Ο προσδιορισμός της πολιτικής παρουσίας και του ιδεολογικού λόγου του Εθνικοκοινωνισμού είναι υπόθεση που αφορά κατεξοχήν τους γνήσιους Έλληνες στο Γένος και το Αίμα που σκέπτονται και ενεργούν με αποκλειστικό σκοπό την ανάπτυξη του Ελληνικού Έθνους και όχι τη συρρίκνωσή του. Οι Έλληνες Εθνικοκοινωνιστές προασπίζονται ως υπέρτατη αξία πέραν της ανθρώπινης ζωής και μακριά από ευτελείς σκοπιμότητες την Πατρίδα που υπάρχει για να υπηρετεί το Έθνος, όπως ακριβώς ο πολίτης οφείλει να υπηρετεί την Πολιτεία. Με Πίστη και Προσήλωση στο κοινό καλό της Εθνικής Κοινότητας που υπερέχει του στενού συμφέροντος της ατομικής προσωπικότητας.
Το Έθνος συνδέεται άρρηκτα με την βιολογική πραγματικότητα που εκφράζει αμετάβλητα το Αίμα και η Φυλή, ο ιερός κανόνας που μας κατέλειπε ως παρακαταθήκη με το Όμαιμο και το Ομόφυλο ο μεγάλος Πατέρας του Ελληνισμού Ηρόδοτος. Ένας τρόπος ζωής που δεν αφήνει περιθώρια στους ασυνείδητους προδότες. Όχι δίχως να πληρώσουν το βαρύτερο τίμημα πάντων των άλλων.
Ένας μύθος που καλλιεργείται σε σχέση με τον Εθνικοκοινωνισμό είναι η υποτιθέμενη σχέση του με την Δεξιά, τουλάχιστον υπό την κρατούσα μορφή που έχει λάβει αυτή, και με την Ακροδεξιά. Μύθος ανυπόστατος που καλλιεργείται προκειμένου αφενός να δοθεί η εντύπωση της χαμένης ψήφου ή της ψήφου διαμαρτυρίας και αφετέρου να αποδοθεί στον Εθνικοκοινωνισμό η επίπλαστη έννοια της ακραίας επιλογής.
Όμως η σχέση με τον καπιταλισμό και τον φιλελευθερισμό είναι παντελώς άτοπη καθώς ο μηχανισμός της οικονομίας είναι για εμάς εργαλείο προς εξυπηρέτηση της εθνικής ισχύος και της λαϊκής ευημερίας στην κατεύθυνση του αυτεξούσιου της Κοινότητος και όχι βατήρας εξυπηρετήσεως ιδιοτελών κερδοσκοπικών συμφερόντων και υπηρετήσεως υπερεθνικών κέντρων εξουσίας. Η δε ακροδεξιά εδράζεται στο στρατόπεδο του νεοφιλελευθερισμού και του σοσιαλισμού που μετράνε την πατριωτική πίστη με τις αξίες της χρηματαγοράς κι όχι με τις άξιες ελληνικές καρδιές που το πύρωμά τους είναι η κινητήριος δύναμη του Εθνικοκοινωνισμού.
Στην δική μας πολιτική φιλοσοφία η έννοια της Κοινωνικής Δικαιοσύνης βαραίνει στην αξιολόγηση των πολιτών από την Πολιτεία κι όχι οι στενές σχέσεις οικονομικού ή κομματικού συμφέροντος. Η διάκριση δεν γίνεται με γνώμονα τις υποτιθέμενες κοινωνικές τάξεις που υπάρχουν στα άλλα πολιτικά συστήματα προκειμένου να δικαιολογήσουν τις διαβρωτικές υλιστικές και εφήμερες επιδιώξεις της αρχομανίας και της θησαυρίσεως, αλλά με γνώμονα το ήθος, την εντιμότητα και την δράση υπέρ της Πατρίδος και του λαού με διάθεση υπεροχής και ευημερίας.
Η δε Παράδοση και τα Ιστορικά Δίκαια της Φυλής δεν αποτελούν μια στατική εικόνα ούτε αντικείμενο διαπραγμάτευσης μιας στείρας καθεστωτικής εκπαίδευσης, αλλά μια συνεπής στάση ζωής που συνεχίζεται στο διηνεκές και γεμίζει μέσα από την Εθνική Παιδεία τον πολίτη της Κοινότητος με Εθνικό και Αγωνιστικό Φρόνημα ως απόδειξη της φυλετικής συνέχειας του Ελληνισμού και ιερή υποχρέωση για την εξασφάλιση ενός ακόμα δυνατότερου και μεγαλύτερου Έθνους στα χέρια των επερχόμενων γενεών. Του Ανώτερου Ελληνικού Έθνους που έσπειρε ταυτόχρονα στην οικουμένη πολιτισμό, ελληνική κοσμοκρατορία και φιλοσοφία. Μέγα Αλέξανδρο και Αριστοτέλη.
Στον Εθνικοκοινωνισμό η εξουσία πηγάζει και κατευθύνεται στον κυρίαρχο λαό και ασκείται από τους πλέον Άριστους Πολίτες αυτού που ξεχωρίζουν με βάση το ήθος αλλά και την τόλμη να ενεργήσουν με κάθε τρόπο, τολμηρό και παράτολμο, με απαράμιλλο ηρωισμό και αυταπάρνηση, αλλά και στερεή αυτοπεποίθηση προκειμένου να ωφελήσουν την Φυλή. Στο δε πολιτειακό μας σύστημα δεν ταιριάζουν διλημματικά θέσφατα του τύπου συναλλακτικός κοινοβουλευτισμός ή δικτατορία και απόρριψη της λαϊκής έκφρασης. Στη θέση αυτών τίθεται ο διαρκής διάλογος με τις λαϊκές μάζες, η σφυγμομέτρηση της κοινής γνώμης και η έκφραση της λαϊκής βούλησης που συνδυάζει ψυχοσωματική υγεία και ακεραιότητα χαρακτήρα. Ένα υγιές πάντρεμα Εθνικιστικής Αριστοκρατίας και Λαοκρατίας. Η λαϊκή βούληση δεν γίνεται άγονη διαπραγμάτευση αλλά άμεση ενέργεια υπέρ της Εθνικής Κοινότητος.
Τα λαϊκά δίκαια δεν γίνονται γέφυρα για το πέρασμα σε μια ξενοκίνητη δικτατορία ενός τυραννικού προλεταριάτου που νέμεται μια κλειστή κάστα συμφερόντων όπως συμβαίνει στον κομμουνισμό. Πραγματώνονται ως συνιστώσα που παράγει το Εθνικό Προϊόν και έναν σύγχρονο Ελληνικό Πολιτισμό που επιστρέφουν στον δημιουργό τους ως σταθερό και πάγιο μέρισμα ισότητας έναντι της Πολιτείας. Η δε συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στην οικονομική διαδικασία διαμορφώνεται στα πλαίσια της άμιλλας και του συναγωνισμού στην κατεύθυνση της πολιτισμικής δημιουργίας με την διαρκή ελεγκτική παρουσία του Κράτους, αποκλείοντας κερδοσκοπικά παιχνίδια και αποσείοντας την πιθανότητα διαβρώσεως των ταγών.
Το κατωτέρω βίντεο των Εθνικιστών του antepithesh.net όχι απλά δεν είναι ακραίο αλλά παρουσιάζει την απόλυτη αλήθεια που οφείλει να εκπροσωπεί κάθε Έλληνας Εθνικιστής http://www.youtube.com/watch?v=so3YSSIPP8k. Είτε ομιλεί περί Εθνικοκοινωνισμού είτε περί Λαϊκού Εθνικισμού.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://karachalios-spiros.blogspot.com/
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com/
Το Έθνος συνδέεται άρρηκτα με την βιολογική πραγματικότητα που εκφράζει αμετάβλητα το Αίμα και η Φυλή, ο ιερός κανόνας που μας κατέλειπε ως παρακαταθήκη με το Όμαιμο και το Ομόφυλο ο μεγάλος Πατέρας του Ελληνισμού Ηρόδοτος. Ένας τρόπος ζωής που δεν αφήνει περιθώρια στους ασυνείδητους προδότες. Όχι δίχως να πληρώσουν το βαρύτερο τίμημα πάντων των άλλων.
Ένας μύθος που καλλιεργείται σε σχέση με τον Εθνικοκοινωνισμό είναι η υποτιθέμενη σχέση του με την Δεξιά, τουλάχιστον υπό την κρατούσα μορφή που έχει λάβει αυτή, και με την Ακροδεξιά. Μύθος ανυπόστατος που καλλιεργείται προκειμένου αφενός να δοθεί η εντύπωση της χαμένης ψήφου ή της ψήφου διαμαρτυρίας και αφετέρου να αποδοθεί στον Εθνικοκοινωνισμό η επίπλαστη έννοια της ακραίας επιλογής.
Όμως η σχέση με τον καπιταλισμό και τον φιλελευθερισμό είναι παντελώς άτοπη καθώς ο μηχανισμός της οικονομίας είναι για εμάς εργαλείο προς εξυπηρέτηση της εθνικής ισχύος και της λαϊκής ευημερίας στην κατεύθυνση του αυτεξούσιου της Κοινότητος και όχι βατήρας εξυπηρετήσεως ιδιοτελών κερδοσκοπικών συμφερόντων και υπηρετήσεως υπερεθνικών κέντρων εξουσίας. Η δε ακροδεξιά εδράζεται στο στρατόπεδο του νεοφιλελευθερισμού και του σοσιαλισμού που μετράνε την πατριωτική πίστη με τις αξίες της χρηματαγοράς κι όχι με τις άξιες ελληνικές καρδιές που το πύρωμά τους είναι η κινητήριος δύναμη του Εθνικοκοινωνισμού.
Στην δική μας πολιτική φιλοσοφία η έννοια της Κοινωνικής Δικαιοσύνης βαραίνει στην αξιολόγηση των πολιτών από την Πολιτεία κι όχι οι στενές σχέσεις οικονομικού ή κομματικού συμφέροντος. Η διάκριση δεν γίνεται με γνώμονα τις υποτιθέμενες κοινωνικές τάξεις που υπάρχουν στα άλλα πολιτικά συστήματα προκειμένου να δικαιολογήσουν τις διαβρωτικές υλιστικές και εφήμερες επιδιώξεις της αρχομανίας και της θησαυρίσεως, αλλά με γνώμονα το ήθος, την εντιμότητα και την δράση υπέρ της Πατρίδος και του λαού με διάθεση υπεροχής και ευημερίας.
Η δε Παράδοση και τα Ιστορικά Δίκαια της Φυλής δεν αποτελούν μια στατική εικόνα ούτε αντικείμενο διαπραγμάτευσης μιας στείρας καθεστωτικής εκπαίδευσης, αλλά μια συνεπής στάση ζωής που συνεχίζεται στο διηνεκές και γεμίζει μέσα από την Εθνική Παιδεία τον πολίτη της Κοινότητος με Εθνικό και Αγωνιστικό Φρόνημα ως απόδειξη της φυλετικής συνέχειας του Ελληνισμού και ιερή υποχρέωση για την εξασφάλιση ενός ακόμα δυνατότερου και μεγαλύτερου Έθνους στα χέρια των επερχόμενων γενεών. Του Ανώτερου Ελληνικού Έθνους που έσπειρε ταυτόχρονα στην οικουμένη πολιτισμό, ελληνική κοσμοκρατορία και φιλοσοφία. Μέγα Αλέξανδρο και Αριστοτέλη.
Στον Εθνικοκοινωνισμό η εξουσία πηγάζει και κατευθύνεται στον κυρίαρχο λαό και ασκείται από τους πλέον Άριστους Πολίτες αυτού που ξεχωρίζουν με βάση το ήθος αλλά και την τόλμη να ενεργήσουν με κάθε τρόπο, τολμηρό και παράτολμο, με απαράμιλλο ηρωισμό και αυταπάρνηση, αλλά και στερεή αυτοπεποίθηση προκειμένου να ωφελήσουν την Φυλή. Στο δε πολιτειακό μας σύστημα δεν ταιριάζουν διλημματικά θέσφατα του τύπου συναλλακτικός κοινοβουλευτισμός ή δικτατορία και απόρριψη της λαϊκής έκφρασης. Στη θέση αυτών τίθεται ο διαρκής διάλογος με τις λαϊκές μάζες, η σφυγμομέτρηση της κοινής γνώμης και η έκφραση της λαϊκής βούλησης που συνδυάζει ψυχοσωματική υγεία και ακεραιότητα χαρακτήρα. Ένα υγιές πάντρεμα Εθνικιστικής Αριστοκρατίας και Λαοκρατίας. Η λαϊκή βούληση δεν γίνεται άγονη διαπραγμάτευση αλλά άμεση ενέργεια υπέρ της Εθνικής Κοινότητος.
Τα λαϊκά δίκαια δεν γίνονται γέφυρα για το πέρασμα σε μια ξενοκίνητη δικτατορία ενός τυραννικού προλεταριάτου που νέμεται μια κλειστή κάστα συμφερόντων όπως συμβαίνει στον κομμουνισμό. Πραγματώνονται ως συνιστώσα που παράγει το Εθνικό Προϊόν και έναν σύγχρονο Ελληνικό Πολιτισμό που επιστρέφουν στον δημιουργό τους ως σταθερό και πάγιο μέρισμα ισότητας έναντι της Πολιτείας. Η δε συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στην οικονομική διαδικασία διαμορφώνεται στα πλαίσια της άμιλλας και του συναγωνισμού στην κατεύθυνση της πολιτισμικής δημιουργίας με την διαρκή ελεγκτική παρουσία του Κράτους, αποκλείοντας κερδοσκοπικά παιχνίδια και αποσείοντας την πιθανότητα διαβρώσεως των ταγών.
Το κατωτέρω βίντεο των Εθνικιστών του antepithesh.net όχι απλά δεν είναι ακραίο αλλά παρουσιάζει την απόλυτη αλήθεια που οφείλει να εκπροσωπεί κάθε Έλληνας Εθνικιστής http://www.youtube.com/watch?v=so3YSSIPP8k. Είτε ομιλεί περί Εθνικοκοινωνισμού είτε περί Λαϊκού Εθνικισμού.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://karachalios-spiros.blogspot.com/
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου