ΑΘΗΝΑ 20-2-2015.
Η δύναμη τού πειστικού λόγου είναι μια
τέχνη με εντυπωσιακά αποτελέσματα ανάμεσα στον λαό. Η προπαγάνδα πραγματικά
έχει τη δυνατότητα να γκρεμίσει τα πλέον δυσθεώρητα επικοινωνιακά τείχη και να
περάσει την αλήθεια, δίνοντάς της το σχήμα που ο χρήστης της επιθυμεί. Όταν
υπηρετεί τα συμφέροντα τού έθνους και αντιμετωπίζει τον λαό ως νοήμονα και
αξιοπρεπή οντότητα, τότε η προπαγάνδα μπορεί να σώσει το έθνος και να τού δώσει
αίγλη δυνάμεως. Όταν όμως αντιμετωπίζει τον λαό ως μάζα, τότε θα διαλύσει το
έθνος οπωσδήποτε και θα σκλαβώσει τον λαό.
Προπαγάνδα αποτελεί η μετάδοση ενός
ενημερωτικού δελτίου ειδήσεων. Προπαγάνδα αποτελεί το άπλωμα τής γραφίδας επάνω
σε ένα κομμάτι χαρτί και η επεξεργασία τού πολιτικού λόγου απέναντι στο
ακροατήριο, είτε πρόκειται για πολιτική είτε για συνδικαλιστική είτε
οποιαδήποτε άλλη κοινωνική συντροφιά. Το ζήτημα διαφοροποιείται από το επίπεδο
τής ελευθερίας που υπάρχει ή δεν υπάρχει μέσα στην κοινωνία, από την
διεισδυτικότητα στην ψυχολογία τής λαϊκής συλλογικότητας ή τού όχλου όπως
συνηθίζεται να λέγεται και από τούς εξυπηρετούμενους σκοπούς. Αν δηλαδή
προσφέρονται διέξοδοι επικρατήσεως ή αιχμαλωσίας τής Φυλετικής Λαϊκής
Κοινότητας.
Οι πολιτικάντηδες τής αστικής
κοινοβουλευτικής δημοκρατίας διακρίνονται από τον οίστρο τους να μαγεύουν τα
πλήθη, τάζοντας σ’ αυτά πως θα γενούν η φωνή τής αλήθειας. Πως θα
συμπεριφερθούν ως οι άγρυπνοι εκπρόσωποί τού λαού που θα ξεσκεπάσουν τάχα το
ψεύδος και θα αποδώσουν κοινωνική δικαιοσύνη και εθνική κυριαρχία. Όταν όμως η
δική τους «αλήθεια» αποδεικνύεται όργανο που υπηρετεί τις εντολές πλουτοκρατών
και ξένων δυνάμεων, τότε η ελευθερία τού λόγου των αντιπάλων τους
στραγγαλίζεται και η ημέρα μετατρέπεται σε νύχτα, η δε νύχτα σε ημέρα. Οι
πολιτικές μερίδες αποκτούν νομιμότητα όταν προσκυνούν τα νεοταξικά κτήνη και τα
κομματικά μαντριά αποδεικνύονται διχαστές τού λαού που συντηρούνται σε βάρος
του.
Η αλήθεια έχει δύο όψεις μέσα στο
δυνατό, λεύτερο και φιλόδοξο έθνος. Η μια όψη της είναι η ωμή και
απροσχημάτιστη όψη τής πραγματικότητας που περιβάλλει τις συνθήκες που βιώνει ο
λαός. Η παράθεση δηλαδή των γεγονότων όπως αυτά είναι ορατά διά γυμνού οφθαλμού
μέσα σε πνεύμα δικαίου, η στηλίτευση των κακώς κειμένων και η επιβράβευση των
αξίων παιδιών τής πατρίδος, ώστε να βαδίσει το Έθνος μπροστά και ενωμένο σε
νίκες και ευημερία. Η άλλη όψη τής αλήθειας είναι η ψυχολογική τόνωση των
πολιτών και η επιδίωξη κατάκτησης αυξημένου χώρου επιρροής τής Εθνικής
Κοινότητος. Είναι η κατάκτηση τής αρμόζουσας θέσης στα κέντρα λήψεως αποφάσεων
και το άγγιγμα των ψυχών από την ζωντανή και ορμητική πολιτική ιδέα.
Τα γερά έθνη πάντοτε όταν πίπτουν, έχουν
προηγουμένως καταληφθεί εκ των έσω. Η φθορά των αξιών και το ψαλίδισμα των
λαϊκών δυνατοτήτων είναι ο δούρειος ίππος, προκειμένου να πειστεί η κοινωνία
πως δεν έχει διέξοδο διαφυγής από την παρακμή και τις ξένες παρεμβάσεις. Πρέπει
να γίνουν οι παθογένειες φυτευτών και διορισμένων ηγετίσκων κτήμα των πολιτών. Να
αποκτήσουν οι ψηφοποιημένοι πολίτες ενοχές για την δήθεν καταπίεση των
κατακτητών τους και για την υποτιθέμενη έλλειψη κατανόησης προς την συνεργασία
με τούς επιβήτορες τής πολιτικής και τής παγκόσμιας νέας τάξης επάνω στα
υπάρχοντα και τα εδάφη του και εν τέλει στην ίδια την ελληνική φυλετική του
ψυχή.
Λοιπόν, η Ελλάς είναι το πιο γερό έθνος
τής οικουμένης, ευλογημένο από Θεό, Αγίους και Ήρωες. Ο Εθνικοκοινωνισμός μας
είναι η καθημερινή έκφραση τής Πίστης και τού Εθνικού Φρονήματος, είναι η ζεύξη
τού αρχέγονου ελληνικού πνεύματος και τής απροσπέλαστης από καταπατητές και
ανήθικους εμπόρους των εθνών ελληνικότητας. Κι όταν η Αλήθεια τού Ελληνικού
Έθνους δέχεται εγκλεισμούς και προσβολές στα τείχη μιας πλαστής και σκλάβας
εθνικής μοναξιάς, τότε ο Προπαγανδιστής τής Ελληνικής Φυλής γίνεται η Φωνή τού
Έθνους του που σαλπίζει το μήνυμα τής αντεπίθεσης και τής επέλασης τού λαού.
Γίνεται Πύρινος Πολεμιστής με την ρομφαία τού κοφτερού λόγου που αναμειγνύεται
μέσα στο παλλόμενο κοινωνικό σώμα, κατεβαίνει μέσα στις τοπικές κοινωνίες και
ανεβαίνει μαζί με τον πιστό λαό στον θρόνο τής ελληνικής εξουσίας.
Για να φτάσεις να γίνεις ένας ορμητικός
χείμαρρος ενωμένος με τον λαό, πρέπει να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του με την
προσήλωση σου στην ράτσα και με την εξύψωση τής συλλογικής φιλοδοξίας. Ο
Προπαγανδιστής τού Ελληνισμού είναι εκείνος που χαράζει το όραμα τής δυνατής
Ελλάδος που δεν λυγίζει στους δύσκολους καιρούς και σαρώνει στο πέρασμά της
στους ευνοϊκούς καιρούς που η ίδια η Φυλή φτιάχνει με τις δικές της πράξεις.
Θυμίζει τις παλιές δόξες όχι για να κάτσει πάνω σ’ αυτές το γερασμένο και
οκνηρό έθνος, αλλά για να δώσει χώρο στα νέα κύτταρα τού Έθνους και για να
εξάψει την πολεμική όρεξη και την ορμή τής καινούργιας Ελλάδος για το νέο
κάρπισμα σε χωράφι ξανανιωμένο και για τον ερχομό των Ελληνικών Σημαιών σε
διευρυμένη ελληνική εξουσία και κυριαρχία.
Ο βαθύτατα ελληνικός λόγος τού
Εθνικοκοινωνιστή ρήτορα έχει την πηγή τής έμπνευσής του στην αλύγιστη απόφαση
που έχει λάβει αυτός ότι δεν πρόκειται να μοιραστεί με κανέναν ανήθικο και με
κανένα εισβολέα τον Ελληνισμό του. Δεν πρόκειται να μοιραστούμε ούτε έναν λίθο
τής Πατρίδος μας με κανέναν μισέλληνα. Η δεύτερη πηγή έμπνευσης είναι η
επίτευξη τής Νίκης στα ειρηνικά και στα πολεμικά έργα, στον πολιτισμό, στην
εθνική ολοκλήρωση, στην κοινωνία, στην γεωπολιτική. Θέλουμε να κάνουμε τον
Λαϊκό Εθνικισμό μας και τον Ανίκητο Έλληνα ένα Στράτευμα που εξαφανίζει τα
σκότη και την κατοχική σιωπή με την επιβλητική του παρουσία.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου