ΟΡΚΟΣ ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ


ΑΘΗΝΑ 17-8-2011.

Έλληνας Πολίτης έχει μια χωριστή και βαρύνουσα θέση στα πλαίσια της Ελληνικής Πολιτείας από το λυκαυγές της ιστορίας της φυλής μας. Η σχέση του πολίτη με την πολιτεία είναι αμφίσημη και χαρακτηρίζεται ως σχέση εξάρτησης και συμπόρευσης. Διαπνέεται από μια κατάσταση ιεροτελεστίας στην οποία κεντρική μυσταγωγική θέση κατέχουν ο Όρκος και η Πίστη στην εθνική φυλετική κοινότητα, τα Ιερά της Πατρίδος και τον Αγώνα που οφείλεται να καταβληθεί για να κρατηθούν αμόλυντες οι εστίες και τα πάτρια εδάφη από βαρβάρου παρουσία. Ο Όρκος προς το Ελληνικό Έθνος άλλωστε υπό οιαδήποτε μορφή, είτε στα πλαίσια της πόλης – κράτους είτε στην ενέργεια του ενωμένου ελληνισμού προ παντός κινδύνου είτε στην ύπαρξη των ελληνικών κοσμοκρατοριών στους χρόνους της κορύφωσης δόξας και κυριαρχίας, αποτελεί την ύψιστη μορφή του ελληνικού χρέους σε μια πατρίδα που πρέπει να γίνεται μεγαλύτερη και καλύτερη κι όχι μικρότερη και υποταγμένη. Η δε Πίστη στο κοινό εθνικό συμφέρον ερχόταν μέσα από τον Αγώνα στα Πεδία της Τιμής.

Το Αίμα βέβαια ζύγιζε πιο πολύ από το χρυσό και οι αποφάσεις της πολιτείας ήταν κοινή υπόθεση όλων των πολιτών. Η Τιμή ανταποκρινόταν στην επιθυμία για κοινωνική δικαιοσύνη, αξιοπρέπεια και ελευθερία. Δεν ετίθετο στη διάθεση μυστικών διαβουλεύσεων και την παραχώρηση δικαιωμάτων σε ξένα συμφέροντα. Αλλά και η εξουσία δεν κρινόταν από συμφεροντολόγους και διανοητικά ανίκανους να κρίνουν το μέλλον του τόπου. Ούτε η εξουσία ήταν προσιτή σε πολίτες διεφθαρμένους και απάτριδες, βαλτούς να διχάζουν τους πολίτες, να ρημάζουν την πολιτεία και να την παραδίδουν ανοχύρωτη σε μισερές ορδές μισελλήνων. Στην ελληνική βιοθεωρία και κοσμοθεωρία κυριαρχεί η θεώρηση του πολίτη – οπλίτη, ικανού να προάγει το κοινό συμφέρον και να αποτελεί κάστρο αποτρεπτικό για κάθε εισβολέα. Ένας πολίτης που δημιουργεί πολιτισμό και πλάθει με τα χέρια του τη γη του και ταυτόχρονα στηρίζεται στη ευφυΐα και την αγιοσύνη επιλέγοντας ομοίως τους πλέον Άριστους Πολίτες – Οπλίτες στην άσκηση της εξουσίας.

Η Ελληνική Πολιτεία είναι μια ομοιόμορφη κοινωνία πολιτεία σε ήθος, αρχές, αξίες και προσδοκίες. Στηρίζεται στην Ιδέα της Πατρίδος που υποτάσσει την ύλη στο Έθνος και τον Πολίτη της Φυλετικής Κοινότητας. Η ύλη δηλαδή υπηρετεί την Ιδέα του Ελληνικού Έθνους και του Ελληνικού Λαού. Ο Όρκος και η Πίστη σε Πατρίδα και Θεό δεν είναι διαδικασία που επιβάλλεται από κάποιους συγκυριακούς νόμους, αλλά μια φυσική νομοτέλεια που ενσαρκώνεται ως μυσταγωγία που καθιερώνει νόμους και εθιμικό δίκαιο. Διαμορφώνουν το υψηλότερο και ομορφότερο δίκαιο που μόνον ο ελληνικός κόσμος θα μπορούσε ποτέ να πλάσσει. Και έτσι ως όχημα και ιερό βήμα κραταίωσης της Ελληνικής Φυλής παραδίδεται ως ιερή παρακαταθήκη από τη μια γενιά ως την άλλη και τις μέλλουσες γενιές Ελλήνων.

Σήμερα λοιπόν που η Ελλάς διάγει την κρισιμότερη φάση της μακραίωνης ιστορίας της, είναι καιρός να επαναφέρουμε και να ανανεώσουμε τον Όρκο για την Αναγέννηση του Έθνους μας και την Πίστη στον Αγώνα για Ελληνική Νίκη. Σήμερα που μαθαίνουμε για τον σκοπό της πώλησης της Ελλάδος στις τράπεζες της παγκόσμιας διακυβέρνησης και πως η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ από τον καιρό του Σημίτη κιόλας είχε συμφωνήσει να αρνηθεί τα δώδεκα μίλια εκχωρώντας ουσιαστικά το μισό Αιγαίο δια τουρκικών διπλωματικών χειλών, σήμερα που έχουν γεμίσει με λαθροεισβολλείς την Ελλάδα, πρέπει να αναστρέψουμε την κατάσταση με ακόμη μεγαλύτερη ορμή. Σήμερα πρέπει να καθαρίσουμε το πολιτικό τοπίο από κουρασμένους, προδότες και βάρβαρους. Σήμερα ο Όρκος του Ελληνικού Έθνους και η Πίστη στον Αγώνα για μια καλύτερη και μεγαλύτερη Ελλάδα που έχει ευλογήσει ο ίδιος ο Θεός, πρέπει να στεφτεί από απόλυτη επιτυχία. Με τον Ελληνικό Εθνικοκοινωνισμό στην Εξουσία.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://karachalios-spiros.blogspot.com
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου