Η ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ


ΑΘΗΝΑ 28-8-2019.

Γράφει ο Καραχάλιος Σπυρίδων τού Κωνσταντίνου.
https://ethnikistikosagwn.blogspot.com

Η χρεοκοπία είναι μια δυσάρεστη αρνητική κατάσταση που συνδέεται με μια αποτυχημένη οικονομική συναλλαγή, είτε σκόπιμη είτε ως αποτέλεσμα ανικανότητας. Όταν οι ζημίες υπερβαίνουν τα κέρδη μιας επιχείρησης ή ενός κρατικού προτεκτοράτου, τότε ο ζημιάρης περιστέλλει την παρουσία του στην αγορά. Όταν όμως το Έθνος είναι Ζωντανό, καταργεί το προτεκτοράτο, αναλαμβάνει τα ηνία τής Πολιτείας και δεν χρεοκοπεί σε καμία περίπτωση.

Η περιουσιακή κατάσταση δεν εξαρτάται από το μικρό ή το μεγάλο πορτοφόλι, αλλά από την καλή ή την κακή διαχείριση τής περιουσίας. Αυτός που είναι σπάταλος, αυτός που ζει με ξένους πόρους, αυτός που υπηρετεί ξένους σκοπούς παρέχοντας ηθελημένα εξουσίες με αντάλλαγμα γη, αυτός θα χρεοκοπήσει ακόμη κι αν έχει πολύ μεγάλο πορτοφόλι. Αυτός που εξασφαλίζει τα απολύτως απαραίτητα αγαθά, αυτός που ζει με τούς δικούς του και μόνον πόρους, αυτός που καλύπτει τις δικές του επιθυμίες και ανάγκες αποφασισμένος να ζήσει με το δικό του μονάχα πορτοφόλι, όσο μικρό κι αν είναι αυτό, δεν θα καταβληθεί από καμία χρεοκοπία.

Μια επιχείρηση πάλι μπορεί να χρεοκοπήσει αν βυθίσει στην ανυποληψία την παραγωγή της ή εάν προβεί σε προβληματική και παράνομη οικονομική συναλλαγή. Αν κρύψει έσοδα, αν δανειστεί περισσότερα χρήματα από το κεφάλαιο της, αν πάψει να είναι ανταγωνιστική, αυτή η επιχείρηση θα κλείσει. Το κράτος που δίδει λόγο των έργων του στην εθνική του κοινότητα, το κράτος που προοδεύει αποκλειστικά με την εργασία τού λαού του, αυτό το κράτος ανήκει μονάχα στο λαό του. Κι όταν ο λαός παράγει αγαθά και εισόδημα που τροφοδοτούν την υγεία, την παιδεία, την άμυνα και την κοινωνία, ασκεί διαρκή έλεγχο στην κρατική διαχείριση και εξουσιάζει τον βίο του, μηδέποτε περιερχόμενος σε χρεοκοπία.

Ανάμεσα λοιπόν σ’ ένα υγιές κράτος και ένα ζωντανό έθνος, την εξουσία την ασκεί άμεσα και ολοκληρωτικά το έθνος. Δεν ασκεί την εξουσία μήτε ένα διεφθαρμένο κράτος μήτε μια τράπεζα. Δυστυχώς το ελληνικό κράτος τής αστικής δημοκρατίας καμώθηκε πως είναι κάτι που δεν ήταν ποτέ. Δεν υπήρξε ποτέ μήτε κράτος μήτε ελληνικό με λαϊκή κυριαρχία. Τούτη η σκέψη ήρθε αμέσως στο μυαλό μου όταν άκουσα έναν εργαζόμενο συνέλληνα να αναφέρει σε μια συζήτηση που παραβρέθηκα τυχαία ότι ακόμη και τα πλέον αυτονόητα εργασιακά δικαιώματα το καθεστώς τα μετέτρεψε σε αισχρή συνδιαλλαγή συνδικαλιστών, πολιτικών και δημοσίων στελεχών. Μια διαδικασία που γνώρισε δυστυχώς λαϊκή συμμετοχή. Δώσε την ψήφο, να πάρεις το δίκιο και κάτσε φρόνιμα, γιατί υπάρχουν και δυσμενείς μεταθέσεις…

Αυτό το κράτος πρέπει να λευτερωθεί με τις ενέργειες τού δικού του λαού και μόνον. Αυτός ο λαός πρέπει να αλλάξει άμεσα νοοτροπία. Να ενεργήσει ως αποκλειστικός ιδιοκτήτης τού κράτους του. Αυτό το Έθνος, το Ελληνικό Έθνος πρέπει να πάρει την απόφαση ότι όσα έχει κάνει στην υπερχιλιετή ιστορία του, μπορούν να συμβούν ξανά, πράττοντας άπαντα τα σωστά και διαγράφοντας όλα τα λάθη του. Ο σκοπός του είναι να μείνει όρθια η Πίστη του, να ζήσει η Φυλή του στο διηνεκές, να φτιάχνει διαρκώς πολιτισμούς, να γίνει ολάκερο ένα Σώμα, όπου κάθε κύτταρο ενεργεί σε απόλυτη συνεργασία με το διπλανό του, καταγράφοντας νίκες και επιτυχίες, σβήνοντας προβλήματα. Και η Ελλάς να κυριαρχεί διαρκώς οπουδήποτε υπάρχουν ελληνικές ψυχές.

Αυτό λοιπόν που χρεοκόπησε είναι το πολίτευμα τής αστικής δημοκρατικής συναλλαγής και τού ψευτορωμέϊκου νεοταξισμού τής παγκοσμιοποίησης. Αυτό που ανέρχεται είναι μια εργώδης και συμπαγής Εθνοκρατία. Τα σύνορα ξεμακραίνουν, μηδέποτε καταργούμενα. Η ελληνική γη και η ελληνική παραγωγή γίνονται πραγματική εθνική οικονομία. Κάθε Έλλην εκπροσωπεί ολάκερη την Ελλάδα και το Έθνος εργάζεται και μάχεται για ολάκερη την Ελλάδα. Η γη που μάς έδωσε ως προίκα ο Θεός έχει γερά προσόντα και πολύ προγονικό αίμα που την πότισε. Δεν αναγνωρίζουμε καμία παράνομη συναλλαγή τού προτεκτοράτου. Η συναλλαγή τού Έθνους φέρνει περισσότερο και ακμάζοντα Ελληνισμό κάτω από τα εθνικά μας λάβαρα.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

ΑΘΗΝΑ 26-8-2019.

Αναγέννηση και αναδημιουργία. Να σμίξουμε οι ζωηροί Έλληνες για την καλή σπορά. Αναγέννηση τού Εθνικισμού για την Αναγέννηση τού Ελληνισμού. Παρών.
Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος

ΑΓΙΑ ΒΟΙΩΤΙΑ

ΑΘΗΝΑ 25-8-2019.

Γράφει ο Καραχάλιος Σπυρίδων τού Κωνσταντίνου.
https://ethnikistikosagwn.blogspot.com

Η γενέτειρα γη είναι μέγας μηχανισμός αναγέννησης τού ανθρώπου. Είναι ο αρδευτικός κρουνός τής ψυχής μας και η ζώσα μνήμη μας, οι ρίζες ζωής αληθινής σε κάθε βήμα μας. Το σπίτι τού παππού και τής γιαγιάς, η εκκλησία, οι γειτονιές που γεμίσαμε με τις παιδικές μας συντροφιές, η παραλία τού χωριού, τα προγονικά μνημεία, τα καφενεία και η πλατεία τού χωριού, όλα καθαρίζουν τον νου από την καθημερινότητα και φωτίζουν από όλες τις απόψεις σώμα και καρδιά.

Πήγαμε λοιπόν και φέτος οικογενειακά στην δική μας ιδιαίτερη πατρίδα που την έχουμε ονομάσει Αγία Βοιωτία. Η διάθεσή μας ήταν ζωηρή από την πρώτη κιόλας στιγμή και σε ολάκερο το ταξίδι. Η είσοδος σε κάθε χωριό και μια χαρούμενη προσμονή. Τα προσκυνήματα στα ριζά και τις κορφές των βουνών, οι πηγές με τα τρεχούμενα νερά, τα δάση με τούς χώρους αναψυχής, τα καλούδια από το φούρνο που πήραμε στο προτελευταίο χωριό και στο τέλος τής διαδρομής μάς προϋπάντησαν οι ελαιώνες τής Ξηρονομής, τού δικού μας χωριού.

Είχαμε φτάσει στον προορισμό μας. Στην τελική ευθεία τού δρόμου από απόσταση ξεχωρίζει και μάς υποδέχεται η εκκλησία τής Ξηρονομής, ο Ιερός Ναός Γεννήσεως τής Θεοτόκου Παναγιάς μας. Είναι ο δικός μας χαρακτηριστικός χαιρετισμός που αγαλλιάζει την νέα γενιά που ανακάμπτει στη γενέτειρα. Στον δρόμο τής ελευθερίας και τής ανεμελιάς κινούνται και τα παιδιά που έχουν αναπτύξει τον ίδιο όμορφο δεσμό με τη γη των γονιών τους. Έτσι ακριβώς συνέβη με την κόρη μας που ανέπτυξε μέσα από την εφηβεία πλέον την φιλία, τις συντροφιές και τούς περιπάτους με τα υπόλοιπα παιδιά.

Το χωριό μας, όπως ακριβώς συμβαίνει με ολόκληρη την ύπαιθρο χώρα, βιώνει τον χρόνο εκτός διακοπών μέσα σ’ ένα κλίμα δημογραφικού μαρασμού. Οι παραγωγικές γενιές, ακόμη και εκείνες που γεννήθηκαν στο χωριό, έχουν μετακινηθεί προ πολλών ετών στα αστικά κέντρα και κυρίως βέβαια την Αθήνα. Η συντριπτική πλειοψηφία των μονίμων κατοίκων τής Ξηρονομής είναι ηλικιωμένοι και οι αποδημήσαντες εις Κύριον πολλοί.

Φέτος όμως το χωριό ζωήρεψε ευτυχώς πολύ. Όλα τα σπίτια γέμισαν από τούς εκδρομείς τού καλοκαιριού που σπεύσαμε να δροσίσουμε τις υπάρξεις μας με τα προγονικά νάματα. Οι γειτονιές και οι χώροι σύναξης, από την κεντρική πλατεία και την Κοινότητα έως την Εκκλησία και το σχολείο, φωτίστηκαν από τα παιδικά χαμόγελα, τα παιχνιδίσματα και τα πειράγματα των παιδιών μας που αναζωογόνησαν τα χώματα των γονιών τους. Και στις 15 Αυγούστου όλοι οι συγχωριανοί συγκεντρωθήκαμε στον Ιερό Ναό Γεννήσεως τής Θεοτόκου τιμώντας ευλαβικά την Κοίμηση τής Παναγιάς μας.

Η κόρη μας με την παρέα της αποφάσισε να απολαύσει την παραλία τού χωριού, γυρνώντας στο τέλος πάντα πίσω στους κοινοτικούς περιπάτους. Παλαιότερα έκανε τα θαλασσινά της λουτρά, με την οικογένειά μας να καταλύει μέρες πολλές πλησίον τής παραλίας Αλυκής που απέχει 10 χιλιόμετρα από την Ξηρονομή, πίσω από ένα βουνό. Τώρα όμως, έφηβη πλέον η Ειρήνη μας, σχημάτισε την δική της παρέα όχι μόνο στην πόλη μα και στο χωριό. Κι αυτό βέβαια είναι μεγάλη ικανοποίηση για εμάς τούς γονείς της, γιατί η αγάπη μας για την κόρη μας σμίγει με την αγάπη μας για την γενέθλια γη μας, αφού είμαστε άπαντες Βοιωτοί και Θηβαίοι.

Η παραλία τού χωριού μας είναι η ονομαζόμενη Αλυκή από την αλμυρή λίμνη που εμπεριέχει στην περιφέρειά της, γεμάτη από αλάτι που μάς θρέφει από πάντα. Βρεχόμαστε από τον Κορινθιακό Κόλπο και απέναντί μας έχουμε το Λουτράκι. Στο βάθος έχουμε τις Αλκυονίδες Νήσους που φημίζονται για την έντονη γεωσεισμική τους διάθεση. Απέναντι από την αλμυρή λίμνη, στο άλλο άκρο τής Αλυκής στέκει η μεσαιωνική ακρόπολη τής Τίφυς, με τα μνημειακά της αποτυπώματα να εκτείνονται επί τού ορεινού όγκου που εισέρχεται έως το θαλάσσιο χώρο.

Η ακρόπολη τής Τίφυς προστάτευε τούς κατοίκους από τις εισβολές των πειρατών. Πίσω από την Τίφυ, στην κορυφή τού βουνού βρίσκεται το εκκλησάκι τής Υπαπαντής τού Χριστού μας που είναι ο ενοριακός Ιερός Ναός τής Αλυκής. Η ακρόπολη τής παραλίας μας έχει λάβει το όνομά της από τον Τίφυ που ήταν μυθικός Αργοναύτης και κυβερνήτης τής Αργούς. Ήταν γιός τού Αγνίου από τις γειτονικές μας Θεσπιές που τίμησαν τη φάρα μας στις Θερμοπύλες. Πέθανε στη χώρα των Μαρανδυνών όπου βασίλευε ο Λύκος, λίγο πριν φτάσουν στην Κολχίδα, όταν οι Αργοναύτες σταμάτησαν εκεί και την θέση του πήρε ο Αγκαίος.

Τα πανηγύρια με τη δημοτική μας μουσική παράδοση, οι οργανοπαίχτες που περιδιαβαίνουν την επαρχία μας από χωριό σε χωριό, οι καλλιτεχνικές παραστάσεις και το θέατρο των σκιών με τα γλέντια και τα χαμόγελα των παρεών στην κεντρική πλατεία τού χωριού, συμπληρώνουν το σκηνικό τής ψυχικής μας αναγέννησης. Είναι μια χρονική περίοδος κατά την οποία όλα τα χωριά των Θηβών, το ένα μετά το άλλο, διεξάγουν τις τοπικές τους εορτές. Η Θήβα εορτάζει στις 23 Αυγούστου, ημέρα που η Εκκλησία μας τιμάει την Απόδοση τής Κοιμήσεως τής Παναγιάς μας μετά την παρέλευση 9 ημερών. Η Ξηρονομή μας εορτάζει στις 8 Σεπτεμβρίου μαζί με τον κοινοτικό μας Ιερό Ναό Γεννήσεως τής Θεοτόκου Παναγιάς μας.

Ευχής έργον και ζήτημα μιας ευλαβούς και πατριωτικής Πολιτείας είναι να γεμίσουν και πάλι από την αρχή τα χωριά μας με κόσμο ελληνικό, ενεργό και ζεστό. Να επιστρέψει η διοίκηση και η μέριμνα τού χωριού στις κοινότητες, στον κοινοτικό τρόπο οργάνωσης τής ζωής. Να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας, να στηριχθεί ο πρωτογενής παραγωγικός τομέας τής αγροτικής και τής κτηνοτροφικής ενασχόλησης, να υπάρξουν υποδομές παιδείας, υγείας, δημόσιας ασφάλειας, να στηριχθεί η ελληνική οικογένεια στην εγκατάστασή της, να γεμίσει ελληνόπουλα η ύπαιθρος χώρα ολούθε. Τότε η Ελλάς θα ζωντανέψει.

ΛΑΪΚΗ ΔΙΑΦΩΤΙΣΗ ΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΕΣΤΕΜΜΕΝΟΥ

ΑΘΗΝΑ 21-8-2019.

Γράφει ο Καραχάλιος Σπυρίδων τού Κωνσταντίνου.
https://ethnikistikosagwn.blogspot.com

Οι εχθροί τού Ελληνισμού θέλουν την ψευδεπίγραφη εικόνα ενός ηττοπαθούς και πεισιθάνατου λαού στην θέση τής αληθινής φύσης τής Φυλής μας. Και η αληθινή φύση τής Ελληνικής Φυλής είναι ένα Έθνος κυρίαρχο και εστεμμένο. Όμως η προπαγάνδα τού ψεύδους τής αστικής δημοκρατίας έχει δεσμεύσει το λαό μας στα χέρια των παγκόσμιων επικυρίαρχων μέσα από την διασπορά ψευδών ειδήσεων και εξαρτήσεων που είναι τάχα υποχρεωμένος ο Ελληνισμός να αποδεχτεί για να ζήσει.

Οι ανθέλληνες δεν θέλουν να πιστέψουν οι Έλληνες στις δυνάμεις τους και τα χαρίσματα τα δικά τους και τής ελληνικής γης. Δεν θέλουν να γίνει ο Έλληνας απαιτητικός, θεληματικός και νικητής. Μάς θέλουν επαίτες, ηττοπαθείς και ηττημένους. Πλαστογραφούν οι νεοταξίτες σταυρωτήδες τις γραφές μας, την ιστορία μας, την εθνική μας κληρονομιά. Παρουσιάζουν δια των θεσμών και των επικοινωνιακών τους μέσων το μαύρο για άσπρο, το παράλογο για λογικό, το ανήθικο για ηθικό, το παράνομο για νόμιμο.

Ο νεοταξισμός και η αστική δημοκρατία λοιπόν κάμουν λοβοτομή στον ελληνικό λαό, χειραφετώντας τον με την προπαγάνδα τού ψεύδους. Ο Πιστός Ελληνικός Εθνικισμός μας οφείλει να απαντήσει με την παράθεση τής Προπαγάνδας τού Έθνους, με αντικειμενικό σκοπό και στόχο την Λαϊκή Διαφώτιση. Να διεισδύσουμε μέσα στις πλατιές λαϊκές μάζες, στις τοπικές κοινωνίες, στους χώρους τού μόχθου και τής σύναξης των αδερφών μας συνελλήνων και να παρουσιάσουμε στο λαό την αληθινή διάσταση των γεγονότων, τις δικές μας προτάσεις, την αληθινή μας ταυτότητα, καταρρίπτοντας την λάσπη των αντιπάλων μας που είναι εχθροί τόσο τού Εθνικισμού όσο και τού Ελληνισμού.   

Κανείς δεν θα μιλήσει με την γλώσσα τής αλήθειας, παρά μονάχα εμείς που αγαπούμε την Ελλάδα μας, που νοιαζόμαστε για την Ελλάδα μας, που ανήκουμε ολοκληρωτικά στην Ελλάδα και τον Ελληνισμό μας. Καμία κάλπη δεν μπορεί να σώσει το λαό μας, εάν ο λαός μας δεν λάβει την ώθηση τής πραγματικότητας. Και η εθνικά αναγκαία πραγματικότητα είναι επίτευξη τής βαθειάς συνειδήσεως τής αλήθειας μαζί με την βαθειά συνείδηση τής εθνικής μας ταυτότητας. Είναι η ομοψυχία, η ενότητα και η διαμόρφωση μιας ολότελα και ολοκληρωτικά ελληνικής πολιτείας, με τον ενημερωμένο πολίτη να προβαίνει στην ενδυνάμωση τής Ελλάδος.

Προπαγάνδα τού Ελληνικού Έθνους και τής Αλήθειας λοιπόν. Λαϊκή Διαφώτιση με τον Εθνικιστικό Λόγο τής Ελληνικής Φυλής να φτάνει ακέραιος και ατόφιος στις αισθήσεις και την καρδιά τού λαού. Εμείς οι Έλληνες Εθνικιστές θέλουμε να κερδίσουμε πρώτα την καρδιά των Ελλήνων κι έπειτα την ψήφο τους. Θέλουμε τον Έλληνα Όρθιο κι όχι σκυφτό. Θέλουμε τον Έλληνα Ζωντανό κι όχι πεισιθάνατο. Θέλουμε τον Έλληνα Μαχητή κι όχι προσκυνημένο. Θέλουμε τον Έλληνα χαμογελαστό να δίδει την ασφάλεια και την ευτυχία στα ελληνόπουλα. Και επειδή τα δικά μας θέλουμε είναι επιθυμίες ολάκερου τού Ελληνισμού, μεταδίδουμε την πνευματική φλόγα στην ελληνική κοινωνία.

Ο Ελληνισμός, ποτισμένος με την ζωογόνα Παράδοση και άρρηκτα δεμένος με την εθνική συνοχή του, είναι ανίκητος. Είναι η Πίστη στην Ορθοδοξία τού Λόγου τής Αληθείας που μάς έδωσε ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός και Θεός μας. Είναι η καθάρια Ελληνική Οικογένεια που εμβολιάζει το τίμιο ελληνικό αίμα εξασφαλίζοντας την διαιώνιση τής Ελληνικής Φυλής. Είναι η Ελληνική Πατρίδα που αναπτύσσεται με τούς δικούς της πλέριους πόρους και γίνεται Καστροπολιτεία που απλώνεται όπου υπάρχει ελληνική ψυχή και ελληνική ιστορία. Είναι η Ελληνική Παράδοση που γεμίζει την ψυχή για να μπολιάσει με την δική της δύναμη ολάκερη την Φυλή. Και σαν ξεδιπλωθεί η Προπαγάνδα τού Ελληνισμού και η Λαϊκή Διαφώτιση, η Νίκη είναι σίγουρη.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΕΥΜΑΡΕΙΑ

ΑΘΗΝΑ 7-8-2019.

Γράφει ο Καραχάλιος Σπυρίδων τού Κωνσταντίνου.

Θα προτιμήσω να φάω μόνο ψωμί με ελευθερία παρά χιλιάδες φαγητά με δουλεία. Ιερός Χρυσόστομος.
Αληθινά γενναίος είναι εκείνος που δεν απελπίζεται ποτέ. Ιερός Χρυσόστομος.

Ο αγών της ζωής και της ελευθερίας ενός λαού είναι συνυφασμένος με το σθένος και την πίστη του. Είναι αγών ενός ζωντανού λαού γεμάτου αξίες και ορμές για αυθυπαρξία και ισχύ. Αυτός ο λαός συγκροτεί ένα σφριγηλό Έθνος που πιστεύει στο Θεό και τις ικανότητές του. Χτίζει πολιτισμούς, πολεμά για την νίκη πάντοτε και δεν παραδίδεται ποτέ.

Το Ελληνικό Έθνος στην αληθινή φύση του, πέραν των στρεβλών σημείων τής παρακμής, είναι το κατ’ εξοχήν σφριγηλό Έθνος που συνδυάζει απόλυτα την πνευματική αρετή και την υλική δύναμη. Είμαστε το Έθνος που δεν υποχωρεί ποτέ μπροστά στο πλήθος τού αντιπάλου του μήτε εξαγοράζει τη ζωή του από τον τύραννο. Είμαστε το Έθνος των Γενναίων και των Ηρώων που χτίζει αληθινή ευημερία πάνω στην απόλυτη ελευθερία του.

Η Ορθοδοξία μας είναι ο ιερός κανόνας τής ζωής που μάς εμπιστεύτηκε ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός και Θεός μας ως οδοδείκτη αληθείας και ζώσας μαρτυρίας τής αποστολής μας. Διότι αποστολή μας είναι να φυλάξουμε ανέπαφες τις εστίες μας από τις επιβουλές των σκοτεινών παγκόσμιων τυράννων.

Ο Ιερός Χρυσόστομος, άσειστος στύλος τής Πίστεως και τής Πατρίδος μας είπε ότι «θα προτιμήσω να φάω μόνο ψωμί με ελευθερία παρά χιλιάδες φαγητά με δουλεία». Και ακόμη ότι «αληθινά γενναίος είναι εκείνος που δεν απελπίζεται ποτέ».

Αυτός είναι ο διαχρονικός Ελληνισμός μας. Προτάσσει το Ήθος και υποτάσσει την Ύλη στην υπηρεσία του. Ατσαλώνει την καρδιά, εναρμονίζει τον νου στο συναίσθημα τής τιμής και θωρακίζει Φυλή και Οικογένεια από εσωτερικούς επιρρεπείς και εξωτερικούς εισβολείς.

Καμία φτώχια δεν κάμπτει την αρετή. Η αρετή είναι σε θέση να ανατρέψει την φτώχια που πάντα ακολουθεί τούς κακοδιαχειριστές τής ζωής μας. Διότι οι Φύλακες τού Έθνους αγωνίζονται με πάθος ακατάβλητο αγνοώντας κάθε είδους κόστος. Πολεμούνται, βάλλονται, πέφτουν, ξανασηκώνονται και στο τέλος πάντα νικούν.

Η Ελλάς έχει βιώσει πολλές στιγμές ακμής και πολύ περισσότερες παρακμής στην ιστορική της διαδρομή. Από το Εικοσιένα τής Παλιγγενεσίας οι στιγμές τής παρακμής κόντεψαν να αλλοιώσουν την φυσιογνωμία μας. Δάνεια ξένης υποταγής, σπόροι τής αθεΐας, συσσίτια ντροπής που λάβανε θεσμική μορφή, λυκοφιλίες ριψάσπιδων με τον εχθρό, ισοσκελίσανε την ψεύτικη ευμάρεια με τη σκλαβιά. Και τώρα ήρθε η ώρα να κατακτήσουμε Πατρίδα, Ελευθερία και Ισχύ μαζί.

Εμείς οι Αληθινοί Έλληνες, Ελληνορθόδοξοι και Εθνικοκοινωνιστές, ξεκινάμε από την αρχή το κτίσιμο τής Αληθινής Ελληνικής Πολιτείας. Και η Αληθινή Ελληνική Πολιτεία είναι Κάστρο Πίστης και Πολιτισμού. Είναι Κάστρο Λαϊκό και Φυλετικό. Είναι Δύναμη Αυτάρκειας και Δημιουργίας. Είναι αμυντήριο τής ελληνικής οικογενείας και μηχανισμός εξάπλωσης τής Ελληνικής Φυλής.

Εκκινούμε από τις ρίζες των ελληνικών παραδόσεων και τα προγονικά μας χώματα την αναγέννηση τού Ελληνισμού μας. Ξαναφτιάχνουμε τις γειτονιές μας με την αλληλεγγύη και το σφίξιμο των διαπροσωπικών σχέσεων τής Φυλής μας. Δυναμώνουμε τούς αδυνάτους αδερφούς μας και γινόμαστε μια αδιάρρηκτη αλυσίδα Ζωντανών Ελλήνων. Κάνουμε την Πατρίδα μας ναό, εργαστήριο, σιτοβολώνα και πολεμίστρα μαζί. Προχωράμε μονάχα με τις αξίες μας, μπολιάζοντας με αυτές την πλάση που κι αυτή την κάνουμε ελληνική.

Η ευμάρεια τής Ορθόδοξης και Εθνικοκοινωνικής Ελλάδος μας είναι η ελευθερία της. Γεννηθήκαμε από τον Πατέρα μας Θεό Έλληνες και έτσι θα πορευτούμε ισοβίως. Και αφού κάποιοι κακορίζικοι και προδότες μάς φέρανε σκοτάδια, εμείς τώρα τα διαλύουμε με τούς πυρσούς τής πίστης μας και με τα ξίφη τής ελληνικής δικαιοσύνης και κραταίωσης.

Η Δύναμη τού Δικαίου έχει ελληνική ψυχή, αίμα και λαλιά. Απλώνει την αλήθεια και στις εστίες μας και σε όλη την οικουμένη. Η Ελλάς είναι η ελληνική ιστορία, η ελληνική γειτονιά, η ελληνική φυλή, τα ελληνικά μνημεία, η ελληνική ενδοχώρα και η ελληνική γεωπολιτική γειτονιά. Ανθοβολεί ελληνικές ψυχές και τρανώνει ελληνικά χώματα.

Η Ελλάς είναι μύστης τής Ορθόδοξης Αλήθειας τού Χριστού μας που ενώνει όλα τα βήματα τού κοσμοπλάστη Ελληνισμού μας. Γίνεται Αγία και Μεγάλη Ελλάς, σωστή Αγία Ρωμανία, με το πιστό Ελληνικό Έθνος απόλυτα κυρίαρχη Δύναμη μέσα σε μια κοινωνία ελευθέρων εθνών. Το κάμει με την αγία της ψυχή και την ατσάλινη πυγμή, ως Πατρίς Μαρτύρων και Ηρώων.

Ύμνος τής 4ης Αύγουστου

ΑΘΗΝΑ 4-8-2019.

Γιατί χαίρεται ο κόσμος και χαμογελάει, πατέρα,
γιατί λάμπει ο ήλιος έτσι
 γιατί φέγγει έτσι η μέρα;
Γιατί σαν αυτή, παιδί μου, την ημέρα τη χρυσή
που τη χαίρεσαι και συ
στέρεψε το μαύρο δάκρυ κλείσανε πολλές πληγές,
αψηλώσανε τα στάχυα
κι ένα γύρω όλα τα βράχια
εγινήκαν ανθοβούνια και χρυσοπηγές.
Μιαν ημέρα σαν ετούτη
την ολόφωτη κι ωραία
ξεδιπλώθηκε και πάλι η γαλάζια μας Σημαία
που 'χει τ' ουρανού το χρώμα και σκεπάζει τ' άγιο χώμα
που ελεύθερος πατάς.
Κι έτσι με χαρά κι ελπίδα
για μιαν ένδοξη Πατρίδα
η Σημαία κυματίζει μ' ένα Ταν ή επί Τας!

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ, 4Η ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΠΛΕΡΙΟΣ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΣ

ΑΘΗΝΑ 3-8-2019.

Γράφει ο Καραχάλιος Σπυρίδων τού Κωνσταντίνου.
https://ethnikistikosagwn.blogspot.com

Ο Εθνικισμός είναι ισόχρονος με τον Ελληνισμό. Ο Εθνικισμός είναι η βιοθεωρία και η κοσμοθεωρία τού Έλληνα, η ασφαλής πυξίδα που μάς οδηγεί στον δρόμο τής ελευθερίας και τής δημιουργίας. Στην νεότερη έκδοση τής αστικής δημοκρατικής ξενοκρατίας πολλοί προσπάθησαν να αποκόψουν τούς δεσμούς πολιτείας και λαού. Και μόνον ο Εθνικός Κυβερνήτης Ιωάννης Μεταξάς εφάρμοσε στον μέγιστο δυνατό βαθμό πατριωτική και εργατική πολιτική.

Ο Ιωάννης Μεταξάς υπήρξε άρτια πολιτική και στρατιωτική προσωπικότητα, με σημαντική προσφορά στο Ελληνικό Έθνος. Υπήρξε επιτελικός αξιωματικός ακόμη και τού Ελευθερίου Βενιζέλου, καίτοι αμφότεροι υπήρξαν πολιτικοί και ιδεολογικοί αντίπαλοι. Είχε βιώσει επώδυνες ιστορικές περιόδους τού Ελληνισμού, από την οδυνηρή ήττα στον ελληνοτουρκικό πόλεμο τού 1897 μέχρι και τον πολιτικό διχασμό μεταξύ βασιλικών και βενιζελικών, με την ελληνόφωνη πολιτική να βαστά δυστυχώς υποταγμένο στις ξενοκίνητες ορέξεις το ελληνικό στράτευμα.

Η Ελλάς είχε πολλά χρόνια να διαμορφώσει εθνική  στρατηγική αντίληψη και σκοπό, υπηρετώντας τις βλέψεις μονάχα των τυράννων της, έξωθεν επιβαλλόμενων ψευτοσυμμάχων και εισβολέων. Η άσκηση εθνικής κυριαρχίας και πολιτισμικού έργου θέλει λαό ενωμένο, πίστη στα εθνικά ιδεώδη, εξουσία ελεύθερων και αδέσμευτων πατριωτών, στράτευμα ως ατσάλινη λόγχη τού Έθνους. Ο Κυρίαρχος Έλλην εργάζεται και μάχεται ταυτόχρονα σε καιρούς ειρηνικούς μα και πολεμικούς, οργώνοντας το χωράφι και τειχίζοντας το Κάστρο τής Φυλής, ασφαλίζοντας τον λαό προκειμένου να φτιάξει την οικογένειά του και την ζωή του ήσυχος και απερίσπαστος.

Τον καιρό τού Ιωάννη Μεταξά το μεγάλο ζητούμενο ήταν η πολιτική κατοχύρωση και η διασφάλιση των δικαιωμάτων τής εργατικής τάξεως που έως τότε υπόκειτο σε καταστάσεις εξαθλίωσης και φτώχιας μέσα σε συνθήκες επισφάλειας για την ανθρώπινη ζωή στους εργασιακούς χώρους. Όλοι αναγνωρίζανε την πολύ μεγάλη συμβολή των εργατών στην ανάπτυξη τής οικονομίας. Κανείς όμως δεν είχε φροντίσει να νομοθετήσει για την εξασφάλιση τής ανθρώπινης ζωής, την βιώσιμη αμοιβή και την ρύθμιση χρόνου εργασίας και ανάπαυσης.

Σε άλλες χώρες πλην τής Ελλάδος τα δικαιώματα των εργαζομένων είχαν γίνει αντικείμενο σκληρής και βίαιης πολιτικής αντιπαράθεσης, ακόμη και πεδίο ομηρείας κράτους και πολιτών. Υπήρξαν διαδηλώσεις, συγκρούσεις αντίπαλων πολιτικών ομάδων και κρατικών θεσμών, τεράστια διεθνή κυρίως οικονομικά συμφέροντα, τάσεις διεθνιστικές και υπερκρατικές που σύνθλιβαν και δίχαζαν τούς λαούς. Την ίδια στιγμή, η σκόπιμη οικονομική κρίση που υπήρχε και τότε, όμοια μνημονιακή σαν την τωρινή, ακολουθείτο από την έχθρα και την στρατιωτική προετοιμασία των αντίθετων διακρατικών συμμαχιών, προκειμένου να επιτευχθούν αφενός μεν η οικειοποίηση ενεργειακών πηγών και πλούτου, αφετέρου δε η εκκόλαψη μιας παγκόσμιας τυραννίας. Ίδιες καταστάσεις με αυτές που ζούμε σήμερα.

Η ισχύς τού κράτους και τα δίκαια τού λαού ενυπάρχουν και συνυπάρχουν μόνον σε μια δομημένη και ευνομούμενη Πολιτεία στην οποία κυβερνά ο Πατριωτισμός, η αγάπη δηλαδή και η προσήλωση στην Πατρίδα δια τής αυθυπαρξίας και τής αναπτύξεως αυτής. Η Πολιτεία αυτή έχει πιστούς πολίτες. Και πιστοί πολίτες είναι τα γεννήματά της, είναι τα φυλετικά της παιδιά, είναι το Έθνος ως ομογενοποιημένο και αδιάσπαστο σώμα. Αυτή η Πολιτεία υπηρετεί και εκφράζει συνάμα το Έθνος, είναι Εθνικοκοινωνική, είναι παραγωγική και ασφαλής, εργατική και στρατιωτική. Και στην Ελλάδα το 1936 εκφράστηκε με το Εθνικό Καθεστώς τής 4ης Αυγούστου και τον Εθνικό Κυβερνήτη Ιωάννη Μεταξά.

Ο Ιωάννης Μεταξάς γνώριζε επαρκώς δύο θανάσιμες παγίδες τις οποίες είχαν επεξεργαστεί και ετοιμάζονταν να ενεργοποιήσουν οι διεθνιστές και ο σιωνιστής εντολέας τους για να διαλύσουν το Ελληνικό Έθνος. Η μία ήταν η εκτράχυνση των στημένων κομματικών τσακωμών μέσα από την καλλιέργεια εμφύλιας σύγκρουσης. Και η άλλη παγίδα ήταν η έλευση στην γεωπολιτική μας γειτονιά τού παγκόσμιου πολέμου και η εισβολή των γειτονικών μας εχθρών.

Όμως ο Εθνικός Κυβερνήτης είχε αυτοφυή πολιτική τακτική και εθνικό σκοπό. Είχε δικό του πολιτικό στόχο που εκφράστηκε με την είσοδο τού κόμματος των Ελευθεροφρόνων στη Βουλή και την επιβολή εθνικού καθεστώτος με ευρεία πολιτική συναίνεση. Δημιούργησε την εργατική νομοθεσία από ένα καθαρά Εργατικό Κράτος που δεν χρειαζόταν συνδικαλιστικούς συστημικούς βαστάζους. Και φυσικά έφερε την ανασυγκρότηση και την πολεμική ετοιμότητα στο ελληνικό στράτευμα.

Τα ένοχα κόμματα τέθηκαν στο περιθώριο. Οι κομμουνιστές αποβλήθηκαν.  Ο εμφύλιος πόλεμος αποτράπηκε. Ο λαός εξασφάλισε την οικογενειακή άνθηση και παράλληλα την πολιτισμική δημιουργία στους εργασιακούς χώρους. Το ψωμί και τα όπλο έγιναν εθνικά προϊόντα. Η παιδεία καλλιέργησε ορθοδοξία και ελληνικά γράμματα. Στους στρατώνες το όραμα τής Μεγάλης Ελλάδας επέστρεψε. Όμως οι έξωθεν επιρροές και τα κυκλώματα των οικουμενιστών και των ξένων συμφερόντων δεν νικήθηκαν. Οι μεγάλες δυνάμεις θέλησαν να ελέγξουν τη χώρα, με αποτέλεσμα τη δολοφονία τού Μεταξά επάνω στο κρεβάτι τού πόνου από μια ύποπτη ασθένεια.

Η Ελλάς είναι η Πατρίδα τής Ορθοδοξίας και τού Εθνικοκοινωνισμού. Η Ελλάς έλαβε από τον ίδιο τον Πατέρα Θεό το ομορφότερο και πλουσιότερο Οικόπεδο τού κόσμου, την ιερή και κοσμοπλάστρα Πατρίδα μας. Η Ελλάς μονάχα ως Μεγάλη Δύναμη και άπαρτο κάστρο δύναται να σταθεί όρθια. Αυτό το όραμα απαιτεί ενότητα και πυγμή. Αυτό το όραμα απαιτεί κοινωνική δικαιοσύνη, αυτάρκεια εσωτερική, απόλυτο έλεγχο τής γεωπολιτικής μας αυλής, απόλυτο πατριωτικό πνεύμα, λευτεριά πάσης Ελληνικής Κοινότητας.

Η Αληθινή και Φυσική Ελλάς εξασφαλίζει την κοινωνική ομαλότητα με την κοινωνική συνεργασία Πολιτείας και πολιτών. Η Αληθινή και Φυσική Ελλάς είναι η ατσάλινη λόγχη τού Ενωμένου Ελληνισμού. Η Αληθινή και Φυσική Ελλάς χρειάζεται έναν Εθνικισμό πρωτόγνωρο, έναν Εθνικισμό που δεν έχει υπάρξει έως σήμερα στον απόλυτο και ολοκληρωτικό βαθμό, έναν Εθνικισμό που θα απλώσει τα λάβαρα και την πίστη τής Φυλής μας στο διάβα της, κάνοντας φίλο, συνεργάτη και σύμμαχο βέλτιστο τού Έλληνα τον Έλληνα αδερφό του πρώτα από όλους και πάνω από όλους. Ιδού οδός λαμπρή και ελληνική.