαριού, δηλαδή η σύσταση οικογένειας μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας, ενώ εξάλλου ο θεσμός του γάμου αποτελεί το θεμέλιο της κοινωνίας αφού οδηγεί στην αέναη ύπαρξή της. Και πραγματικά, έτσι είναι αφού ο κυριότερος σκοπός του γάμου είναι η αναγέννηση και η βιωσιμότητα της ανθρωπότητας και των Εθνών. Η Εισαγγελική πρόθεση για διώξεις και η γενικότερη αντίδραση του δικαστικού κόσμου ενάντια σε κάθε σκέψη για επέκταση των συμφώνων συμβίωσης στα ομόφυλα «ζευγάρια» προασπίζει με σωστό τρόπο την ψυχική και σωματική υγεία αλλά και τον ηθικό κώδικα τιμής της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων.
Οι Έλληνες Δικαστές ορθώνουν γνήσιο Ελληνικό και Πατριωτικό Ανάστημα, μετουσιώνοντας στο ακέραιο την βούληση του ελληνικού λαού να προασπίσει τις παραδόσεις, τα ήθη και την ιδιοπροσωπία του. Να κρατηθεί μακριά από βλαπτικές ελευθεριότητες που νομιμοποιήσανε σε κάποιες χώρες την παιδοφιλία και την παιδεραστία. Η προάσπιση της ελληνικής νεολαίας και η εμπέδωση του πατριωτικού φρονήματος είναι υποχρέωση απέναντι στο Ελληνικό Έθνος. Η Ελληνική Δικαιοσύνη πράττει στο ακέραιο το καθήκον της. Ο Ελληνικός Εθνικοκοινωνισμός επικροτεί με τιμή και υπερηφάνεια.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
ΗΛ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://karachalios-spiros.blogspot.com
http://polapopsis.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου