ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΕΟΡΤΗ ΑΓΙΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ



  

ΑΘΗΝΑ 21-5-2016.

Εορτή αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης σήμερα. Χρόνια πολλά σε όσες φίλες και όσους φίλους εορτάζουν σήμερα. Ο αείμνηστος πατέρας μου Κωνσταντίνος είμαι σίγουρος ότι μεσιτεύει προς τον Άγιο Θεό υπέρ της οικογενείας μου.

Οι κακόδοξοι οικουμενιστές και οι αναρχολαθραίοι βαδίζουν στην εντεταλμένη τους προσπάθεια να κάψουν και να αφανίσουν ελληνικές ψυχές και την ιερή πατρίδα μας. Αλλά το κατοχικό καθεστώς υπνωτίζει τον λαό μας με τον οικονομικό εκβιασμό. Είμαι σίγουρος ότι ακόμη και όταν οι Τούρκοι στραφούν εναντίον μας πιεζόμενοι από τους Ρώσους, πάλι οι Εφιάλτες θα ανοίγουν νέα κερκόπορτα. Ο Εθνικισμός και η Ορθοδοξία συνέχουν ευτυχώς πολλές ελληνικές καρδιές. Υπάρχει ανοικτή μια διεργασία  ενός πανεθνικού εγερτηρίου. Θα αξιολογήσω τα δεδομένα και θα εκφράσω πάγια και οριστική θέση μου έως τα μέσα της επόμενης εβδομάδας.

Καλό σαββατοκύριακο αδέρφια. Και όπως πάντα,
ΘΕΟΣ – ΕΛΛΑΣ – ΣΤΡΑΤΟΣ – ΛΑΪΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ!!!
ΧΡΙΣΤΟΣ – ΕΛΛΑΣ – ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ!!!

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: