ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΑΓΙΩΝ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΚΑΙ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ.

ΑΘΗΝΑ 21-5-2023.

 

Ημέρα Μνήμης των Αγίων Βασιλέων και Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης σήμερα εις την Αγία και Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Σήμερα θα γιόρταζε την ονομαστική εορτή του ο πολυαγαπημένος μου Πατέρας Κωνσταντίνος. Ο πατερούλης μου εκοιμήθη τον Δεκέμβριο τού 1988 συνεπεία εργατικού δυστυχήματος. Έκτοτε πρεσβεύει αγάπη προς τον Πατέρα μας Θεό και την Μάνα μας Παναγία υπέρ τής εγγονούλας του Ειρήνης που δεν πρόφτασε να γνωρίσει, τής μανούλας μου Ειρήνης, τής συζύγου μου Φώτως και εμού τού υιού του Σπυρίδωνος. Σε ευχαριστούμε γλυκέ μου Πατέρα για όλα και καλό Παράδεισο χρόνους πολλούς και αιώνιους σιμά στον Πατέρα μας Θεό και την Μάνα μας Παναγία. Χρόνια πολλά εις άπαντα τα εορτάζοντα αδέρφια μου. Χρόνια πολλά εις άπαντες με πρώτα τα παιδιά μας!!!

Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: