ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ



ΑΘΗΝΑ 21-5-2017.

Ημέρα μνήμης των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης γράφω τούτα τα λόγια. Εν τούτω Νίκα, τον Σταυρό σου Κύριε μου και Χριστέ μου προσκυνούμεν και δοξάζομεν. Ότε η Αγία Μητέρα και Αυτοκράτειρα Ελένη βρήκε τον Τίμιο Σταυρό τού Κυρίου μας, ο δε Άγιος Πατέρας και Αυτοκράτορας Κωνσταντίνος έδωσε με την ευεργετική σκιά τού Σταυρού νικηφόρα τον καλό αγώνα. Πολλές φορές έχει χτυπηθεί στις ρίζες του το Ελληνικό Έθνος. Πάντοτε έδιδε νικηφόρα τη μάχη στο Πεδίο τής Τιμής και πολλές φορές την έχασε στο πολιτικό πεδίο τής ατιμίας. Διότι οι Τίμιοι πορεύονται με οδηγό τον Χριστό και την Προγονική Εντολή και οι άτιμοι με τον χρυσό και τις εντολές των σταυρωτήδων. Από τον Λεωνίδα έως τον Χριστό και τον Κολοκοτρώνη, η ιστορία επαναλαμβάνεται. Όμως στις μέρες τής άθλιας βασιλείας των άτιμων και των μνημονίων το Ελληνικό Έθνος απειλείται με ολοσχερή αφανισμό, με χαμό. Πριν ακόμη την τελική φάση των εξοντωτικών μνημονίων είχα την τιμή να γνωρίσω το μίσος κάποιων, όταν είπα να κάμω την δική μου συμμετοχή σ’ αυτό που λέγεται εθνικός αγών και όχι πολιτική. Γνώρισα τούς δημοσιογραφικούς Ιούς, το Ιντιμίντια, το Παρατηρητήριο των Συμφωνιών τού Ελσίνκι με τις μηνύσεις του. Η νίκη τους επετεύχθη τότε κι εγώ συνέχισα με τη γραφίδα στον δρόμο τού Ελληνορθόδοξου Εθνικοκοινωνισμού που γνωρίζουν όλα τα αδέρφια μου. Τα αδέρφια μου εκ τής Χρυσής Αυγής γνωρίζουν πάρα πολύ καλά και έχουν υποστεί το δηλητήριο όσων ανέφερα. Αυτά που μάς συμβαίνουν δεν μπορούν να συνεχιστούν. Δεν γίνεται να έχουμε φτάσει στο σημείο να συλλαμβάνεται ανήλικο ελληνόπουλο επειδή πούλαγε τριαντάφυλλα για να ζήσει. Δεν γίνεται να περιμένουμε τα ψίχουλα των μισελλήνων δολοφόνων και να κλέβουν τα ιερά και τα πάτρια, την εθνική μας περιουσία και την γη κάτω από τα πόδια μας. Να σκορπούν τον Ελληνισμό και να καταργούν την Πατρίδα μας. Να ασελγούν σε βάρος τής Πίστης και τής Ιστορίας, των Αγίων και των Ηρώων μας. Μέσα σε τούτη την ανοικτή επιστολή επιζητώ συμμάχους για να λευτερώσουμε την Ιερή Ελλάδα μας. Έχω κάνει και άλλη φορά πρόταση για να συναντηθώ με τον Αρχηγό τής Χρυσής Αυγής Νικόλαο Μιχαλολιάκο. Ο λόγος είναι απλός. Η πολιτική συνεργασία μέσα σ’ ένα πλαίσιο σταθερό. Δεν γνωρίζω τι μέλλει γενέσθαι επί αυτού, αλλά εφόσον συμβεί, σφοδρή μου επιθυμία είναι σ’ αυτή τη συνάντηση να παρευρίσκεται και ένα πρόσωπο λίαν αγαπητό μου που μού έχει πει κάποια πολύτιμα λόγια που ποτέ δεν ξέχασα, ο Στρατηγός Ελευθέριος Συναδινός. Στρατηγέ, περί τής πένας τού αγώνα και τής συμβολής της που λέγαμε. Διά παντός ΧΡΙΣΤΟΣ – ΕΛΛΑΣ – ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: