ΑΘΗΝΑ 1-5-2014.
O
Εθνικοκοινωνισμός μας, ο γνήσιος και πρωτογενής Λαϊκός Εθνικισμός που γέννησε η
Γη των Ηρώων και των Πολιτισμών, στηρίζεται αποκλειστικά στην δημιουργικότητα
και την εργατικότητα τού ελληνικού λαού. Ως
γνήσια Λαϊκή και Φυλετική Ιδέα, στηρίζεται στην Εργατική Τάξη και την Ελληνική
Νεολαία.
Ακόμη και οι Διανοητές τής Εθνικιστικής Ιδέας στον κάματο και στον ανθό
τής Ελληνικής Φυλής εναποθέτουν τις εμπνεύσεις τους, στα ελληνικά χέρια που
δίδουν ζωή στην ελληνική φύση. Είναι απολύτως φυσιολογικό λοιπόν το Εργατικό Δίκαιο
και η Τιμή προς τον Εργάτη τού Έθνους να έχουν ως εμπνευστή και πρωτεργάτη τον
Έλληνα Εθνικιστή, τον Εθνάρχη Ιωάννη Μεταξά.
Όσο κι αν έχουν γράψει ποταμούς ψεμάτων κι αν έχουν βγάλει τόνους
δηλητήριο από τα στόματά τους τα μισελληνικά μπολσεβίκοι και
σοσιαλφιλελεύθεροι, ο Πατέρας τού Όχι και Αναμορφωτής τού Ελληνικού Στρατού,
υπήρξε ο δημιουργός τού κλίματος ασφάλειας και τής κατοχύρωσης τού Έλληνα
Εργαζόμενου στον εργασιακό του χώρο. Ο Αναμορφωτής των συνθηκών απασχόλησης και
ο Πατέρας των Ελλήνων Εργαζόμενων.
Μάς μιλάνε για αιματηρούς αγώνες οι επαγγελματίες προστάτες τού
ελληνικού λαού. Γενικά και αόριστα, συχνά κάνοντας αναφορά στις διεθνείς
προεκτάσεις τού εργατικού αγώνα. Όταν επικεντρώνονται όμως στην Πατρίδα μας,
μιλάνε για τον μόχθο τού αδύναμου που τον καρπώνονται οι δυνατοί. Μόνον που ο
λαός δεν έχει γι’ αυτούς εθνική ταυτότητα. Οι νεοταξίτες που συντηρούν κόμματα
και συνδικαλιστές τής αστικής δημοκρατίας δεν αναφέρονται από τούς
σιτιζόμενους, παρά κάποιο αόριστο κεφάλαιο που κι αυτό δεν έχει ταυτότητα.
Κι όμως, στην Ελλάδα η εργατική πολιτική που στις μέρες μας γκρεμίζεται
από τούς σοσιαλφιλελεύθερους και τούς μαρξιστές, έχει ελληνική εθνική
ταυτότητα. Ο Έλληνας Εργάτης έχει Ελληνικό Αίμα, όλο στην διάθεση τής Ελληνικής
Πολιτείας και τού Ελληνικού Έθνους. Η Αληθινή Ελλάς που έρχεται, έχει πάρει την
απόφαση να συνεχίσει την προσφορά προς την Φυλή τού Εθνάρχη Μεταξά και των
Ελλήνων τού μόχθου, των ίδιων που κάμουν Ελληνική Πολιτεία και Μεγάλη Ελλάδα
συνάμα.
Η Πρωτομαγιά λοιπόν, ως Ημέρα Τιμής προς τον Έλληνα Εργαζόμενο,
θεσπίστηκε από την Εθνική Κυβέρνηση τού Εθνικοκοινωνιστή Ηγέτη Ιωάννη Μεταξά.
Από τον άνθρωπο που πήρε στην κυβέρνησή του ως υπουργό εργασίας τον Δημητράτο,
συνδικαλιστή με κομμουνιστική πιο πριν ιδεολογία, με μια και μόνη προϋπόθεση.
Την γόνιμη πολιτική αντί τής στείρας φωνασκίας. Για να γίνει ευθύς ο Δημητράτος
ένας συνειδητός και ένθερμος εθνικιστής στο πλευρό τού Μεταξά.
Ο Εθνάρχης μας έδωσε στον εργαζόμενο το οκτάωρο ως ωράριο απασχόλησης
και την υπερωριακή αμοιβή. Ο Ιωάννης Μεταξάς δημιούργησε το Ίδρυμα Κοινωνικής
Απασχόλησης. Την ασφάλιση τού εργαζόμενου. Την ενίσχυση των οικονομικά και
κοινωνικά αδυνάτων. Την Κυριακή Αργία. Την απαγόρευση τής παιδικής εργασίας.
Τις Επιτροπές Υγιεινής και Ασφάλειας. Την κοινωνική συμβολή τής εργοδοσίας.
Εργοδότης σε Εθνικό και Κοινωνικό Κράτος έχει θέση μονάχα ως αρωγός τής Ελληνικής
Εργατικής Τάξης.
Τηρώ πάντοτε στην μνήμη μου μια συνομιλία με έναν ηλικιωμένο κύριο που
την εποχή τής Εθνικής Κυβερνήσεως Ιωάννη Μεταξά ήταν νέος εργαζόμενος. Μού είχε
πει ότι κάποια ημέρα είχε πάει ένας μεγάλος σε ηλικία κύριος στον χώρο που
εργαζόταν και γύρευε να πάρει πληροφορίες για το αν οι συνθήκες εργασίας ήταν
καλές κι αν φερόντουσαν καλά στους εργάτες. Δεν ήξερε ο συνομιλητής μου τότε
τον επισκέπτη. Μετά μού είπε πως έμαθε ότι επρόκειτο για τον Εθνικό Κυβερνήτη.
Αυτός ήταν ο Ιωάννης Μεταξάς. Αντάξιος Ηγέτης ενός αντάξιου Ελληνικού Λαού και
μιας αντάξιας Ελληνικής Εργατικής Τάξης.
Η Εργατική Πρωτομαγιά λοιπόν είναι Ελληνική και Εθνικιστική συνάμα.
Είναι μια Ημέρα Τιμής, αντάξια τής Ελληνικής Φύσης που φοράει τα γιορτινά της
για να φορέσει το λουλουδένιο στεφάνι τού Μαΐου στο μέτωπο εκείνων που την
κάνουν να καρπίσει. Στους Αγρότες, στους Εργάτες, στα Ελληνικά Νιάτα, στους
καματάρηδες τής Πατρίδος μας όλους. Και ο Έλληνας Εργαζόμενος έχει Πατρίδα του
την Ελλάδα, το δε Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα δίδει εργασία και πεδίο δημιουργίας
στους Έλληνες, στους μόνους ιδιοκτήτες τής Ελληνικής Γης.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ