ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ



ΑΘΗΝΑ 1-5-2015.

Ο εργατικός κόσμος ενός Έθνους είναι η ασφαλέστερη οδός προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο αποτέλεσμα, προς την αυτάρκεια και την ανάπτυξη τού Έθνους ή προς την αιχμαλωσία και την διάλυση τού Έθνους. Και τούτο διότι ο λαός είναι ιδιαιτέρως εύπλαστη μάζα στα χέρια τής προπαγάνδας τού ισχυρότερου μέσα στην Πολιτεία.

Στην περίπτωση που ο εργάτης ελέγχει την κρατική εξουσία και διαμορφώνει το εθνικό προϊόν, το κράτος λειτουργεί ως ισχυρή προσωπικότητα άνευ πιέσεων και εξωτερικών δεσμεύσεων. Παράγει έργο, κοινωνικό δίκαιο και διεθνή επιρροή. Ενώ στην περίπτωση που η παραγωγική αλυσίδα υπολειτουργεί και η ανεργία θεριεύει, ο εργάτης γίνεται αντικείμενο κομματικής εκμετάλλευσης και το Έθνος βρίσκεται υπό διαρκή ξένη και εχθρική κηδεμονία. Το Κράτος χάνει την υπόστασή του και ο Εργάτης τής Φυλής γίνεται σκλάβος μιας φτηνής παγκόσμιας αγοράς εργασίας.

Έχει χυθεί πολύ αίμα στην ιστορία των εθνών προκειμένου να καθιερωθούν κανόνες αξιοπρεπούς και ασφαλούς εργασίας. Έχουν γίνει πραγματικά πολλοί αγώνες ώστε να διασφαλιστεί η ζωή των εργαζομένων στους χώρους εργασίας μαζί με την εξασφάλιση τού καλύτερου δυνατού παραγωγικού αποτελέσματος. Αλλά για να συμβεί τούτο, πρέπει να υπάρχει ταύτιση των στόχων Πολιτείας και Πολίτη, η δε Πολιτεία να δομείται από τις εγγενείς, ηθικές και ικανές δυνάμεις τής Φυλής. Να συνοδοιπορούν δύναμη, φιλοδοξία, δημιουργική όρεξη και ελευθερία.

Η ύπαρξη ενός αδέσμευτου εργατικού κινήματος συνεπάγεται την ταυτόχρονη ύπαρξη μιας ατίθασης και αδάμαστης ατμομηχανής που οδηγεί με ασφάλεια το Έθνος με τις δικές του δυνάμεις στο μέλλον. Δεν έχουμε ανάγκη να βγούμε στην επαιτεία μήτε να ψάξουμε γερές πλάτες σε ξένες αυλές. Διότι τα συμφέροντα αυτών των αυλών είναι διαφορετικά από τα δικά μας και επομένως προορισμένα να εκμεταλλευτούν προς όφελός τους σε χρήμα και πόρους τις ανάγκες μας. Τώρα ξέρουμε ποιοι και γιατί μάς διαλύσανε την εθνική παραγωγή και γιατί το διεθνιστικό, μαρξιστικό και σοσιαλφιλελεύθερο μικρόβιο διχάζει τον εργάτη ταΐζοντας ξένα στόματα.

Η εργατική τάξη δεν χρειάζεται επαγγελματίες προστάτες και κομματικούς καθοδηγητές. Δεν χρειάζεται ο Εργάτης τής Φυλής τον συνδικαλιστή, αλλά ένα κράτος φύσει και θέση συνδικαλιστικό, επομένως ένα κράτος Εθνικό, Λαϊκό και Εργατικό. Χρειαζόμαστε ενότητα τής παραγωγικής αλυσίδας, από τον εργοδοτικό φορέα έως τον καματάρη τού καθημερινού μόχθου. Να γίνει συνείδηση τής Εθνικής Κοινότητας ότι η εργασιακή διαδικασία είναι ένας καθημερινός πόλεμος εν καιρώ ειρήνης για ζωή και ευμάρεια, για υγιή διάπλαση και ανάπτυξη τής Φυλής που χρειάζεται όλους τούς πολεμιστές σε εγρήγορση και σύμπνοια και όχι σκόπιμες μαρξιστικές και ταξικές πάλες.

Η υπόθεση λοιπόν τού εργατικού κινήματος έχει συνδεθεί στην Μεγάλη Πατρίδα μας Ελλάδα και αφορά σαφώς το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα. Το εργατικό δίκαιο και η εργατική πρωτομαγιά φέρουν την σφραγίδα τού Εθνικοκοινωνιστή Εθνάρχη Ιωάννη Μεταξά και τού Εθνικού Καθεστώτος τής 4ης Αυγούστου. Η ίδια η θέσπιση τής τιμητικής αργίας τής Πρωτομαγιάς στο όνομα τού Έλληνα Εργάτη αποτελεί πράξη τού Εθνικού Κυβερνήτη.

Ο Ιωάννης Μεταξάς είχε πάρει υπό την προσωπική του εποπτεία το ζήτημα τής εργασίας. Πολλάκις είχε επισκεφθεί άνευ προειδοποιήσεως εργασιακούς χώρους ώστε να διαμορφώσει ιδία αντίληψη για τις υποδομές και τις συνθήκες εργασίας, καθώς και για τούς κινδύνους κατά τής ανθρώπινης ζωής. Ενδιαφερόταν επιπλέον για την εξάλειψη τής παιδικής εργασίας και για την ορθή κατανομή τού ωραρίου εργασίας. Δεν δίστασε μάλιστα να χρήσει τον Δημητράτο, πρώην κομμουνιστή και συνδικαλιστή, ως υπουργό εργασίας τής 4ης Αυγούστου ώστε να διασφαλίσει βέλτιστο αποτέλεσμα, μετατρέποντας τον Δημητράτο σε συνειδητό Εθνικιστή.

Οι πρωτοποριακές μεταβολές στο ζήτημα τής εργασίας κατέστησαν πραγματικότητες τής Εθνικιστικής Διακυβέρνησης διά τής ομαλής και ομόθυμης λαϊκής συμμετοχής. Η οκτάωρη εργασία οδήγησε στην αξιοποίηση των ανθρωπίνων δυνατοτήτων με την μέγιστη αποδοτικότητα, ενώ η γάγγραινα των εργατικών ατυχημάτων περιορίστηκε σημαντικά. Η ταυτόχρονη καθιέρωση τής υπερωριακής απασχόλησης επεξέτεινε την ανθρώπινη ψυχολογία και την διάθεση για την προσφορά περισσότερου και ανταγωνιστικού προϊόντος.

Η ασφαλιστική κάλυψη των εργαζομένων και η ασφάλεια των εργασιακών χώρων, η ίδρυση τού ΙΚΑ και η επόπτευση μέσω τής Επιθεώρησης Εργασίας και των μηχανισμών της αποτελούν επίσης μέριμνες τού Εθνάρχη Μεταξά. Ομοίως αναπόσπαστο τμήμα τού έμπρακτου ενδιαφέροντος τής 4ης Αυγούστου υπήρξαν οι Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και η σύνδεση των αμοιβών με τις οικογενειακές ανάγκες και την λαϊκή κατανάλωση.

Δίχως την παραμικρή υπερβολή το εργατικό δίκαιο τής χώρας και η σύνδεση τής νεολαίας και τής εργατιάς με τον φυσικό πλούτο τής Ελλάδος είναι έργο καθαρά εθνικιστικό. Αυτή είναι η πορεία που οφείλουμε να επαναπροσδιορίσουμε προκειμένου να αξιοποιήσουμε τα προσόντα εθνικού εδάφους και φυλετικών ψυχών. Είναι η πραγματική οικονομία που περνάει από τα ελληνικά χέρια και το ελληνικό χωράφι.

Θεμέλιος λίθος είναι η κινητοποίηση τής διαθέσεως τού Έλληνα να δημιουργήσει ψωμί και πολιτισμό δικό του, ευημερία και θετική ψυχολογία νικητή τής ζωής. Τούς δε κανόνες τής Εθνικής και Λαϊκής Πολιτείας στον τομέα της εργασίας τούς βάζει ο ίδιος ο Έλληνας που βιώνει το παραγωγικό σύστημα. Ο Έλληνας εργοδότης αναπτύσσεται όταν στηρίζει την ελληνική εργασία, η δε ελληνική εργασία αποτελεί τον κύριο μοχλό διοικήσεως και αναπτύξεως τής Φυλής.  Τιμούμε τον Έλληνα Εργάτη ως τον Στυλοβάτη και Χτίστη τού αδέσμευτου και αυτάρκους Ελληνικού Έθνους.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ



ΑΘΗΝΑ 29-4-2015.

Η κατάκτηση και η δημιουργικότητα συμβαδίζουν ως προϊόντα τής δυνάμεως τού κυρίαρχου έθνους. Η δε ελευθερία επιλέγει πάντοτε τα δυνατά έθνη. Η Ελλάς δημιούργησε τα πολιτισμικά της επιτεύγματα από θέση ισχύος, με το δίκαιο και το ατσάλι. Κι αυτός ακριβώς ο συγχρονισμός είναι που διακρίνει τον Έλληνα από τον διαχρονικό Βάρβαρο. Διότι ο Βάρβαρος χρησιμοποιεί έναντι τού δικαιοκριτή και κοσμοπλάστη Έλληνα το μαχαίρι τού εγκληματία που χυμάει να κλέψει κόσμο που δεν τού ανήκει.

Ο πολιτισμός γράφεται από τούς ελεύθερους. Ποτέ από τούς σκλάβους, αφού η μόνη δυνατότητα αυτών είναι η προσφορά τής εργασίας και των αγαθών τους στην διάθεση τού αφέντη τους. Τα δε έργα τής ειρηνικής περιόδου, προκειμένου να ευδοκιμήσουν, χρειάζονται πολεμική αρετή και προστατευτικά τείχη. Είναι απολύτως απαραίτητο να υπάρξει το αυτεξούσιο μαζί με την επιθυμία να αξιοποιηθεί ο ανθρώπινος παράγοντας και η φύση, δίδοντας τούς καρπούς τής συνυπάρξεως ως έργα ωραιότητας και ευημερίας τής Φυλής.

Αν ωστόσο η ευημερία αυτή προσφέρεται σε χέρια τρίτων, αν ο εδαφικός πλούτος και η ανθρώπινη εργασία περιέρχονται στα χέρια ξενοκίνητων και διεφθαρμένων ηγετίσκων προς υπηρέτηση ξένης ευημερίας, τότε ο λόγος υπάρξεως τού λαού εκλείπει. Η φύση το καλεί. Ο Ελληνισμός αποτελεί τον εγκόσμιο ναό τής Πίστης και το ακατάβλητο Κάστρο που σκέπει την οικουμένη με τον πόθο τής νίκης και τής κραταιώσεως τής Φυλής. Από την στιγμή που το πολιτικό σύστημα έχει καταστεί δίχτυ αιχμαλωσίας των Ελλήνων στις ορέξεις τού σιωνισμού, τότε η λύση είναι να αναλάβει δράση η Φυλή και να ξεγράψει το δουλικό σύστημα.

Ο κύκλος τής ελληνικής ιστορίας είναι καιρός πια να φέρει την Φυλή μας στο σημείο τής επανεκκινήσεως, στο σημείο τής φυσιολογικής ελληνικής τάξεως των πραγμάτων. Να γίνουμε κυρίαρχοι τής υπάρξεώς μας και να γράψουμε οι ίδιοι την ιστορία μας που ταυτίζεται μ’ αυτήν τής ανθρωπότητας. Είναι η ιδιοσυγκρασία μας και η θέση μας επάνω στον χάρτη που μάς υπαγορεύουν να βαστούμε τα κλειδιά τής γεωπολιτικής ομαλότητας και τής εθνικής αυθυπαρξίας με την σιγουριά και την φοβέρα τού ξίφους. Τούτη την φορά το ταμείο τής ιστορικής δικαιοσύνης πρέπει να αποδώσει ως τελικό λογαριασμό την Νίκη τού Ελληνικού Φωτός με την απόλυτη ήττα, με την συντριβή τού νεοταξικού σκότους.

Θεία δίκη και βατήρας εξελίξεων αποτελεί η κρίση αξιών, αυτή που οι ματαιόδοξοι υλιστές τής παγκοσμιοποίησης βάπτισαν ως κρίση χρήματος. Οι Σταυρωτήδες Χριστού και Ελλάδος θέλησαν μέσα από την δέσμευση τής ύλης να συρρικνώσουν την προσωπικότητα των ελευθέρων εθνών. Όμως αυτή η ίδια η αφειδώς παρεχόμενη ύλη υπήρξε ταυτόχρονα η μόνη ιδεολογία και ο μοναδικός πόλος έλξης τής δημοκρατίας προς τούς πελάτες – ψηφοφόρους. Η ανθρώπινη ζωή όμως, το ένστικτο επιβιώσεως συναντά την ορμέμφυτη φύση τού Έλληνα να αναζητεί νέα πεδία δράσεως, βαστώντας καθάρια για τα παιδιά του την γη των προγόνων του, αρνούμενος την νομή της.

Η υπέρτατη Ιδέα τής Ελληνικότητας στέκει πάνω από την εφήμερη ύλη. Η απειλή τού θανάτου και η αλαζονεία τού κατώτερου να κουνήσει το δάκτυλο σε βάρος τού γεννήτορος τής πολιτισμικής ανωτερότητας ωθούν την αφύπνιση τής εθνικής μας συνειδήσεως. Να φανούμε αντάξιοι τού αιμάτινου χειμάρρου τής ράτσας που μάς γέννησε. Να φερθούμε επιτέλους ως Έλληνες, αφού δεν φτάνει το αίμα μονάχο του, θέλει σιμά την ατίθαση ψυχή μαζί με το πάθος τού κατακτητή. Να γίνουμε οι καλύτεροι Έλληνες όλων των εποχών, σημαιοφόροι τής Ορθής Πίστης, Ηγέτες τής Λευκής Φυλής, Έλληνες Κοσμοκράτορες που ανοίγουμε τον δρόμο τής ανάπτυξης με την δίψα τυχοδιωκτισμού ελληνικού.

Η ανωτερότητα τού Ελληνισμού μας δεν είναι ρητορική και δεν μάς χαρίστηκε. Δεν είναι καν ζήτημα υφαρπαγής ξένης περιουσίας. Είναι κεκτημένο που βασίστηκε επάνω σε πνευματικούς ανθούς και θυσιαστικούς αγώνες. Είναι εθνική περιουσία που φτιάξανε από κοινού φιλόσοφοι και πολεμιστές. Και εμείς από την θέση μας δεν είμαστε μια στατική εικόνα τής Φυλής. Είμαστε η ίδια η Ελληνική Φυλή. Είμαστε οι Ακροπόλεις και οι Αλεξανδρινοί Πυλώνες τού Νέου Ελληνισμού, είμαστε οι Απόστολοι και οι Στρατιώτες ψηλής γενιάς που θέλουμε να γράψουμε τα ονόματά μας στο βιβλίο με τις χρυσές σελίδες.

Ο τρόπος για να μπούμε στην χρυσή βίβλο τής Ελληνικής Φυλής είναι ο μόνος δρόμος για την λευτεριά μας. Να γίνουμε οι Δυνατοί τής Ιδέας στην θέση των ψεύτικων δυνατών τής ύλης, τούς δε ψεύτικους δυνατούς να τούς ξεχάσει και η ιστορία πως υπήρξανε. Η μάχη τής ζωής μας έχει έναν μονάχα νικητή. Τον Πιστό Μύστη τής Εθνικιστικής και Κοινωνικής Ιδέας. Τον Εργάτη τής Ιερής Ελληνικής Γης. Τον Πολέμαρχο Δύναμης και Πολιτισμού Ελληνικού. Υπέρ Βωμών και Εστιών. Υπέρ Χριστού και Ελλάδος.

Να εξοντώσουμε όσους θέλουν το θάνατό μας. Να φτιάξουμε μια Μεγάλη Ελλάδα που θα σκιάσει με τον ευεργετικό της ίσκιο μια οικουμένη απαλλαγμένη από τον παγκοσμιοποιητή τύραννο. Να αποδώσουμε την χαρά τής δημιουργίας στους Έλληνες και την εθνική υπερηφάνεια στα παιδιά μας. Να αποδώσουμε Δίκαιο. Και το Δίκαιο είναι η Μεγάλη, Λαϊκή και Εθνικιστική Ελλάς.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Ο ΑΓΩΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ



ΑΘΗΝΑ 27-4-2015.

Αντικρίζω την Πομπηία των καιρών μας με τον διασκορπισμό τού ελληνικού λαού σε ατέρμονες μα μοναχικές και ασυντόνιστες αναζητήσεις. Οι ταγοί τού κράτους είναι απομονωμένοι στον γυάλινο κόσμο τής εξοντώσεως ψυχών και τού ξεπουλήματος εδαφών. Τα κόμματα που διόρισε ο σιωνισμός να κουμαντάρουν την δημοκρατία «μας», αυτή που ο ίδιος διόρισε, συστήνουν νέες κομματικές συμμαχίες για να υπογράψουν το συμβόλαιο θανάτου τής Ελλάδος και την υπαγωγή αυτής στο παγκόσμιο κράτος των τοκογλύφων. Και ο λαός μας δίχως ψωμί και όνειρα ψάχνει να βρει στέγη για να βάλει και να σώσει τάχα το κεφάλι του.

Ο σκλάβος ψάχνει να βρει στέγη. Ο ελεύθερος την φτιάχνει μονάχος του. Ασφαλέστερο καταφύγιο για τον Έλληνα είναι το Έθνος του. Το Έθνος είναι που δίνει υπόσταση στον Ελληνισμό κι αυτό είναι που εξασφαλίζει την αθανασία τής Ελληνικής Φυλής. Το κράτος είναι το δημιούργημα των ανθρώπων εκάστου εποχής. Εφόσον αυτοί είναι αχαμνοί και επικίνδυνοι, τότε η Φυλή συλλαμβάνει, δικάζει και ισοπεδώνει τούς προδότες. Και ευθύς αμέσως οι Άριστοι και οι Πολεμιστές τού Ελληνισμού φτιάχνουν νέο κράτος, φτιάχνουν πολιτεία που εφαρμόζει δίκαιο στα κοινωνικά δικαιώματα και στην εδαφική και εθνική κυριαρχία ταυτόχρονα.

Ο δικός μου ο αγών δεν γίνεται για μια κατακερματισμένη, για μια κομματιασμένη Ελλάδα. Ο δικός μου ο αγών γίνεται για μια ενωμένη, για μια χαλύβδινη Ελλάδα. Ο εθνικιστικός αγών τού Έλληνα δεν περιορίζεται στους τέσσερις τοίχους ενός κοινοβουλίου που συνεδριάζει για να επικυρώσει ξένες εντολές. Στον δικό μου τον αγώνα δεν είμαι μόνος μου, εκφράζω τούς προγόνους μου, εκφράζω το παιδί μου, εκφράζω την ψυχή μου που θέλει να φανεί άξια έναντι όσων πέρασαν και όσων ήρθαν και θα έρθουν. Δεν είναι αγώνας για φράγκα και ψωμί ξένο, αλλά για να οργώσω εγώ το χωράφι τής Φυλής μου, να βγάλω το ψωμί μου και να πάρω πίσω το Οικόπεδο που μού αφαίρεσαν ιερόσυλοι και μισέλληνες αυξημένο με τον νόμιμο τόκο τής ιστορίας.  

Για Ελλάδα Αληθινή και Δίκαιη ενδιαφέρομαι. Για Ελλάδα Φυσική και Μεγάλη. Για Ελλάδα Εθνικοκοινωνική. Δεν θέλω τον λαό μου οχλομάζα που διαιρείται σε αγέλες. Αυτό είναι που οι εχθροί τού Εθνικοκοινωνισμού μας ονομάζουν δημοκρατία.

Εγώ θέλω τούς άρχοντες τού τόπου να τούς θρέφει και να τούς αναδεικνύει ο τόπος. Να είναι οι καλύτεροι και να στηρίζονται στους δίκαιους και σε κείνους που τούς αρέσει να κατακτούν την ζωή τους, τον κόσμο τους, το έδαφος που πατούν, τα έργα που φτιάχνουν. Ώστε λοιπόν δεν θέλω να γράψουν άλλοι την ιστορία μου. Θέλω, απαιτώ και θα γράψω οπωσδήποτε εγώ την ιστορία μου, την ιστορία τής Ελλάδος, την ιστορία τής οικουμένης.

Γεννηθήκαμε ελεύθεροι και ανατραφήκαμε με τούς πνευματικούς και τούς αιμάτινους αγώνες. Πλάσαμε γλώσσα, πλάσαμε πολιτειακή διοίκηση και νόμους, πλάσαμε αυτοκρατορίες, υψώσαμε ναούς, υψώσαμε κάστρα ελληνισμού. Δεν είχαμε συντάγματα. Είχαμε τούς νόμους τής Φυλής στη θέση τους. Είχαμε πολλές απόψεις, αλλά όλες υποτάσσονταν στο τέλος στην ΕΝΙΑΙΑ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

Όταν μεγαλουργούσε ο Έλλην δεν είχαμε κομματικούς στρατούς, είχαμε ολάκερο τον Ελληνισμό ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ και ο σκοπός ήταν κοινός για όλους. Πατρίδα και Τιμή, με την Ελλάδα να βρίσκεται όπου πάλλεται ελληνική ψυχή. Με το πρόβλημα τού ενός να λύνεται από το σύνολο. Με την ωραιότητα και το ήθος να συντρίβουν την ασχήμια και την ανηθικότητα. Με τούς Έλληνες να υποτάσσουν τούς βαρβάρους και να μεγαλώνουν την Ελλάδα.

Το Ελληνικό Έθνος είναι ένα και θα αποκτήσει μια εθνική και λαϊκή εξουσία. Οι Ελεύθεροι Έλληνες θα ξεσχίσουν τούς Σκλάβους Ψευτορωμιούς. Η επανάσταση των ελληνικών συνειδήσεων θα σβήσει τις φλόγες των μαρξιστών και των σοσιαλφιλελεύθερων διεθνιστών που στρέφονται ενάντια στην ασφάλεια τής ζωής και τής εθνικής ανεξαρτησίας. Διότι η Ελλάς ανήκει όντως στους Έλληνες στο Αίμα και την Ψυχή. Και τις Επαναστάσεις στην Ελλάδα τις κάνουν εκείνοι που ζουν και αναπνέουν για τα παιδιά τους. Εκείνοι που κοιτούν κατάματα την ιστορία που γράφεται στους δρόμους, στα πεδία τής Τιμής και στον μόχθο τής εργασίας.

Εξουσία τής δικής μας Εθνικοκοινωνικής Ελλάδος είναι η ίδια η Ελληνική Φυλή. Φιλοσοφία τής Εθνικοκοινωνικής Ελλάδος είναι η γέννηση Νέου Ελληνικού Πολιτισμού. Εθνική συνεννόηση σημαίνει άμεση εθνική διαβούλευση και πιστή εφαρμογή τής ενιαίας φωνής τού Έθνους. Εθνική Ταυτότητα σημαίνει Ορθή Πίστη και Φυλετική Καθαρότητα. Εθνική Πολιτική σημαίνει εξομοίωση τού γεωστρατηγικού βάθους με την εδαφική επέκταση και την κατάκτηση ζωτικών χώρων εκεί που βρίσκονται είτε ελληνικοί πληθυσμοί είτε εχθροί τής Φυλής μας.

Εργάτες, πνευματικοί άνθρωποι, στρατός, νεολαία, ολάκερη η φυσική αριστοκρατία τού ελληνισμού ένα ενιαίο και αδιαίρετο στράτευμα. Εθνική και Κοινωνική Επανάσταση που θα βάλει μπρος την καθαρτήρια πυρά τής νεμέσεως. Βουλευτήριο είναι η βούληση τού Ανίκητου Ελληνικού Έθνους.

Ελλάς κατοικητήριο Ελλήνων και διοικητήριο τής οικουμένης. Τίποτα λιγότερο από αυτό. Όσοι Ζωντανοί, ας συναντηθούμε στο καμίνι τής μάχης για Αληθινή Ελλάδα. Λαϊκή Κυριαρχία σημαίνει Ελληνική και Ισχυρή Ελλάδα. Υπεράνω όλων η Ελληνική Φυλή.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

ΔΙΚΑΙΟ ΓΡΑΦΟΥΝ Ο ΙΔΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



ΑΘΗΝΑ 24-4-2015.

Έχουν χυθεί ποταμοί αιμάτων στο διάβα τής ιστορίας των εθνών για την απόδοση πάσης μορφής δικαίου. Για τα δίκαια τής φυλής, για τα δίκαια τής εργατικής και παραγωγικής τάξεως, για την ανεξαρτησία, για την αξιοπρέπεια. Για να έρθουν μετά από τον κουρνιαχτό τής μάχης και τής διεκδίκησης ξωμερίτες πραματευτάδες και πολιτικάντηδες χαρτογιακάδες και να γυρέψουν με το μελάνι τής προδοσίας να εξαργυρώσουν τις κατακτήσεις που έφερε ο ιδρώτας και το αίμα τού λαού. Χάριν τής συνεργασίας τάχα των λαών κάτω από το στέγαστρο τής παγκόσμιας νεοταξικής συμμορίας.

Οι πολιτικοί διαχειριστές των εθνών έχουν αναγάγει την καθημερινότητα των λαών σε μια ατελείωτη οικονομική αιχμαλωσία, έχοντας διαβιβάσει τις εξουσίες στα χέρια των υπερεθνικών και των ντόπιων αφεντικών τού χρήματος. Ένα διεθνιστικό και σιωνιστικό ιερατείο που μισεί θανάσιμα το εθνικό συναίσθημα και την πίστη σε Θεό και Αξίες δέσμευσε τούς παραγωγικούς πόρους για να ανταλλάξει ένα ξεροκόμματο με την διαγραφή τής εθνικής μας κυριαρχίας.

Ένας ολόκληρος λαός, ο υπερήφανος μα και ευκολόπιστος ελληνικός λαός συνθλίβεται  μες στην φτώχια προκειμένου να δεχτεί να μετατραπεί η πατρίδα του, η πατρίδα των αγίων και των ηρώων, σε μια κουτσουρεμένη ανθρώπινη χωματερή. Έρημη η αγορά εργασίας. Στρατιές απλήρωτων εργαζομένων. Κλειστά και φτωχευμένα ελληνικά μαγαζιά. Εργασιακός μεσαίωνας και παράλληλα μαύρη λαθρομεταναστευτική εργασία. Και στις πηγές τού ύδατος, στον χερσαίο και στον υδάτινο ορίζοντα τού γεωφυσικού μας πλούτου, ψηλά στις ακριτικές πύλες τού Ελληνισμού, Τούρκοι, Κομιτατζήδες και Αλβανοτσάμηδες παραφυλάνε να βάλουν πόδι όπου λείπει εσκεμμένα το ψευτορωμέϊκο.

Οι πολιτικάντηδες έχουν συνδέσει άμεσα τα εθνικά μας ζητήματα, που πάει να πει την εθνική μας ταυτότητα και αυθυπαρξία, με τα οικονομικά ζητήματα. Δώσε ραγιά μερτικό γης στα κτήνη τής παγκοσμιοποίησης, μπες στον ηλεκτρονικό έλεγχο των Σταυρωτήδων, μοιράσου τα ματωμένα δίκια σου με τούς γυρολόγους τής οικουμένης για να ζήσεις.

Κι έτσι οι ψευτορωμιοί ενοχοποιούν έναν ολόκληρο λαό που σπατάλησε την λευτεριά του και ενοχλούνται μονάχα όταν ο Έλληνας διεκδικεί πίσω τον κόσμο του. Όταν βλέπουν τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις να υμνούν την Κωνσταντινούπολη ως πόθο καθάριας Ελληνοσύνης κι όταν αντικρίζουν τούς Εθνικιστές να μάχονται για ελληνική εξουσία και ηγεμονία, τότε τρελαίνονται οι προδότες. Πιέζονται βλέπετε από τα παγκόσμια αφεντικά τους να βγάλουν στο σφυρί μισθούς, συντάξεις, προσκυνήματα, τάφους, πεδία αλλοτινής δόξας και τιμής.

Το Δίκαιο τής Ελληνικής Φυλής δεν το αποφασίζουν οι τύραννοι και οι ξενοκίνητοι λακέδες τους. Το Δίκαιο τής Ελληνικής Φυλής το αποδίδουν οι Έλληνες που ποτίζουν το ψωμί με τον τίμιο ιδρώτα τους και το δέντρο τής λευτεριάς με το τίμιο αίμα τους. Αυτός ο ιερός τόπος δεν ανήκει στους χαρτογιακάδες, τούς διεθνισταράδες και τον κοσμοπολιτισμό τής παγκοσμιοποίησης. Αυτός ο καθαγιασμένος τόπος ανήκει στους εργάτες τής γης και τής τιμής που είναι ψημένοι στο καμίνι τής ζωής για να θρέψουν με γλυκό ελληνικό ψωμί τα παιδιά τους.

Το εθνικό εισόδημα συνδέεται άμεσα με το εθνικό προϊόν και αποδίδεται μονάχα στο δημόσιο ταμείο για την ανάπτυξη, την παιδεία, την υγεία και την άμυνα τής χώρας. Δεν διανέμεται μήτε στους σιωνιστές τοκογλύφους μήτε στους «κακόμοιρους» λαθρομετανάστες μήτε στους δημοκρατικούς πλουτοκράτες των υπόγειων προμηθειών.

Αυτοί που εγγράψανε τα μαύρα χρήματά τους ως δάνειο και μάλιστα δήθεν κρατικό είναι οι ίδιοι που ελέγχουν την προπαγάνδα τής χαροκαμένης πατρίδος που δεν μπορεί τάχα να σιτιστεί χωρίς ξένες πλάτες, αφού πρώτα μαζί με τούς γραικύλους πολιτικάντηδες ρήμαξαν τις οικονομικές υποδομές και βγάλανε τον «κόπο» τής προδοσίας τους σε ξένους τραπεζικούς παραδείσους. Είναι οι ίδιοι που πολεμούν σκαιότητα με ψευτιές τον Λαϊκό Εθνικισμό μας. Είναι οι ίδιοι που βρίζουν χυδαία το διεκδικητικό πνεύμα τού Ελληνικού Στρατού.

Στους καματάρηδες και τούς φρουρούς τού εθνικού φρονήματος και τής πατρίδος ανήκει η δίκαιη κρίση. Στους ελληνόψυχους και τούς εθνικιστές που ζουν και αναπνέουν για να διατηρήσουν τον πολιτισμό και την παραγωγική διαδικασία μέσα στα πλαίσια τής εθνικής μας κοινότητας. Ο Νόμος τής Φυλής είναι άγραφος, αιώνιος και αμετάβλητος. Τα αγαθά και η εθνική μας περιουσία επιβάλλεται να επεκταθούν σε εδαφικό παράγοντα μεγαλύτερο από πριν προκειμένου να εξασφαλιστεί η τροφοδοσία και οι συνθήκες εγκατάστασης ελληνικών πληθυσμών. Μηδέποτε εκχωρούνται σε χέρια τρίτων.

Νέμεση και άμεση εθνική ανασυγκρότηση. Τιμωρία των κλεφτών και επανάκτηση τής εθνικής και λαϊκής περιουσίας. Μετάβαση στην πραγματική οικονομία τού έθνους, στον εδαφικό, θαλάσσιο και υποθαλάσσιο πλούτο. Τα κλειδιά τής Πατρίδος στην Φυσική Αριστοκρατία τής Φυλής. Στην Εργασία, στην Νεολαία και στον Στρατό τής Ισχυρής Ελλάδος. Στην κοινωνία μπροστάρηδες το ήθος και η πίστη, η συλλογική φροντίδα και η προαγωγή των εθνικών μας συμφερόντων, αυτάρκεια και αυτοφυής ανάπτυξη τού Ελληνισμού.

Θέλω την Ελλάδα μου έναν περίκλειστο ναό ασύλητης Ιεροπρέπειας και Ελληνικότητας. Θέλω την Ελλάδα μου ένα απάτητο Κάστρο και τους Έλληνες ένα ανίκητο εκστρατευτικό σώμα που σαρώνει με πύρινη ρομφαία όποιον τού στέκεται εμπόδιο. Την Ελλάδα στο κέντρο τού κόσμου, εργαστήρι ενός νέου ελληνικού πολιτισμού και βήμα ακατάλυτης εξουσίας δικαίου. Με τον Εθνικοκοινωνισμό να προδιαγράφει χρυσή την αυγή τού Ελληνισμού.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ