ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ



ΑΘΗΝΑ 8-9-2016.

Ο Εθνικισμός είναι τρόπος ζωής που υπηρετεί την φύση τού Έλληνα και υπακούει στις θεμελιώδεις αξίες τής ζωής. Θεμελιώδεις αξίες είναι η Θεοσέβεια, η Εθνοπρέπεια και η Οικογένεια. Είναι ο Θεός, είναι η Φυλή των Ελλήνων και η Ελληνική Οικογένεια. Οι Αξίες, τα Δίκαια και η Ισχύς τού Ελληνισμού μήτε εγκαταλείπονται μήτε μεταλλάσσονται μήτε αντικαθίστανται μήτε παζαρεύονται. Άπαντα, μαζί και εξ αδιαιρέτου, αποτελούν την Ελληνική Ιδέα τού Εθνικοκοινωνισμού ή Εθνικοσοσιαλισμού. Αυτή είναι η οδός που ακολουθώ και δεν αλλάζω με τίποτα, παραμένων ως αρβανίτης, ως απόγονος Δωριέων, αγύριστο κεφάλι. Για κανέναν κομματικό λόγο δεν υπάρχει ουδεμία παραχώρηση. Αν κάποιοι με βλέπουν ως ψηφοφόρο για κολακεία καμωμένο κι όχι ως Πολεμιστή Χριστού και Ελλάδος, αν δεν τούς κάνω είτε επειδή δεν είμαι «δικός τους» είτε επειδή τούς χαλάω το προφίλ τους, αν συμβαίνει κάτι από αυτά ή όλα μαζί, τότε λανθάνουν λάθος μέγα. Από την πρώτη φορά που ενεπλάκην στην Εθνική Σταυροφορία που στην αστική δημοκρατία την αποκαλούν πόρνη πολιτική, είδα ιούς, παρατηρητήρια και ιντερνετικό διεθνισμό. Είδα χαρακτηρισμούς για τις ιδέες μου, μηνύσεις για αντισημιτισμό και τράβηγμα τού χαλιού κάθε φορά που έκαμα κάποιο εθνικό κι όχι πολιτικό έργο. Μόλις έκαμα οτιδήποτε, ευθύς και ως εκ θαύματος βρισκόμουν μόνος. Κάθε χρυσαυγίτης και κάθε χρυσαυγίτισσα, κάθε εθνικιστής και κάθε εθνικίστρια, κάθε Έλληνας και κάθε Ελληνίδα που με αγαπούν με τα χαρακτηριστικά μου γνωρίσματα ως έχουν είναι αδέρφια μου. Προσφάτως και ενώ δημοσίευα σε τακτική βάση στην ιστοσελίδα τής Χρυσής Αυγής ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣΝΕΤ, διαπίστωσα ότι δεν μπορούσα πλέον, και συγκεκριμένα από τις 6 Σεπτεμβρίου, να αποστείλω άρθρο διότι η στήλη Επικοινωνία μού έβγαζε την ένδειξη Ανύπαρκτη. Τον λόγο δεν τον γνωρίζω. Από την πλευρά μου εγώ ευχαριστώ τούς υπευθύνους τού ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣΝΕΤ που με εμπιστεύτηκαν και μάλιστα με δική τους πρωτοβουλία και καλή καρδιά. Οι Ιδέες είναι αθάνατες και εγώ θα κάνω πράξη τις δικές μου Ιδέες. ΧΡΙΣΤΟΣ – ΕΛΛΑΣ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ – ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΣ!!!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: