ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΤΗ

ΑΘΗΝΑ  17-12-2014.

Ο Ελληνισμός μας βιώνει, οργανώνεται και σχηματίζει την Πολιτεία του με βάση το κοινοτικό σύστημα και τις εθνικές του παραδόσεις. Συσπειρώνεται και αποφασίζει για την ζωή και τις δράσεις του με γνώμονα το εθνικό και φυλετικό συναίσθημα, οι δε παραδόσεις του αθροίζονται στα ήθη, τα έθιμα και το θρησκευτικό συναίσθημα, στο Εθνικό και το Ορθόδοξο Φρόνημα ενιαία και αδιαίρετα. Σ’ αυτόν τον άξονα φροντίζει την αυθυπαρξία του, την ανάπτυξη, την επέκταση και την επαναστατικότητα σε καιρούς δίσεκτους ο Ελληνισμός.

Το αξιακό σύστημα τού Έλληνα Εθνικοκοινωνιστή εδράζεται επιπλέον επάνω στην κοινωνική δικαιοσύνη και την εθνική ισχύ, στην εθνική μας ταυτότητα σε όλες τις εκδηλώσεις τής Ελληνικής Φυλής. Η Πίστη, η Αξιοσύνη, η Τιμιότητα και η Πολεμική Αρετή οδηγούν τα βήματα για την δημιουργία και την ελευθερία. Η δε Ελληνική και Ορθόδοξη Ταυτότητα δεν υπόκειται κατ’ ουδένα λόγο σε μεταρρυθμιστικές διαδικασίες και πολιτικές διαπραγματεύσεις. Οι ανασχηματισμοί τής Ελλάδος γίνονται για να χωρέσουν περισσότερους Έλληνες και οι Επαναστάσεις για να φέρουν τον ενωμένο ελληνικό λαό στο τιμόνι τής Φυλής και την κορυφή τής οικουμένης.

Η παγκοσμιοποίηση τής πολιτικής, ο οικουμενισμός τής πίστης και η αποθέωση τής ύλης δεν εκφράζουν μήτε τον Ελληνισμό μήτε την φωνή του, τον αρχέγονο, αναλλοίωτο και απροσκύνητο Εθνικοκοινωνισμό. Η Αιώνια Ελλάς έχει την δική της Αθάνατη Ελληνική Ιδέα. Οι απόψεις κάθε ανθρώπου είναι σεβαστές στο βαθμό που δεν διαιρούν την Λαϊκή Κοινότητα και δεν διαμοιράζουν το Έθνος σε κυριαρχίες ξένες.

Η ύλη είτε στην οικονομία είτε στην κτήση περιουσιακών στοιχειών είτε στα πρότυπα ζωής, υποτάσσεται στην προαγωγή των κοινών σκοπών, υποτάσσεται δηλαδή στην πρόταξη τής Ιδέας. Χρήμα και περιουσία είναι αποδεκτά όταν είναι προϊόν τού αυτόχθονος λαϊκού μόχθου, τα δε πρότυπα μαζί με την παιδεία ψυχαγωγούν και οδηγούν στην εθνογνωσία τού λαού και την ακεραιότητα τού Οικοπέδου τής Φυλής.

Η εξουσία πηγάζει, εκφράζει και υπηρετεί τα δίκαια και τα συμφέροντα τού ελληνικού λαού. Η Πατρίδα αποτελεί αποκλειστικά την εστία των πατέρων μας και το κληροδότημα των παιδιών μας. Δεν τίθεται ποτέ κάτω από ξένες σημαίες, από ξένες ομοσπονδίες, από ετεροβαρείς συμμαχίες. Η Ελληνική Σημαία είναι καμωμένη να βρίσκεται στην πρώτη βαθμίδα τής Πολιτείας, πάνω από καθεστώτα και πολιτεύματα, ψηλά στην παιδεία και ελευθερώτρια κάθε πάτριου εδάφους.

Το Ελληνικό Κράτος είναι Εθνικό και Λαϊκό Κράτος, Κράτος Ακατάλυτο, Αυθύπαρκτο και Κυρίαρχο. Οι δε συμμαχίες δεν είναι περιβάλλον αφομοιώσεως και ενσωματώσεως, αλλά οδικός χάρτης ελληνικής ευημερίας και εθνικής ηγεμονίας που σχηματίζονται και καθοδηγούνται από Έλληνες.

Η Πίστη μας είναι στηριγμένη επάνω στα αίματα Αγίων και Ηρώων. Οι Αγώνες τής Ελληνικής Φυλής έχουν δοθεί διαχρονικά υπέρ βωμών και εστιών, υπέρ πίστεως και πατρίδος. Για τού Χριστού την Πίστη την Αγία και τής Πατρίδος την Ελευθερία. Από τις Ελληνικές Κοσμοκρατορίες και τις Θερμοπύλες τού Ελληνισμού ίσαμε τα τείχη τής Κωνσταντινούπολης και το Μανιάκι και τούς απελευθερωτικούς καιρούς, οι πραματευτάδες που μάς ζητούν να ανοίξουμε τις πύλες στα συλλείτουργα και τις πανθρησκείες και τις ψεύτικες σταυροφορίες, οδηγούνται στην θανατερή έξοδο από το Γένος μας.

Η αξιοπρέπεια τού Έλληνα πάντα συνοδεύεται από την αξιοκρατία και την ηθική. Η διαφθορά και η οικειοποίηση τού λαϊκού πλούτου από πολιτικάντηδες, εργατοπατέρες, ενημερωτάδες και εργολάβους τού λαϊκού μόχθου δεν ονομάζεται ανοχή, αλλά προδοσία ισάξια με την προδοσία αφαίρεσης εθνικού εδάφους. Το δε πολίτευμα δεν καθορίζεται από το δημοκρατικό ένσημο και την δημοκρατική ψήφο, αλλά με την έκφραση και την πραγμάτωση τής κοινωνικής βουλήσεως. Προδότης είναι και ο διεφθαρμένος και ο καταχραστής και ο ανήθικος και ο δεχόμενος ξένες δοξασίες και εξουσίες. Και το πλήρωμα τής αλλοιώσεως τού Ελληνικού Έθνους και τής μειώσεως τού εύρους του είναι η θανατική ποινή.

Ο Έλληνας Πατριώτης έχει δικαίωμα και ιερό καθήκον να προστατέψει την υπόσταση και τον χαρακτήρα τής Ελληνικής Φυλής. Η δε Επαναστατικότητα στον Ελληνικό Εθνικοκοινωνισμό είναι και αποδεκτή και επιβεβλημένη, όταν υφίσταται τόσο εσωτερικός κίνδυνος ταραχών και υποταγής όσο και εξωτερικός κίνδυνος εισβολής και αφομοιώσεως.

Η δε συζήτηση με τούς εχθρούς μας και με τούς αιρετικούς τής πανθρησκειακής κακοδοξίας είναι μικρόβιο που εξαλείφεται υπό το λάβαρο τής Ελλάδος και τής Ορθοδοξίας. Με τον Εργάτη στην κοινωνία. Με το Τίμιο Ράσο στο Προσκύνημα. Με τον Ελληνικό Λαό ένα Σώμα. Με τον Στρατό συνεγγυητή ομαλότητος και δημιουργό Μεγάλης Ελλάδος. Αυτός είναι ο Ελληνικός Εθνικοκοινωνισμός μας.

Το τακτικό σημείο παρακμής τής αφαιρέσεως τής ελληνικής σημαίας στα σχολεία μας από αλλοδαπούς μαθητές και η αλλοίωση τής παιδείας από ανιστόρητες και ανθελληνικές αναφορές και ψεύτικες επετείους δείχνουν κράτος που δεν έχει πάνω του στοιχειώδη ελληνικότητα. Η εκχώρηση τού ελληνικού σπιτιού και τού ελληνικού εδάφους με φοροαρπακτικές μεθόδους και μεθόδους υποχρεώσεως τάχα οικονομικής και συγκυριαρχικής είναι επιθετική ενέργεια. Η επικράτηση πάσης φύσεως διεθνισμού και τρομοκρατίας είναι τραμπουκισμός κι όχι πολιτική εκδήλωση.

Η κοινωνία μας θα παραμείνει κοινωνία Ελλήνων. Το ελληνικό έδαφος θα αυξηθεί και δεν θα μειωθεί. Οι Εθνικές Παραδόσεις θα παραμείνουν ανέγγιχτες. Η Ελλάς θα διοικηθεί αποκλειστικά από Έλληνες. Τα μικρόβια που διχάζουν και χαλούν την ηρεμία και την αρτιότητα τού Ελληνικού Έθνους θα ισοπεδωθούν από Ελληνική Δικαιοσύνη, Επαναστατική Ορμή, Εθνική Φλόγα και Ιερό Πάθος. Η Χρυσάκτινη Αυγή τού Ελληνισμού μας είναι φυσική και επομένως εθνικοκοινωνική νομοτέλεια.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου