ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ.

ΑΘΗΝΑ 25-6-2008.

Ζούμε σε καιρούς δύσκολους και περίεργους. Τα δικαιώματα του ανθρώπου καθίστανται συχνά αντικείμενο πολιτικής εκμετάλλευσης και μοχλός πιέσεως επί δικαίων και αδίκων. Και τούτο οφείλεται στο γεγονός ότι το θράσος πολλές φορές αναγορεύεται σε δικαίωμα και η ελευθεριότητα σε ελευθερία. Η αυθάδεια καλείται δικαίωμα λόγου και η ασυδοσία καταργεί τα όρια του δικαίου και της ελευθερίας των υπολοίπων συντελεστών της πολιτικοκοινωνικής δραστηριότητας εθνών και λαών.

Όταν ο πολίτης αντιλαμβάνεται την υφαρπαγή του οικονομικού προϊόντος του και την προσπάθεια του αποπροσανατολισμού που δέχεται από τα όργανα της σήψης και της διαφθοράς που έχουν παρεισφρύσει στις διεργασίες ενός καταρρέοντος πολιτικού συστήματος, τότε αντιλαμβάνεται ότι έχει να επιλέξει τον τρόπο που θα αντιμετωπίσει τα τραγικά του αδιέξοδα. Ή θα πάει κόντρα στο ρεύμα και θα υπερασπιστεί τις αξίες και τις παραδόσεις του ή θα προσπαθήσει να ελιχθεί με τον κίνδυνο της οδυνηρής προσαρμογής. Η προάσπιση ωστόσο του εθνικού και λαϊκού χαρακτήρα των πατρίδων προϋποθέτει την ύπαρξη αφενός μεν οργανωμένου πολιτικού μετώπου με πειστικό λόγο και πρόταση και αφετέρου την στήριξη των θεσμικών πυλώνων απέναντι στις κακοτοπιές που μας απειλούν.

Οι δυνατότητες δικαίωσης των πολιτών είναι αμφίσημες και η διεθνοποίηση των μηχανισμών υπερασπίσεως του ανθρώπου δυσκολεύει την διαδικασία της αντικειμενικής κρίσης των εμπλεκομένων καταστάσεων και μερών, αφού δεν λαμβάνονται υπόψη οι τοπικές ιδιαιτερότητες και συνθήκες. Πολλές φορές μάλιστα προσπερνιόνται χάριν του σκοπού οικοδομήσεως ενός παγκόσμιου υπερκράτους των ολίγων υπερεθνικών εξουσιαστών και των συμπιεσμένων πολιτών διαφορετικών και αντικρουόμενων συμφερόντων. Η διαπλοκή των διαφορετικών επιδιώξεων, ενισχυμένη από την ορμέμφυτη αντίθεση της καταπιεσμένης τάσης για εθνοφυλετική υπεροχή, οδηγεί μοιραία σε συγκρουσιακές καταστάσεις.

Το στοιχείο του πειθαναγκασμού των μαζών που περικλείει η δραστηριότητα του νεοταξικού ολοκληρωτισμού απαιτεί την ύπαρξη ενός θεσμικού πλαισίου που θα εξασφαλίζει την ψευδαίσθηση της προστασίας του πολίτη. Τους τελευταίους μήνες έχουμε βρεθεί στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της γνωστής Διεθνούς Αμνηστίας με τρόπο που βάλλεται η γεωστρατηγική μας θέση και εξυπηρετούνται οι γειτνιάζοντες εχθροί του Ελληνικού Έθνους. Τον Μάιο η χώρα μας κατηγορήθηκε για κακομεταχείριση των μεταναστών και καταπάτηση θεμελιωδών δικαιωμάτων του ανθρώπου. Συγκεκριμένα κατηγορείται η πατρίδα μας για διενέργεια αστυνομικών αυθαιρεσιών σε βάρος μεταναστών, για την «απαράδεκτη»,όπως επικαλείται η Διεθνής Αμνηστία, επαναπροώθησή τους και για κακή πρακτική στην χορήγηση ασύλου. Ξεχνά βέβαια η συγκεκριμένη οργάνωση ότι οι εν λόγω μετανάστες που έχουν έρθει στην Ελλάδα είναι στην πλειοψηφία τους παράνομοι και δεν έλαβαν ποτέ πρόσκληση και έγκριση εισόδου.

Επιπλέον η Διεθνής Αμνηστία μας κατηγορεί ότι παραμένουμε χώρα διελεύσεως και προορισμού γυναικών και κοριτσιών θυμάτων εμπορίας για σεξουαλική εκμετάλλευση, για κακομεταχείριση των Ρομά και για την μη αναγνώριση του δικαιώματος της άρνησης στράτευσης. Ξεχνά εδώ η γνωστή ανθρωπιστική παρέα να αναφέρει ότι η εισαγωγή ελευθέριων γυναικών από τις χώρες του πρώην κομμουνιστικού παραδείσου περιλαμβάνεται στα «αγαθά» της προστατευόμενης λαθρομετανάστευσης. Οι Ρομά της Θράκης μπορούν επιπλέον να απαντήσουν αποτελεσματικά στα περί δήθεν καταπίεσης όταν διά των συλλόγων τους υπερασπίστηκαν την ιδιότητα του Έλληνα και απέκρουσαν τον υποτιθέμενο τουρκισμό της Άγκυρας με πρόσφατες ενέργειες. Σε ό,τι αφορά τον ελληνικό στρατό, η Ιερή Ιδιότητα του Έλληνα Πολίτη συνεπάγεται ρητά τόσο δικαιώματα όσο και υποχρεώσεις. Όταν το Ελληνικό Έθνος παρέχει στέγη, εργασία και υγεία αναμένει αντιστοίχως την προστατευτική και διαχειριστική μέριμνα του λαού. Δεν την εκβιάζει σε καμιά περίπτωση. Αυτή η μέριμνα αντιστοιχεί στην συνειδητή πίστη και το ιερό καθήκον του πολίτη για την ελευθερία της Πατρίδος, πιστοποιώντας την ελληνικότητά του.

Στο Μακεδονικό και μετά τα ψεύδη των Σκοπίων για τη στάση της χώρας μας κατά τον τελευταίο μεγάλο πόλεμο αλλά και την χρήση της γνώσης από τον Ισραηλιτικό Παράγοντα για τον διπλό και ύπουλο ρόλο των Σκοπιανών, οι Εβραίοι καταδίκασαν τους Σκοπιανούς. Η Jerusalem Post αναφέρει σε δημοσίευμά της ότι οι Εβραίοι δεν γνώριζαν ότι οι Σκοπιανοί υπήρξαν συνεργάτες του Χίτλερ. Μάλιστα αμέσως μετά την υποστηριχτική τοποθέτηση του Νικολά Σαρκοζί στο πλευρό της Ελλάδος οι Εβραίοι τάχθηκαν στο πλευρό μας στο θέμα της Μακεδονίας. Την ίδια άψογη στάση κράτησαν και οι τοπικές εβραϊκές κοινότητες που είχαν αποδοκιμάσει την βεβήλωση της Ελληνικής Σημαίας από τους Νεοκομιτατζήδες. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ισραηλιτική άποψη τιμά τόσο την Ελλάδα όσο και την μόνη ιστορική αλήθεια ότι όπου βρίσκεται Μακεδονία εκεί βρίσκεται και Ελλάδα. Η δε κοινή αεροπορική άσκηση Ελλάδος και Ισραήλ που διεξήχθη στον ελλαδικό χώρο δείχνει ότι οι δύο κυρίαρχοι φιλοσοφικοί πόλοι μπορούν να βρουν κοινές συνισταμένες εργασίας. Με σεβασμό στην έννοια του Δικαίου.

Η Ελλάς πρέπει να ακολουθήσει συμμαχική πολιτική χωρίς παρωπίδες και αποκλεισμούς. Οι συμμαχίες μας πρέπει να βασίζονται επάνω σε σταθερά πλαίσια συνεργασίας με ρητές συμφωνίες και όρους που θα στηρίζουν τις πολιτικές επιλογές και διεκδικήσεις μας. Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό περιβάλλον πολιτικής διακυβέρνησης η σχέση ανταποδοτικότητας και συνοδοιπορίας πολίτη και Εθνικού Κράτους και η οικοδόμηση σχέσεως εμπιστοσύνης σ’ ένα Εθνικό και Λαϊκό Καθεστώς είναι βασική πολιτική επιταγή για τον Ελληνικό Εθνικοκοινωνισμό. Στον καιρό των νέων ισορροπιών πρέπει να χτίσουμε μια Νέα Ισχυρή Ελλάδα.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

ΗΛ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ : http://karachalios-spiros.blogspot.com

http://polapopsis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου