Η ΕΛΛΑΣ ΕΝ ΜΕΣΩ ΝΕΟΤΑΞΙΚΩΝ ΛΥΜΕΩΝΩΝ

ΑΘΗΝΑ 27-2-2008.

Πόσα ακόμα δεινά και πόσες πισώπλατες μαχαιριές μπορεί να ανεχθεί η Ελλάδα από εχθρούς και «φίλους», από επίδοξους κατακτητές και αγνώμονες «συμμάχους», από τους νεοταξικούς τεμαχιστές των εθνών και τους εδώδιμους γλείφτες του Παγκόσμιου Συστήματος Εξουσίας; Και ακόμη πόσα πλήγματα θα προσπαθήσουν να επιφέρουν στο Σώμα του Ελληνικού Έθνους οι διάφοροι ευφάνταστοι προστάτες κάθε ανύπαρκτης μειονότητας που κωφεύουν απέναντι στην εκστρατεία πλύσης εγκεφάλου που στοχεύει στην άμβλυνση των πατριωτικών αντανακλαστικών του λαού μας;

Έχουν σκεφθεί όλοι αυτοί μαζί με την αδύναμη και δειλή Πολιτική Τάξη ποιον εξυπηρετούν με τις τελευταίες δανεικές και φυτευτές τοποθετήσεις που εκφράζουν; Όλοι αυτοί οι δημόσιοι κήνσορες, ταγοί και θεσμικοί παράγοντες έχουν πιει το αμίλητο νερό για τα δεινά στα οποία υπόκειται ο υπόδουλος Ελληνισμός που εστιάζεται στα βορειοανατολικά σύνορα της Πατρίδος μας, με πρώτους τούτη την ώρα τους αδελφούς μας στην Β. Ήπειρο και την Β. Μακεδονία. Η Ελλάς πάντως σίγουρα δεν εκφράζεται και δεν υπηρετείται στην κατεύθυνση του γενικού Εθνικού συμφέροντος.

Οι Παγκόσμιοι Επικυρίαρχοι, οραματιζόμενοι τον διοικητικό και οικονομικό έλεγχο των Βαλκανίων, αποφάσισαν να μεταβάλλουν την γεωγραφική και πληθυσμιακή σύνθεση του χάρτη. Αλλά για να το επιτύχουν χρειάζονται πρόθυμα ενεργούμενα και ιδανικά κρατικά περιβάλλοντα, αληθινά προτεκτοράτα που διαθέτουν για κεφαλές υποταγμένους πραιτοριανούς και για λαό ανθρώπους αφιονισμένους και διψασμένους για δόξα και μεγαλεία που δεν τους ανήκανε ποτέ. Όμως η κατάκτηση της χρυσοφόρου, κομβικής και σημαίνουσας από απόψεως στρατηγικού ελέγχου Βαλκανικής πρέπει, σύμφωνα με τους νεοταξικούς σχεδιασμούς, να επιτευχθεί αναίμακτα, ύπουλα και δόλια με την περιθωριοποίηση των ενοχλητικών εταίρων τύπου Ελλάδος, ακόμη κι αν απαιτηθεί συνδρομή εκ των έσω. Και ιδού η γέννηση του ανεξάρτητου Κοσσυφοπεδίου και η επιδίωξη παγίωσης της «Δημοκρατίας της Μακεδονίας»!

Κατ’ αρχήν υπό ποιες υποτιθέμενες προϋποθέσεις η Ελλάς προσέρχεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τα Σκόπια και τι είναι αυτό που διαπραγματεύεται η πολιτική μας ηγεσία; Το ιερό όνομα της Μακεδονίας Μας; Υπάρχει περίπτωση να το μοιραστούμε με τους προκλητικούς γείτονές μας δίχως αυτό να θεωρηθεί προδοσία; Και τι πραγματικά μπορεί να σκεφθεί ο κοινός νους ενός γνήσιου Έλληνα Πατριώτη στο άκουσμα των προτεινόμενων ονομάτων του κράτους των νεοκομιτατζήδων. Είναι αδιανόητο να μπούμε στη λογική του παζαριού και να παραχωρήσουμε δικαιώματα και αύριο εδάφη στους σφετεριστές της Μακεδονίας. Αν κάποιοι οφείλουν να παραχωρήσουν, αυτοί είναι οι Σκοπιανοί. Να παραχωρήσουν στους 200000 Έλληνες της Β. Μακεδονίας Μας τα δικαιώματα στις περιουσίες τους, στην εργασία τους, στις Ελληνικές επωνυμίες και την εν γένει Ελληνικότητα.

Αλλά αν κοιτάξουμε κι αυτούς τους όρους της πρότασης Νίμιτς θα διαπιστώσουμε κάποια σημεία ιταμής συμπεριφοράς. Στο προοίμιο της ανωτέρω προτάσεως αναφέρεται η αναγνώριση ότι το συνταγματικό όνομα των Σκοπίων είναι «Δημοκρατία της Μακεδονίας» και ότι το έδαφος της αποτελεί μέρος της ιστορικής Μακεδονίας. Αν ομιλούν για το Μοναστήρι, τη Γευγελή, την Αχρίδα, την Δοϊράνη και λοιπές περιοχές των Σκοπιών που ανήκουν όντως στην ιστορική περιοχή της Μακεδονίας, ας τις αποδώσουν στην Ελλάδα. Ποια συνταγματική «Δημοκρατία της Μακεδονίας» μάς ζητούν να αναγνωρίσουμε; Και ποια διαπραγματευτική βάση υπάρχει σε μια πρόταση που υπαγορεύει ρητά ότι κανένα από τα δύο κράτη δεν θα έχει αποκλειστικά δικαιώματα στο όνομα Μακεδονία; Η προτεινόμενη μάλιστα ονομασία μεταξύ άλλων συναφών «Ανεξάρτητη Δημοκρατία της Μακεδονίας» παραπέμπει σε μέλλουσες εδαφικές διεκδικήσεις των Σκοπίων!

Αλλά και ο υποτιθέμενος διαχωρισμός μεταξύ του γεωγραφικού και του εθνικού προσδιορισμού του ονόματος με προτίμηση την αναφορά στον πρώτο και η προσπάθεια επηρεασμού του ελληνικού λαού προς αυτή την κατεύθυνση γεννά εύλογα ερωτηματικά. Όλοι αυτοί οι πολιτικοί και θεσμικοί διαχειριστές τού εθνικού μας ζητήματος δεν γνωρίζουν την εφαρμογή της γεωπολιτικής και την πολιτική σημασία του εδαφικού παράγοντα; Δεν γνωρίζουν ότι η οικειοποίηση εδαφικών και ιστορικών δικαιωμάτων μπορεί να παγιώσει νομή και κατοχή σε βάρος του παραχωρούντος, εν προκειμένω της Ελλάδος;

Επιπλέον η αλβανοποίηση του Κοσσυφοπεδίου μέσω της ανεξαρτητοποίησης και η ανακίνηση διαρκώς του ανύπαρκτου θέματος των τσάμηδων δεν προκαλεί προϊδεασμό στην ελληνική πολιτική ηγεσία για τις σε βάρος μας ορέξεις των Αλβανών; Η επερχόμενη δημιουργία αλβανικού κόμματος στη χώρα μας με ανοικτές τις αλβανικές βλέψεις για την Ήπειρό μας δεν αποτελεί κίνδυνο για την εθνική μας κυριαρχία; Οι ανοιχτές συζητήσεις τού διαβόητου Κέντρου Ερευνών Μειονοτικών Ομάδων σε ελληνικά εκπαιδευτήρια για τα υποτιθέμενα δικαιώματα των τσάμηδων, ειδικά από τη στιγμή που οι τελευταίοι είναι όμηροι και ενεργούμενα της αλβανικής προπαγάνδας, μάς επιτρέπει να αισθανόμαστε καλά;

Τα πράγματα είναι πολύ απλά και ο χειρισμός διευκολύνεται από τη στιγμή που ο ρωσικός παράγοντας παρέχει ευκαιρίες γόνιμων συνεργασιών. Η Ελλάς επιβάλλεται να μην αναγνωρίσει κανένα κράτος με το όνομα Κοσσυφοπέδιο, ως αναπόσπαστο τμήμα της σερβικής επικράτειας. Τα Σκόπια οφείλουν να συνετιστούν και να αναγνωρίσουν τα δικαιώματα των Ελλήνων εντός της επικράτειάς τους. Η ελληνική ηγεσία να θέσει βέτο και να υιοθετήσει κοινοβουλευτική απόφαση για εθνική έγερση έναντι κάθε παρομοίου προκλήσεως. Ο ελληνικός λαός θέλει πατριωτικές συμπεριφορές. Η Εθνική και Κοινωνική Παράταξη μπορεί και επιβάλλεται να το πράξει.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΛΑ.Ο.Σ

ΗΛ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://karachalios-spiros.blogspot.com

http://polapopsis.blogspot.com

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗ ΕΠΕΛΑΣΗ



ΑΘΗΝΑ 26-02-2008.
Τα ψέματα τελείωσαν. Τα Εθνικά μας ζητήματα βρίσκονται στην κορύφωσή τους, με πρώτο αυτό της Μακεδονίας Μας. Ο Σιωνιστικός Νεοταξισμός πραγματοποιεί ευθεία επίθεση ενάντια στον Ελληνισμό με προπομπό και αιχμή τού δόρατος της ανομίας την υποτιθέμενη προσφορά τού πακέτου επιλύσεως της διαφοράς μεταξύ της Ελλάδος και των Σκοπίων. Ο προαιώνιος εχθρός του Ελληνισμού έρχεται και πάλι να μας ζητήσει γη και ύδωρ. Όπως τότε στις Θερμοπύλες. Όταν ο απεσταλμένος του εισβολέα προσέφερε στο Βασιλιά της Σπάρτης Λεωνίδα κούφια αξιώματα και πλούτη προκειμένου να καθυποτάξει συνειδήσεις και κυριαρχικά δικαιώματα. Για να απαντήσει ο μεγάλος αυτός Έλληνας με την επιλογή της οδού της θυσίας και το περίφημο και Ελληνοπρεπές «Μολών λαβέ».

Ατυχώς σήμερα η Ελλάς δεν διαθέτει στο πολιτικό πηδάλιο ηγεσία με επάρκεια ούτε σε πατριωτικό σθένος ούτε σε ηρωική αντιμετώπιση της πραγματικότητας ούτε σε λογική στάθμιση των γεγονότων. Η Παγκόσμια και Αντεθνική Τάξη Πραγμάτων, συνηθισμένη σε απρόκλητες εισβολές και κατακερματισμούς κρατών, προτείνει στη χώρα μας ένα σχέδιο κεκαλυμμένης εισβολής και παραδοχής αρνητικών τετελεσμένων σε βάρος της εθνικής ταυτότητας του Μακεδονικού Ελληνισμού.

Τα βάσανα της Μακεδονίας Μας ξεκινάνε από την γεωστρατηγική σημασία που κατέχουν, τα σημαντικά περάσματα οικονομικού και στρατιωτικού χαρακτήρα που ορίζουν και τον προστατευτικό κλοιό που προσφέρουν στην πατρίδα μας. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η Μακεδονία κρατάει τα κλειδιά για την διατήρηση, την επέκταση ή τον περιορισμό της εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδος. Οι παλαιοί πολιτικοί, προεξάρχοντος του πατέρα του Ελληνικού Εθνικισμού Ίωνα Δραγούμη αλλά και ο Μακαριστός Εθνάρχης Ιεράρχης Χριστόδουλος υποστήριζαν ότι η προάσπιση της Μακεδονίας θα απέδιδε θετικούς και αυξητικούς καρπούς στην Ελλάδα, αποζημιώνοντας την για κάθε κόπο και θυσία. Και ασφαλώς έτσι είναι, αφού αποτελεί το προπύργιο της ανάπτυξης αλλά και τον συνδετικό κρίκο που κρατάει αλληλέγγυα την Ελλάδα με τις αλύτρωτες ελληνικές πατρίδες και την διατήρηση των εθνικών τους χαρακτηριστικών. Η Μακεδονία είναι η μητέρα γη που στηρίζει και στηρίχθηκε από την Ελληνική Μεγάλη Ιδέα την οποία φοβούνται όλοι οι εχθροί μας, αφού αυτή οικοδομεί και επεκτείνει την πατρίδα όταν κάποιοι ελληνόφωνοι την βάλλουν.

Το προτεινόμενο σχέδιο έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για να περιορίσει τις ιστορικές μας αναφορές και τα γεωγραφικά μας όρια. Αν κάποιος Έλληνας πολιτικός δεν μπορεί να το αντιληφθεί, τότε θα πρέπει να μας εξηγήσει σε ποια κατηγορία αδύναμης οντότητας ανήκει. Είναι ανίκανος, ηλίθιος ή προδότης;

Πως μπορούμε να διαπραγματευτούμε μέσα από ένα κείμενο που στο προοίμιο αναφέρει ότι αναγνωρίζεται ως συνταγματικό όνομα των Σκοπίων ο όρος «Δημοκρατία της Μακεδονίας» και το έδαφος που κατέχει περιλαμβάνει μέρος της ιστορικής Μακεδονίας; Ποια είναι η ωφέλιμη διαπραγματευτική βάση ενός κειμένου όταν αυτό αναφέρει ρητά ότι κανένα κράτος, άρα και η Ελλάδα, δεν θα έχει αποκλειστικά δικαιώματα, είτε πολιτικά είτε εμπορικά, στα ονόματα «Μακεδονία» ή «Μακεδονικός» μόνο του; Επιπλέον, τα ονόματα «Μακεδονία» και «Μακεδονικός» μπορεί να χρησιμοποιούνται εμπορικά και από την Ελλάδα και τα Σκόπια και από τους πολίτες και από οργανωμένες ομάδες νομικά αναγνωρισμένες των δύο μερών βάσει διεθνούς νομοθεσίας! Πως υπάρχει διαπραγματευτική δυνατότητα για την Ελλάδα όταν στην πρόταση Νίμιτς γίνεται αναφορά για αποκήρυξη εδαφικών διεκδικήσεων των δύο μερών, ενώ είναι γνωστό ότι μόνο τα Σκόπια τηρούν θρασύτατα τέτοιου είδους ανιστόρητες διεκδικήσεις, ενώ η Ελλάδα ούτε ζητάει τα κυριαρχικά της δικαιώματα στη Β. Μακεδονία ούτε είναι ικανή να προστατεύσει τα δικαιώματα των Ελλήνων των Σκοπίων που παραβιάζονται συστηματικά από τις σκοπιανές αρχές;

Πως είναι δυνατόν να συζητήσει η Ελληνική πλευρά είτε για διπλή είτε για σύνθετη ονομασία, χωρίς να θεωρηθεί ψοφοδεής και όταν υπό τις ανωτέρω συνθήκες τούτο συνιστά ομοίως προδοσία; Όταν μάλιστα και τα πέντε προτεινόμενα ονόματα περιλαμβάνουν τον Ελληνικότατο όρο Μακεδονία, μια δε ονομασία, η λεγόμενη «Ανεξάρτητη Δημοκρατία της Μακεδονίας» παραπέμπει ευθέως σε μέλλουσες σκοπιανές διεκδικήσεις. Είναι δυνατόν να ανεχόμαστε τον οποιοδήποτε μυαλοφυγόδικο ή εθνοπροδότη να διαχωρίζει τάχα μου τον εθνικό από τον γεωγραφικό μακεδονικό προσδιορισμό, κρίνοντας τον δεύτερο ως ανώδυνο; Γνωρίζουν αυτοί οι ανόητοι τύποι την άσκηση της γεωπολιτικής και την πολιτική σημασία του εδαφικού παράγοντα που προσδίδουν στη διεθνή πρακτική όλες οι σοβαρές πολιτικές ηγεσίες; Γνωρίζουν ότι η οικειοποίηση εδαφικών και ιστορικών δικαιωμάτων μπορεί να παγιώσει νομή και κατοχή; Πόσο ηλίθιοι ή πόσο προδότες, άρα το ίδιο επικίνδυνοι, είναι επιτέλους;

Επειδή όμως η Ελληνική Εθνικοκοινωνική Παράταξη και μάχεται και διεκδικεί στο πλευρό κάθε Γνήσιου Έλληνα, διατρανώνει την θέλησή της για νέους αγώνες στις επάλξεις του Αιώνιου Ελληνισμού. Γιατί εμείς δεν θέλουμε να παραδώσουμε στα παιδιά μας μια μικρότερη, αλλά μια μεγαλύτερη Ελλάδα. Γιατί εμείς αφουγκραζόμαστε την θέληση του Ελληνικού λαού. Εδώ και τώρα βέτο. Να διατρανώσουμε την βούληση της Πατρίδος με συλλαλητήρια και δημοψηφίσματα, όπως ζήτησε ο Μακεδονάρχης Ιεράρχης Κ.Κ. Άνθιμος. Να υπερασπίσουμε τα Ιερά και τα Όσια του Ελληνικού Έθνους όπως ακριβώς θα μας ζητούσε ο Εθνάρχης Ιεράρχης Χριστόδουλος. ΈΛΛΗΝΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ. ΚΑΤΩ ΤΑ ΑΝΟΜΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ. ΔΕΝ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ. ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΤΡΙΔΑ.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

ΗΛ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://karachalios-spiros.blogspot.com

http://polapopsis.blogspot.com

Αριστερά και ώρες ευθυνών.


AΘΗΝΑ 20-2-2008.

«Η κατάργηση των διακρίσεων σε βάρος των μειονοτήτων και η αναγνώριση του δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού τους, ατομικού και συλλογικού».

ΕΠΙΣΗΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ

ΔΙΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.

Kατ' αρχήν η συγκεκριμένη πολιτική τοποθέτηση του Συνασπισμού δεν μ' εκπλήσσει καθόλου. Την βρίσκω ταιριαστή με τις επικίνδυνες θέσεις της Αριστεράς για τα Εθνικά Ζητήματα. Θα έλεγα ότι είναι μια φράση που συμπυκνώνει σε λίγες μόνο λέξεις την σχέση Κομμουνισμού και Εθνικού Κράτους. Άλλωστε τα στελέχη του Συνασπισμού προέρχονται από το Κ.Κ.Ε.

Παλαιότερα, όπως διαβάζουμε εμείς οι νεότεροι και τότε αγέννητοι, σε ολομέλεια τού Κ.Κ.Ε έκαναν λόγο και ενέκριναν την ανάγκη για την ύπαρξη ανεξάρτητης Μακεδονίας, Θράκης κ.λ.π. Το στοιχείο αυτό είναι ιστορικά καταγεγραμμένο και δεν αμφισβητείται. Μπορεί να είμαι Εθνικιστής, αλλά έχω την τύχη να έχω κάμποσους συγγενείς Αριστερούς. Αυτά που δεν τολμάει να ισχυριστεί σήμερα το Κ.Κ.Ε. έχει το θράσος να ξεστομίζει ο Συνασπισμός και να παπαγαλίζει σήμερα ο κ.Τσίπρας. Διότι δεν είναι σημερινές θέσεις του Συνασπισμού ούτε του ΣΥΡΙΖΑ.

Για ποιες μειονότητες μπορεί κάποιος να μιλάει σ’ αυτή τη χώρα; Μήπως για την υπεράσπιση των ανύπαρκτων μειονοτήτων σε βάρος των Ελλήνων που επικαλούνται κάποιες περίεργες διεθνείς υπηρεσίες οι οποίες έχουν στοχοποιήσει την Ελλάδα και επιδιώκουν τον διαμελισμό της μέσω τεχνητών μειονοτήτων; Θα τους γίνει άραγε το χατίρι; Όλοι αυτοί οι τύποι όμως, εδώδιμοι ή διεθνείς, δεν βγάζουν άχνα για την καταπίεση των Ελλήνων των Σκοπίων που διαβιούν σε προαιώνιες ελληνικές περιοχές, όπως το Μοναστήρι, η Δοϊράνη, η Γευγελή, η Αχρίδα κ.λ.π. Μιλάω για τους Βορειομακεδόνες και τους Βλάχους που προσπαθούν να προσεταιριστούν βουλγάρικοι και ρουμανικοί κύκλοι, αλλά οι υπερήφανοι αυτοί Έλληνες αρνούνται να υποκύψουν και υπερασπίζονται σθεναρά την Ελληνικότητά τους. Αυτοί οι άνθρωποι που έχουν υποστεί κάθε απειλή και διωγμό(φυλακίσεις, απώλεια εργασίας, αρπαγή περιουσιών, βίαιη αλλαγή επωνύμων κ.ά). Όσοι αμφιβάλλουν μπορούν να αφουγκραστούν την φωνή των Βορειομακεδόνων αδελφών μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://northmacedonians.blogspot.com.

Γι' αυτούς ο κ.Τσίπρας και η Αριστερά όπως και κάθε Νεοταξικό μπουμπούκι δεν θα πουν ποτέ τίποτα. Γιατί αυτοί οι «πολιτικά ορθοί» τύποι είναι γεννημένοι για ήττες. Όσοι είναι γεννημένοι για νίκες ως υπερήφανοι Έλληνες έχουν κάνει την επιλογή να στέκονται δίπλα σε κάθε Έλληνα και τα προβλήματά του όπου γης.

Αλήθεια, τι θα πράξουν όλοι αυτοί οι ευαίσθητοι…ανθρωπιστές τις κρίσιμες τούτες ώρες για τον Ελληνισμό και ιδιαίτερα για τα αλύτρωτα αδέλφια μας στην Β. Μακεδονία και την Β. Ήπειρο; Η Σκοπιανή αδιαλλαξία, με τις πλάτες του Σιωνιστικού Νεοταξισμού, και η ομότροπη ανακήρυξη της ανεξαρτητοποίησης του Κοσσυφοπεδίου αποθράσυναν τους απογόνους των Βουλγάρων Κομιτατζήδων στα Σκόπια και ενθαρρύνουν τους Αλβανούς που εποφθαλμιούν την ελεύθερη Ήπειρό Μας. Στα Σκόπια ήδη προπηλάκισαν τα γραφεία της Ελληνικής Αντιπροσωπείας, ενώ πληροφορίες κάνουν λόγο για Έλληνες τραυματίες.

H ιστορία κρίνει τις ηγεσίες και όχι το λαό που τους ακολουθεί. Το ξέρουμε πολύ καλά όλοι αυτό. Οι αποφάσεις ανήκουν στους ηγέτες κι όχι στους πολίτες. Όταν οι αποφάσεις καταδικάζουν το μέλλον ενός ολόκληρου λαού, τότε ο λαός οφείλει να τις κρίνει και να τις ακυρώνει στην πράξη. Με το να επιλέγει πρόσωπα που μπορούν να κουβαλήσουν στις πλάτες τους τον Ελληνισμό με έργα θετικά και αυξητικά και όχι αρνητικά και μειωτικά.

Είναι γνωστό ότι όπου κι αν γυρίσουμε τα μάτια μας θα δούμε εκφάνσεις του καλού και του κακού. Δίπλα στον Γενναίο και Πατριώτη Λεωνίδα βρέθηκε στις Θερμοπύλες ο δειλός και μοχθηρός Εφιάλτης. Ο Χριστός Μας είχε δίπλα Του ως μαθητή τον αγνώμονα Ιούδα για να μας διδάξει ότι η Δύναμη της Καλοσύνης είναι Ανώτερη και Ισχυρότερη της Κακοσύνης. Πατριώτες και μη πατριώτες υπάρχουν ομοίως παντού. Το θέμα είναι ότι ο Πατριωτισμός αποτελεί μια καθημερινή άσκηση που πρέπει να διατηρεί συνεχώς ακμαίο τον Ελληνισμό. Σημασία έχει η πράξη και η εικόνα που καταθέτουν και δίνουν οι πολιτικές δυνάμεις στην Ελληνική Κοινωνία.

Αν οι κυρίαρχες πολιτικές τού Συνασπισμού αλλά και των λοιπών δυνάμεων της Καθεστηκυίας Τάξεως βλάπτουν την κοινωνία μας, τότε είναι υγεία η αντίδραση και η κριτική. Τότε ή οι κακές απόψεις αλλάζουν ή το κακό διαβρώνει ό,τι υγιές υπάρχει. Αν το κακό παραμένει, τότε όλο το πολιτικό σκάφος είναι διάτρητο και μπάζει νερά. Πάντως ουδείς δικαιούται να χρεώνει στο λαό τις δικές του κακές στιγμές. Προσοχή στις ηγεσίες. Αυτές δίνουν πάντα το αποφασιστικό στίγμα. Κοιτάξτε τι τραβούμε στο θέμα της Μακεδονίας Μας. Δεν είμαστε υπεύθυνοι άμεσα εμείς, άλλοι αποφασίζουν. Όμως η ήττα είναι όλη δική μας, γιατί εμείς επιλέγουμε ταγούς.

Η Ελλάς οφείλει να προασπίσει τόσο το δικαίωμα του Ελληνικού Εθνικού προσδιορισμού των αδελφών μας σε Β. Μακεδονία και Β. Ήπειρο, όσο και τα περιουσιακά τους στοιχεία από κάθε απόπειρα πιθανού εκτοπισμού τους από τις προαιώνιες πατρογονικές εστίες. Η Εθνική και Κοινωνική Παράταξη στηρίζει τους Έλληνες των αλησμόνητων πατρίδων μας. Όπως θα ήθελε και ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος και Εθνάρχης Χριστόδουλος.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

ΗΛ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://karachalios-spiros.blogspot.com

http://polapopsis.blogspot.com

ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΛΟΙΟΣ

ΑΘΗΝΑ 19-2-2008.

Οι επισημάνσεις που κάναμε για το διεθνές πολιτικό κλίμα και τις πιθανότατες αρνητικές προεκτάσεις που ενυπήρχαν για τη πολιτική θέση και την Εθνική κυριαρχία της Ελλάδος βαίνουν προς επαλήθευση. Ενίοτε προσδίδαμε σ’ αυτές τις σκέψεις μια διάσταση βεβαίας πεποιθήσεως παρά απλής πιθανότητας. Τούτο συνέβαινε όχι διότι διαθέταμε ικανότητες μάντη ούτε από καμία κακή προαίρεση έναντι ουδενός. Το γενικό καλό της Πατρίδος και η εξυπηρέτηση των συμφερόντων του Ελληνικού Έθνους προπορεύονται σταθερά στην πολιτικοκοινωνική μας θεώρηση.

Η αντικειμενική παρατήρηση των μεθοδεύσεων της Νέας Σιωνιστικής Τάξης Πραγμάτων στο χώρο της Βαλκανικής και η κινητικότητα στα Σκόπια, το Κοσσυφοπέδιο αλλά και την Κύπρο Μας δίνανε σαφώς αρνητικά μηνύματα για την Πατρίδα μας. Το ίδιο ακριβώς και οι περιορισμένες δυνατότητες και οι απεριόριστες ταπεινωτικές δεσμεύσεις του εγχώριου πολιτικού συστήματος.

Η Ελλάς βρίσκεται υπεράνω όλων και όλοι οι Έλληνες υποχρεούνται να την υπηρετούν, να την υπερασπίζονται και να γίνονται ο φυσικός της προμαχώνας. Και τούτο διότι η διατήρηση της Ελληνικότητας διέρχεται μέσα από την αδέσμευτη ανθρώπινη βούληση και την ελεύθερη κρατική οντότητα. Το Κράτος σύμφωνα με την Εθνικοκοινωνική Ιδεολογία δεν είναι ένας στείρος αυτοσκοπός λυμεώνων της πολιτικής ζωής αλλά αποτελεί την Πολιτική Στέγη και το Εθνικό Στρατηγείο που εκφράζει τους κοινωνικούς οραματισμούς, μετουσιώνει σε απτή πράξη την λαϊκή συνύπαρξη και συνεργασία και κατευθύνει ενωτικά τις πρωτοβουλίες και τις δράσεις των πολιτών του Εθνικού Κράτους με αμιγώς εθνοφυλετικά κριτήρια.

Ο Μητροπολιτικός Ελληνισμός υποχρεούται να λαμβάνει τις απαραίτητες μέριμνες για τη διεύρυνση της Εθνικής παρουσίας και επιρροής και να εκφράζει σε πολιτικό επίπεδο τη βούληση του Οικουμενικού και Μείζονος Ελληνισμού, δίνοντας στη φωνή του την προοπτική της χάραξης ενός Πανελληνισμού. Μ’ άλλα λόγια ο Ελληνισμός οφείλει να λειτουργεί σαν ένα Σώμα όπου γης και να μεγαλώνει τόσο πολιτικοκοινωνικά όσο και εδαφικά, βασισμένος στα ατράνταχτα ιστορικά, ανθρώπινα και νομικά του δικαιώματα. Αυτά που μας στερήσανε κάποιοι καταπατώντας το αίμα των πατέρων μας θα τα πάρουμε πίσω με τόκο.

Τα Σκόπια, ακολουθώντας με συνέπεια χρόνια τώρα μια ενιαία εθνική πολιτική ανεξάρτητα με την εκάστοτε κυβερνητική κατάσταση, εμμένουν στη διατήρηση της κατ’ αυτούς συνταγματικής ονομασίας της «Μακεδονίας», κάνοντας επίδειξη του πατριωτικού ζήλου που τους χαρακτηρίζει και του υψηλού πατροναρίσματος που τους συνοδεύει. Γνωρίζουν πολύ καλά ότι η περίφημη ασκούμενη πίεση από τα διάφορα νεοταξικά όργανα τύπου ΟΗΕ και ΝΑΤΟ προς τις δύο αντιμαχόμενες πλευρές είναι καθαρά ρητορική υπόθεση για τα μάτια της ελληνικής κοινής γνώμης.

Η Ελλάς όμως πως αντιδρά σ’ αυτή την άθλια επιχείρηση σε βάρος της Εθνικής μας κυριαρχίας; Αρνείται ανοήτως αν όχι υπόπτως να αναφερθεί στην ύπαρξη ελληνικών εδαφών στη σκοπιανή επικράτεια και την παρουσία ευάριθμης ελληνικής ομογένειας στα εδάφη αυτά. Μιλούμε για το Μοναστήρι, την Δοϊράνη, την Αχρίδα, την Στρώμνιτσα, την Γευγελή και άλλες περιοχές που κατακλύζονται από το ελληνικό στοιχείο. Αν οι Ελληνικές Αρχές δεν πιστεύουν εμάς τους κακούς «φασίστες», τότε ας αναζητήσουν τις έντονες και αναπάντητες κραυγές αγωνίας των αλύτρωτων βορειομακεδόνων αδελφών μας και ας απαντήσουν, αν μπορούν, γιατί τους προδίδουν και τους αφήνουν βορά στα σλαβικά όρνεα του Ελληνικού Βορρά που γυρεύουν να τον σκυλέψουν. Αν η άρχουσα τάξη της πατρίδος μας αγνοεί την αλήθεια, ας ανατρέξει στην ιστοσελίδα http://northmacedonians.blogspot.com. Είναι η επίσημη φωνή των βορειομακεδόνων αδελφών μας στο διαδίκτυο. Οι αγέρωχοι αυτοί Έλληνες, παρά τα βαριά και πολύχρονα δεσμά που τους έχουν επιβληθεί με όλους τους απάνθρωπους τρόπους( απειλή φυλακίσεων, αρπαγή περιουσιών, απώλεια εργασίας, βουλγαροποίηση ονομάτων κ.ά), αρνούνται να παραδοθούν και να προσχωρήσουν στη βουλγαρική αλλά και τη ρουμανική προπαγάνδα αφομοιώσεως.

Στο Κοσσυφοπέδιο ανακηρύχθηκε η ανεξαρτησία του κρατιδίου προς τέρψη της Αλβανίας και των Η.Π.Α. Το όραμα της δημιουργίας της Μεγάλης Αλβανίας και του πολυτεμαχισμού των Βαλκανίων είναι εδώ. Η εθνική μας ασφάλεια και το Δίκαιο επιτάσσει να απαιτήσουμε την άμεση αυτονομία της Βορείου Ηπείρου Μας κατ’ εφαρμογή του Πρωτοκόλλου της Κέρκυρας. Επίσης να απαιτήσουμε να διενεργηθεί δημοψήφισμα για την αυτοδιάθεση της περιοχής και την ενσωμάτωση της στη Μητέρα Ελλάδα.

Στην Κύπρο η πολυσχιδής νεοταξική προπαγάνδα έπιασε δυστυχώς τόπο και ο δρόμος για μια υποτακτική κυβέρνηση άνοιξε διάπλατα. Κασουλίδης και Χριστόφιας θα διεκδικήσουν την Κυπριακή Προεδρία στο β γύρο των εκλογών, απόντος του απερχόμενου Προέδρου Παπαδόπουλου που είχε αντισταθεί επιτυχώς στο διχοτομικό και ανθελληνικό σχέδιο Ανάν. Ο Πατριώτης πολιτικός οφείλει τώρα να αναζητήσει τις πιθανότητες σχηματισμού μιας ελληνοπρεπούς κυβερνήσεως. Η διαχείριση των ψήφων του θα γίνει μ’ αυτό το κριτήριο.

Η πίστη στις αρχές του Ελληνισμού και του Πατριωτισμού είναι το κυρίαρχο στοιχείο που απουσιάζει από τους πολιτικούς διαχειριστές των τυχών μας και τα κομματικά τους επιτελεία. Ο βραχύβιος καιροσκοπισμός των προσκυνημένων προσωπικοτήτων και ο μακρόβιος καθεστωτικός ραγιαδισμός στα νεοταξικά κελεύσματα έχουν καταστεί πλέον όχι μόνο ασύμφοροι αλλά και εθνικά επικίνδυνοι. Οι αλλαγές των συνόρων δεν εμποδίστηκαν από «καλά» παιδιά τύπου Τάντιτς στη Σερβία. Οι δε ανθελληνικές προθέσεις του Νεοταξισμού είναι γνωστές σε όλους. Η Ελλάς επιβάλλεται να αποκτήσει πατριωτική, επαναστατική, ανθεκτική και διεκδικητική διακυβέρνηση. Μια Διακυβέρνηση Εθνική και Κοινωνική.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

ΗΛ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://karachalios-spiros.blogspot.com

http://polapopsis.blogspot.com

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ Κ.Κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ. ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ

Οι παρακάτω σκέψεις απεστάλησαν στο ιστολόγιο του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Κ.Κ Αμβρόσιου σε ένδειξη τιμής και υπόληψης στον Άξιο Πατέρα και Πνευματικό Ταγό της Ελληνοορθοδοξίας.

ΑΘΗΝΑ 13-2-2008.

Σεβασμιότατε Άγιε Πατέρα και Δέσποτα,
Διακρίνεστε ως γνωστό για την ιεροπρέπεια και την ευθύτητα του χαρακτήρα σας. Συμπεριφορά που, κι αυτό είναι το κυριότερο, αποδεικνύεται στην πράξη και την κοινωνική σας συμπεριφορά. Παρακολουθώ από καιρό την συμβολή στα εκκλησιαστικά πράγματα της Ιεράς Κοινότητος και Μονής της Παναγίας της Χρυσοπηγής. Συμβολή που έδωσε και δίνει θετικούς πνευματικούς καρπούς υπέρ της Ορθοδόξου Ομολογίας και Πίστεως πάντων των Ελλήνων. Για τον λόγο αυτό και γνωρίζοντας τον ενεργό ρόλο τόσο τον δικό σας όσο και του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου και Εθνάρχη Χριστοδούλου, του Αρχιεπισκόπου Κεραυνού και Χριστόδουλου Όλων των Ελλήνων, και του πρώην Μητροπολίτη Πειραιώς Καλλίνικου, ευχόμουν και προσευχόμουν να εκλεγεί ως Αρχιεπίσκοπος ο Μητροπολίτης Σπάρτης Ευστάθιος. Ασφαλώς και αποδεχόμεθα την επιλογή της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στο πρόσωπο του νέου Προκαθημένου, Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Κ.Κ. Ιερωνύμου. Είμαι βέβαιος ότι όλοι οι Άγιοι Πατέρες, αλλά και ο πιστός λαός της Ελλάδος θα συνδράμουμε ο καθένας εκ της θέσεώς του τον Μακαριότατο στο βαρύ και δύσκολο έργο του. Στη θεώρηση της νέας εκκλησιαστικής πραγματικότητας προσμετρώ με φόβο Θεού όλες τις παραμέτρους που θα μπορούσαν να επηρεάσουν έναν υπεύθυνο Έλληνα και Χριστιανό κατά τα οφειλόμενα. Είμαι βαθύτατα προσηλωμένος στην πολιτικοκοινωνική έννοια του Πατριωτισμού, πιστεύω ενσυνειδήτως και ολοψύχως στον Κύριο μας Ιησού Χριστό και Θεό θέλοντας να ανταποκριθώ θετικά στην παράδοση των ιερέων που έχει δώσει η οικογένειά μου και αγαπώ υπερβολικά την ιδιαίτερη πατρίδα μου Θήβα. Τελικά ο Χριστός και η Ελλάς είναι έννοιες που ίστανται υπέρ άνω όλων των άλλων. Επειδή εκφράζω λόγο από δημόσιο βήμα και έχω αρθρογραφήσει για μια σειρά θεμάτων συμπεριλαμβανομένου του παρόντος θέματος, θεωρώ χρέος μου να μοιραστώ μαζί σας τα εξής:

1) Εύχομαι και προσεύχομαι να αντισταθεί ο Μακαριότατος Κ.Κ Ιερώνυμος στις προκλήσεις της Νέας Αντίχριστης και Ανθελληνικής Εποχής και να ακυρώσει κάθε σκέψη για το διαχωρισμό Κράτους και Εκκλησίας. Όποτε αποκρούστηκαν δυσκολίες και εμπόδια από τον Ελληνισμό, είναι γνωστό ότι αυτό κατέστη δυνατόν με τη συνοδοιπορία και ενότητα Κλήρου και Λαού. Ο Ελληνικός λαός είναι στο πλευρό της Εκκλησίας του.

2) Οι περίφημες «Νέες Χώρες» εξ όσων γνωρίζω είναι οι απελευθερωμένες ελληνικές πατρίδες των εθνικοαπελευθερωτικών αγώνων του 1912-1913. Η ένταξή τους στο Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως είναι συμβατή υπό καθεστώς ελευθέρας υποστάσεως. Σήμερα όμως το Πατριαρχείο μας είναι Τουρκικό Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου με πολιτικό προϊστάμενο τον Τούρκο Αντινομάρχη Κωνσταντινουπόλεως. Είναι λογικό και εθνικά ωφέλιμο να τεθούν οι Μητροπόλεις του Ελληνικού Βορρά σε τέτοια επικίνδυνη δοκιμασία; Η αντίδραση του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου και Εθνάρχη Χριστοδούλου είναι βέβαιο και γνωστό ότι εκπορεύετο από διττή αγάπη, τόσο για το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τον Χριστό Μας όσο και για τον λαό και την Ελλάδα Μας.

3) Εύχομαι και προσεύχομαι ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος να συνεχίσει στα βήματα του Μακαριστού Εθνεγέρτη Χριστοδούλου και ΥΠΕΡ ΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. Τα Εθνικά και Κοινωνικά ζητήματα αφορούν όλους τους Έλληνες, κληρικούς και λαϊκούς, αφού η φτώχια και η ακεραιότητα της Πατρίδος, η επιβίωση ή ο αφανισμός του Ελληνικού λαού ακουμπάει ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. Η Εκκλησία σαφώς και έχει δικαίωμα τόσο Θείας Διδαχής όσο και Εθνικής Στηρίξεως των Ελλήνων. Να το ξέρετε, ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.

4) Έχουμε ακούσει κάποιους δημοσιογράφους της κακιάς ώρας να ομιλούν για Εθναρχικούς και Πατριαρχικούς Ιεράρχες. Κανείς όμως εκ των δύο χαρακτήρων δεν μπορεί να επιβιώσει μόνος του. Θέλουμε την Εκκλησία να οδηγεί πνευματικά και κοινωνικά το Ελληνικό Έθνος και να προσεύχεται υπέρ ενός Ελεύθερου Πατριαρχείου. ΕΝΩΣΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΒΑΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΟΣ.

Σεβασμιότατε Άγιε Πατέρα και Δέσποτα, ο νέος Αρχιεπίσκοπος Κ.Κ Ιερώνυμος θα βοηθηθεί, είμαι σίγουρος γι’ αυτό. Όπως είμαι σίγουρος ότι η νέα γενιά Ιεραρχών θα δώσει λαμπρές Αρχιεπισκοπικές κεφαλές υπό την Καθοδήγηση Χριστού και Αγίου Πνεύματος και την συνεπικουρία εκκλησιαστικών αναστημάτων όπως εσείς. Ασπαζόμενος ευλαβικώς την δεξιάν σας και αιτούμενος την ευχήν σας,

Σπυρίδων Καραχάλιος.

ΗΛ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://karachalios-spiros.blogspot.com

http://polapopsis.blogspot.com

ΝΕΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ

ΑΘΗΝΑ 12-2-2008.

Η εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη του νέου Προκαθημένου της Εκκλησίας της Ελλάδος ολοκληρώθηκε με την επικράτηση του πρώην πλέον Μητροπολίτη Θηβών και Λεβαδείας Κ.Κ Ιερωνύμου. Μια διαδικασία που όπως διεφάνη εξ αρχής περιλάμβανε έντονο παρασκήνιο και συνεχείς διαβουλεύσεις μέχρι τις τελευταίες ώρες. Αντικείμενο των συζητήσεων φαίνεται να αποτέλεσε η τακτοποίηση κάποιων εσωτερικών αναγκών αλλά και απαιτήσεων κάποιων Ιεραρχών και Μητροπόλεων. Ας θυμηθούμε για παράδειγμα το ζήτημα της Μητροπόλεως Αττικής που παραμένει επί μακρόν ακέφαλη. Η δε αναζήτηση των αναγκαίων ψήφων καθίσταται φυσιολογική. Το Άγιο Πνεύμα σύμφωνα με την εκκλησιαστική μας παράδοση και οι Θείοι Κανόνες επενεργούν και συμβάλλουν στην ομαλή ροή και την ευρεία αποδοχή τού συναχθέντος αποτελέσματος.

Και πραγματικά, η Θεία Συμβολή τού Αγίου Πνεύματος έχει σταθεί αρωγός της ενότητας στα εκκλησιαστικά πράγματα της Πατρίδος μας αν σκεφθούμε τις ανθρώπινες επιδιώξεις, τα πάθη της ανθρώπινης φύσεως και τα παραδείγματα άλλων εκκλησιών που έχουμε παρακολουθήσει. Όλοι θυμούνται τις εντονότατες αντεγκλήσεις και τις σκηνές βίαιων επεισοδίων που είχαν διαδραματιστεί μπροστά στα έκπληκτα μάτια όλων των πιστών της Ελληνορθόδοξου Ομολογίας στο Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο των Ιεροσολύμων μεταξύ των Αγιοταφιτών Πατέρων με συμπεριφορές που δεν συνάδουν καθόλου με την αποστολή αγάπης και ομολογίας πίστεως ορθοδόξων κληρικών. Ήταν ένα επεισόδιο από μια σειρά διαρκών σκοπέλων που είχε πικράνει τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο και Εθνάρχη Χριστόδουλο.

Τα άλλα εκ του πονηρού επεισόδια που στήθηκαν ως εμπόδια στον δρόμο του Μεγάλου Έλληνα ήταν τα εκκλησιαστικά σκάνδαλα και η κόντρα με το επιτίμιο της ακοινωνησίας που είχε επιβάλλει όλως αδίκως ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος στον Προκαθήμενο της Ελλαδικής Εκκλησίας. Το μεν ένα είχε πυροδοτήσει αντιδράσεις επί δικαίων και αδίκων, προκειμένου να απομονωθεί ο Μακαριστός Χριστόδουλος από κάποιους στενούς συνεργάτες του, όπως ο Αρχιμανδρίτης Επιφάνιος και ο Μητροπολίτης Θεόκλητος Κουμαριανός που εκ των υστέρων δικαιώθηκαν. Η δε διάσταση γνώμης με το Πατριαρχείο και το επιτίμιο είχαν πληγώσει καίρια την ψυχή του Μακαριστού Χριστοδούλου.

Τα στραβά και ανάποδα, εν πολλοίς όχι και τόσο…θεολογημένα, ξεκινούν από την στιγμή που αφήνεται χώρος για προσωπικά πείσματα. Ευελπιστώ ως καλόπιστος Χριστιανός και Πατριώτης, αλλά και σαν πολίτης Θηβαϊκής καταγωγής ότι το πονηρό ζητούμενο θα αποκρουστεί.

Πραγματικά είναι προς όφελος της Πατρίδος και του ελληνικού λαού να επιτύχει στην ουρανόθεν και Ελληνορθόδοξη αποστολή του ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Κ.Κ. Ιερώνυμος. Αποστολή που έχει να κάνει με τη διακονία του Λόγου του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού και την απρόσκοπτη προσήλωση των Ελλήνων στα Ορθόδοξα Νάματα μακριά από τις Νεοταξικές παγίδες που αφορούν και τα θέματα της θρησκείας.

Παράλληλα όμως το έργο του Πνευματικού Ηγέτη συνδέεται και με τα ζητήματα που σχετίζονται με τα εθνικά και λαϊκά συμφέροντα. Η φτώχια, η απειλή αλλοιώσεως της ιδιοπροσωπείας των Ελλήνων, ο κίνδυνος αλλοιώσεως του Εθνολογικού μας ιστού, η αρωγή και προστασία των αδύναμων πληθυσμιακών ομάδων, η ενίσχυση και η ανάδειξη του ρόλου της Ελληνικής Νεολαίας, η απειλή κατά της Ελληνικής Εθνικής Κυριαρχίας είναι ορισμένα μόνο θέματα πολιτικοκοινωνικής φύσεως που αφορούν ολόκληρο τον λαό και κάθε υπεύθυνο πολίτη, επομένως και τον Ιερό Κλήρο μας.

Ο νέος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος στο ζήτημα της διαγραφής του θρησκεύματος από τις ταυτότητες των Ελλήνων είχε διαφωνήσει με τον Μακαριστό και Εθνάρχη Χριστόδουλο σε σχέση με τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις του κλήρου και του λαού μας και δεν είχε υπογράψει για τη διενέργεια δημοψηφίσματος υπέρ της επιστροφής της ομολογίας Πίστεως στα αστυνομικά δελτία ταυτότητος. Αυτό έχει λεχθεί χωρίς να έχει διαψευσθεί. Μολονότι η διεκδίκηση αυτή αφορούσε το δικαίωμα του Ελληνικού λαού να βαστάει ψηλά τα λάβαρα της πίστεώς μας.

Άλλη καταμαρτυρημένη διαφοροποίηση σε σχέση με τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο και Κεραυνό της καρδιάς των Ελλήνων Χριστόδουλο είναι η αποδοχή του διαχωρισμού Κράτους και Εκκλησίας. Μια σχέση γόνιμης συνύπαρξης και αγαστής συνεργασίας αιώνων, τόσο σε ευμενείς και θετικές συγκυρίες όσο και σε δυσμενείς και αρνητικές, που κράτησε πάντα όρθιο το Γένος των Ελλήνων. Μια σχέση που γαλούχησε πολλούς αγωνιστές του Έθνους μας, κληρικούς και λαϊκούς, στα νάματα της Ελληνοορθοδοξίας και τους οδήγησε ακόμα και στο δρόμο της θυσίας χάριν των αξιών της Αιωνίου Ελλάδος. Ο Αρχιεπίσκοπος Κ.Κ. Ιερώνυμος οφείλει να ακυρώσει κάθε τέτοια σκέψη από όπου κι αν προέρχεται.

Τέλος άλλο ένα αγκάθι είναι εκείνο των περίφημων «Νέων Χωρών» που διεκδικεί την Πατρότητα ο Οικουμενικός Πατριάρχης. Εν πρώτοις δεν πρόκειται για νέες χώρες, αλλά για απελευθερωμένες ελληνικές πατρίδες. Το δε Οικουμενικό Πατριαρχείο σήμερα είναι υπό τουρκική κατοχή και λειτουργεί ως Τουρκικό Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου. Είναι λογικό και εθνικά ωφέλιμο να τεθούν οι Μητροπόλεις του Ελληνικού Βορρά σε τέτοια επικίνδυνη δοκιμασία; Το Οικουμενικό Πατριαρχείο με επικεφαλής τον Παναγιότατο Πατριάρχη Κ.Κ Βαρθολομαίο και η Εκκλησία της Ελλάδος με επικεφαλής τον Μακαριότατο Κ.Κ Ιερώνυμο πρέπει να ομονοήσουν στο σημείο αυτό σύμφωνα με την ορθή άποψη του Μακαριστού Εθνεγέρτη Χριστοδούλου που εξέφρασε τα πατριωτικά αισθήματα ολοκλήρου του Ελληνικού λαού για τη συνοχή του Έθνους μας. Η μία Εκκλησία στο πλευρό της άλλης.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

ΗΛ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://karachalios-spiros.blogspot.com

http://polapopsis.blogspot.com

ΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ

ΑΘΗΝΑ 11-2-2008.

Σημαντικές μεταβολές συντελούνται στο πολιτικό περιβάλλον και τον κομματικό χάρτη χωρών που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση των διεθνών ισορροπιών. Το πολιτικό σκηνικό λαμβάνει προσδιοριστικά γνωρίσματα που δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι ευνοούν την διεθνή θέση και τον έλεγχο των καταστάσεων εκ μέρους της Ελλάδος. Το δυσμενές κλίμα για τη χώρα μας προδιαγράφεται τόσο για λόγους ευρύτερης γεωπολιτικής όσο και συνεπεία των πανθομολογούμενων εγγενών αδυναμιών του πολιτικού μας συστήματος.

Ο Ελληνικός λαός γνωρίζει πολύ καλά ότι η εξυπηρέτηση των εθνικών και λαϊκών ζητημάτων συνιστά πολιτική πράξη που πρέπει να ανατεθεί με υπευθυνότητα σε πρόσωπα που διαθέτουν τη σοβαρότητα και τη γνώση των καταστάσεων που θα κληθούν να διαχειριστούν. Αυτό σημαίνει ότι αφενός μεν οι πολίτες φέρουν σαφέστατα το μερίδιο των ευθυνών που τους αντιστοιχεί για κάθε εσφαλμένη επιλογή, αφετέρου δε τα κριτήρια των πολιτικών διαχειριστών δεν μπορούν να είναι τεχνοκρατικά και οικονομικά κατά βάση αλλά πραγματικά και κοινωνικά. Ο πολιτικός ταγός δηλαδή οφείλει να ανήκει στους πλέον άριστους σε επιδόσεις πολίτες της Εθνικής Κοινότητος και να γνωρίζει τι παραλαμβάνει ως γνήσιο τέκνο της κοινωνίας που ανήκει. Κάτι που ουδέποτε μέχρι σήμερα έχει συμβεί, καθώς από το βιογραφικό των κυνηγών και κληρονόμων της εξουσίας απουσιάζει η διάκριση στον τομέα της κοινωνικής προσφοράς και ο κάματος της πολιτικής τους ανόδου.

Τα Έθνη που προορίζονται να επιβιώσουν και να διακριθούν είναι εκείνα που διαθέτουν ζωτική ενέργεια, δύναμη, πολιτισμό, ισχυρή παράδοση και αδέσμευτη φυσιογνωμία. Στοιχεία που η σημερινή «Δημοκρατική» Ελλάς των Φιλελεύθερων, Σοσιαλιστών και Αριστερών φερέφωνων του Παγκόσμιου Συστήματος Εξουσίας και της ομοούσιας δομής και λειτουργίας δεν διαθέτει. Οι κομματικοί στρατοί επιδιώκουν την ψήφο της αγελαίας κατ’ αυτούς μάζας, αδιαφορώντας για την τύχη των αφελών ιθαγενών. Η σήψη, η διαφθορά και οι παρακρατικές μέθοδοι αποτελούν τα απαραίτητα εμβόλια του ιογενούς πολιτικού τους περιβάλλοντος. Ο δόλος ερμηνεύεται ως θεμιτός ανταγωνισμός, η προδοσία ονομάζεται σύνεση και η αναζήτηση συνενόχων συναίνεση. Οι θεσμοί διέρχονται βαθύτατη κρίση. Η καθεστωτική μεταβολή παρουσιάζεται αναγκαία.

Ο Νεοταξικός Ολοκληρωτισμός που έχει επιβληθεί στο παγκόσμιο στερέωμα έχει δείξει ξεκάθαρα τις προθέσεις του για κατακερματισμό των κρατών προκειμένου να μπορέσει να ελέγξει καλύτερα τις τοπικές εξουσίες και να ποδηγετήσει τα κινήματα της ελευθερίας των λαών. Στη Σερβία, που ήδη έχει απωλέσει το Μαυροβούνιο, μεθοδεύεται η απόσχιση του Κοσσυφοπεδίου και η ανακήρυξή του σε ανεξάρτητο κράτος. Κατά συνέπεια οι εκλογές που διενεργήθηκαν στη Σερβία είχαν ιδιαίτερη σημασία, αφού διακυβεύεται η Εθνική κυριαρχία της χώρας αυτής. Μολαταύτα ο ευρωπαϊκός μπούσουλας και ο ενταξιακός στόχος της Σερβίας κατάφεραν ως ένα ποσοστό να κοιμίσουν συνειδήσεις, ρισκάροντας πλέον την μεταβολή της σημερινής της μορφής. Και μάλιστα για το χατίρι μιας Ευρώπης παραπαίουσας.

Στην Ιταλία η «σοσιαλιστική» μεταβολή χρεοκόπησε εκ νέου μέσα στα σκάνδαλα και τις παράτυπες συναλλαγές και το κράτος αυτό οδηγείται μέσα από τις μέλλουσες εκλογές σε παλιννόστηση του ετέρου συνδιαχειριστή και νεοταξικού σωματοφύλακα. Με την έλλειψη ενός ισχυρού και αξιόπιστου Εθνικιστικού φορέα να βαραίνει το κλίμα στη γειτονική χώρα.

Στην Κύπρο ο Πρόεδρος Παπαδόπουλος φαίνεται να αντιστέκεται ικανοποιητικά στις Σιωνιστικές επιδιώξεις για την διεύρυνση της Βρετανικής και Τουρκικής επιρροής και παρουσίας. Ωστόσο τα νεοταξικά δέλεαρ προς τους αντιπάλους του και οι εκκλήσεις για άρση της τουρκοκυπριακής «απομόνωσης» ενισχύονται. Οι θύτες βαπτίζονται θύματα και τα θύματα θυματοποιούνται εκ νέου.

Στη χώρα μας η σήψη οδηγεί σε πολιτική και καθεστωτική γάγγραινα την οποία χρησιμοποιεί ο Παγκόσμιος Δικτάτορας προκειμένου να θέσει πιο σφιχτά το χαλινάρι στο λαιμό των δοτών ταγών μας. Σωσίβιο για την επιβίωση τού πιο άθλιου καθεστώτος που έχει βιώσει η χώρα μας αποτελεί η ενίσχυση των κομμάτων της Αριστεράς και η παράλληλη δράση κάποιων «αγωνιστών» των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κάθε αλλοδαπού σε βάρος των Ελλήνων και των δικαιωμάτων τους. Είναι εκείνοι οι τύποι που αφήνονται ασύδοτοι να αμαυρώνουν τις εκδηλώσεις Τιμής και Μνήμης των Ηρωικών Νεκρών μας στα Ίμια.

Στα εκκλησιαστικά πράγματα νέος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος εκλέχτηκε ο πρώην Μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας Κ.Κ. Ιερώνυμος. Ως Θηβαίος αντιμετωπίζω αυτή την εκλογή με σκεπτικισμό. Αν ο Μακαριότατος αποφύγει τα βλαβερά περιβάλλοντα και τις βλαπτικές ρητορείες περί διαχωρισμού κράτους και εκκλησίας θα μπορέσει να σταθεί όρθιος ανάμεσα στις συμπληγάδες. Αν σταθεί αρωγός στους δεινοπαθούντες, στη Νεολαία και τα Εθνικά Ζητήματα, αν δηλαδή συνεχίσει στα βήματα του Μακαριστού Εθνάρχη Χριστόδουλου, τότε θα αποδειχτεί άξιος διάδοχος. Διαφορετικά θα θεωρηθεί ξένος για τον Ελληνικό λαό. Ο Εθνεγέρτης Χριστόδουλος ζει και καθοδηγεί τα βήματα του Ελληνικού Έθνους.

Στις ανωτέρω κρίσιμες περιστάσεις διακρίνετε να υφίσταται σήμερα σοβαρή κρατική μηχανή; Ασφαλώς όχι, διότι δεν είναι θέμα κακών διαχειριστών εξουσίας αλλά κακής εξουσιαστικής νοοτροπίας. Μια κατάσταση που μπορεί να αντιμετωπιστεί επ’ ωφελεία των Ελλήνων από μια Νέα, Ανανεωτική και Ενωτική Εθνικιστική Καθεστηκυία Τάξη που δεν θα συνδέεται επ’ ουδενί με την σημερινή φαυλοκρατία. Ένα Εθνικό και Λαϊκό Κίνημα που θα ακολουθήσει την Εθνική και Κοινωνική Παράταξη στον δρόμο για μια Νέα και Ισχυρή Ελλάδα. Αυτό χρειαζόμαστε κι αυτό επιβάλλεται.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

ΗΛ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://karachalios-spiros.blogspot.com

http://polapopsis.blogspot.com

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΑΘΗΝΑ 4-2-2008.

Τις τελευταίες ημέρες το Ελληνικό Πατριωτικό Κίνημα βρέθηκε απέναντι σε μια μεγάλη διαδικασία έντονων δοκιμασιών. Δοκιμάστηκαν με ιδιαίτερα ορμητικό τρόπο τα πατριωτικά αντανακλαστικά μας. Το ίδιο συνέβη και με τα ψυχικά μας αποθέματα. Ο αιφνιδιασμός που υπέστημεν ήταν μέγας.

Η εκδημία του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου και Εθνάρχη Πάντων των Ελλήνων Χριστοδούλου, καίτοι αναμενόμενο ιατρικώς συμβάν, παραμένει μεγάλο πλήγμα για τον βαρύτατα δεινοπαθούντα Ελληνικό λαό. Και τούτο διότι ο Εθνεγέρτης Αρχιεπίσκοπος Κεραυνός, ο δικός μας Χριστόδουλος, υπήρξε η μόνη θεσμική φωνή που εξέφραζε τον Έλληνα μέσα σ’ ένα κράτος δειλών και προσκυνημένων δήθεν ταγών.

Υπήρξε ο Απόλυτος Άνθρωπος κάθε πονεμένου και αδικημένου, ανοίγοντας διάλογο και επικοινωνώντας με ανοιχτές τις κεραίες της ψυχής και του νου. Ενεργούσε αστραπιαία ως Γνήσιος Κεραυνός και Αρχηγέτης Ελληνόψυχος, δίνοντας καίριες λύσεις και προοπτικές στα προβλήματα και τις αγωνίες του χριστεπώνυμου πληρώματος της Ελλάδος. Το καθήκον της Εκκλησίας ενισχύθηκε σε οργανωτικό πλαίσιο από την Αλληλεγγύη, μια από τις ελάχιστες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις που δικαιολογούν την χρησιμότητα της παρουσίας τους. Ενισχύθηκαν οικονομικά οι χριστιανικές οικογένειες της Θράκης μας προκειμένου να ενθαρρυνθεί η υπεργεννητικότητα, την στιγμή που το κράτος «μας» φροντίζει πάντες πλην Ελλήνων.

Διενήργησε το άνοιγμα της Εκκλησίας στην Ελληνική Κοινωνία και μετουσίωσε σε απτό έργο τον Λόγο του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού, φέρνοντας κοντά τον λαό και την Ελληνική Νεολαία στη Μητρική της Αγκάλη και μετατρέποντας τους Έλληνες σε ζώσες ασπίδες της Ελληνοορθοδοξίας. Αυτό ακριβώς υπήρξε το νόημα της αρχιεπισκοπικής του ρήσεως προς τους νέους: « Ελάτε κοντά στην Εκκλησία, ελάτε όπως είστε. Ακόμη και με το σκουλαρίκι». Ήξερε πολύ καλά ο λατρεμένος μας Αρχιεπίσκοπος ότι οι νεανικές μόδες έρχονται και παρέρχονται, αλλά ο Πατριωτισμός του Γένους μας παραμένει ακλόνητος ως βράχος απαρασάλευτος. Ήξερε επιπλέον ότι η Νεολαία αποτελεί τον μηχανισμό ανακαίνισης και αυτοκάθαρσης τόσο της Πατρίδος όσο και της Εκκλησίας. Φθάνει να μπολιαστεί με τις ορθές αρχές της ηθικής, της τιμιότητας, της εργατικότητας και της αγωνιστικότητας. Και το έπραξε με αίσθημα Πατρικής ευθύνης και αγάπης, καταθέτοντας λόγο και έργο επί καθημερινής βάσης. Πίστεψε και αγάπησε πολύ την Ελληνική Νεολαία. Αγάπησε και αγαπήθηκε όσο κανένας από τον Ελληνικό λαό και τα παιδιά του.

Αγωνίστηκε με σθένος και αυταπάρνηση για τα Εθνικά Δίκαια και την διατήρηση της ιδιοπροσωπείας των Ελλήνων. Μας έδειξε τον δρόμο του αγώνα και της θυσίας ακόμη και ημών των ιδίων προκειμένου να διατηρηθεί αλώβητη η ελευθερία των παιδιών μας και η Εθνική Κυριαρχία. Μας μίλησε με λόγια βαθιά χαραγμένα στο νου και την μνήμη μας. « Δεν υπάρχουν χαμένες, αλλά αλησμόνητες Πατρίδες». Μας δίδαξε ότι δεν χάνεται ποτέ κάτι αν το κρατούμε ζωντανό στη μνήμη και την καρδιά μας. Και μας νουθέτησε να κρατούμε πάντοτε ψηλά τα λάβαρα της Πίστεως μας. Να ομολογούμε με θάρρος την προσήλωσή μας στην Ορθοδοξία και να μην επιτρέπουμε σε κανένα τη βεβήλωσή της. Αυτό ακριβώς διεκδίκησε ο Χριστόδουλός μας στην περίπτωση των ταυτοτήτων και όχι κάποιο άψυχο χαρτί, όπως διατείνονταν οι πολέμιοι του ιδίου και της Ελληνοορθοδοξίας. Διότι ο μεγάλος Εθνάρχης ήθελε πρώτα απ’ όλα να μείνει στη συνείδηση και τις καρδιές των Ελλήνων ως ο δικός τους Χριστόδουλος. Και τα κατάφερε σ’ όλους τους τομείς. Και ο Χριστόδουλός μας έγινε και να διεκδικούμε μας έμαθε.

Μας δίδαξε ακόμη να είμαστε υπερήφανοι για την Ελληνικότητά μας. Την ίδια στιγμή που κάποιοι ραγιάδες και τουρκολάγνοι μας λέγανε ότι για να γίνουμε πολιτισμένοι πρέπει να γίνουμε Ευρωπαίοι. Και έλεγε ο Κεραυνός της Καρδιάς μας ότι οι Ευρωπαίοι πρέπει να γίνουν Έλληνες κι όχι το αντίθετο. Ήθελε να τονώσει την πληγωμένη υπερηφάνεια των Ελλήνων. Να μας δώσει την παλαιά αίγλη. Και τα κατάφερε αναδεικνυόμενος και πάλι νικητής και ηγέτης.

Βαριές ευθύνες και παρακαταθήκες αναλογούν στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος. Η Εκκλησία πρέπει να διατηρήσει τα μητρικά και ηγετικά στοιχεία που απέκτησε επί του Μακαριστού Χριστοδούλου. Τροφός πνευματική και ηγέτιδα δύναμη εθναρχική. Να στηλιτεύει το κακό και την αδικία όπου κι αν απαντώνται και να αγωνίζεται υπέρ Πίστεως και Πατρίδος. Να προβαίνει στην προς Χριστό ομολογία πίστεως αταλάντευτα και να παρεμβαίνει στα δρώμενα της Πατρίδος διά της συμβουλής και της συμβολής. Ο Χριστόδουλος των Ελλήνων οριοθέτησε καίρια και αποφασιστικά την εκκλησιαστική τάξη. Όποιοι ακολουθήσουν τα βήματά του θα μπορέσουν να προσφέρουν θετικό έργο. Ειδάλλως θα καταποντιστούν από τον πιστό Ελληνικό λαό. Αυτό κατέγραψε άλλωστε και πρόσφατη δημοσκόπηση σε συντριπτικό ποσοστό. Αυτό είναι το κέρδος της Ελλάδος και η σπουδαία νίκη του Εθνάρχη Χριστοδούλου. Και αυτή είναι η ήττα των εχθρών του, κληρικών και λαϊκών. Γιατί πολύ απλά ΟΙ ΕΘΝΑΡΧΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ.

Όποιος κι αν εκλεγεί αρχιεπίσκοπος ας προσέξει αυτές τις σκέψεις. Όπως κι αν λέγεται. Είτε Άνθιμος είτε Ευστάθιος είτε πως άλλως. Και να προετοιμάσει τον διάδοχο του Κεραυνού καταλλήλως. Γιατί πιστεύω ότι εκείνος θα προέλθει από τα πνευματικά του τέκνα. Είτε λέγεται Σεραφείμ Πειραιώς είτε άλλως.

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

ΗΛ/ΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://karachalios-spiros.blogspot.com

http://polapopsis.blogspot.com