ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΠΡΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ



ΑΘΗΝΑ 16-1-2016.

Ο συγχωρεμένος παππούς μου εκ μητρός μού είχε πει ότι η ελληνική πολιτική είναι η μεγαλύτερη πόρνη που έχει υπάρξει. Είχε δει την σύγχρονη ελληνική ιστορία με τα μάτια του. Είχε υπηρετήσει τρεις φορές τον Ένδοξο Ελληνικό Στρατό μας όπως οι ωραίοι Έλληνες τής γενιάς του. Τότε που η Αντρειά και η Λεβεντιά υπερείχαν στον κοινωνικό ιστό μας. Διότι στους πολιτικούς μας τον μόνο που ξεχώρισε ήταν ο Εθνάρχης Μεταξάς.

Ο παππούλης μου είχε απόλυτο δίκιο. Εκεί στην Θηβαία Γη των Δωριέων που ανατράφηκα τις Πασχαλιές και τα Καλοκαίρια, αποθήκευσα στην μνήμη μου τις διδαχές του. Βάλθηκα να διαμορφώσω με την δύναμη τού νου και τής καρδιάς την δική μου προσωπικότητα, τις δικές μου θέσεις, με έναν μονάχα γνώμονα. Να γίνω καλός Χριστιανός και Έλληνας. Διότι το Αίμα και η Πίστη μας είναι και τα δύο απόλυτα ελληνικά.

Εφέτος είναι η χρονιά της αλήθειας. Ή θα εκβάλλουμε την ανηθικότητα και την βαρβαρότητα από την ιερή γη μας ή θα σβήσουμε. Μας φέρνουν ηλεκτρονικές ταυτότητες, σοδομισμό και αφελληνισμό της κοινωνίας, κατάργηση του εθνικού κράτους, ήττες στα εθνικά ζητήματα και εθνικό ακρωτηριασμό. Η Ελλάς χτυπιέται γιατί είναι το έθνος του Χριστού από την αντίχριστη νέα τάξη πραγμάτων.

Εύχομαι από την καρδιά μου να φανούμε άξιοι να πάρουμε την ιερή πατρίδα μας Ελλάδα στα χέρια μας. Από την πλευρά μου έχω κάνει τις κουβέντες τις πρέπουσες. Θα πιάσουν τόπο; Δεν ξέρω. Μπορεί ναι, μπορεί και όχι. Τουλάχιστον απέναντι στα εμπόδια που έχω βρει μπροστά μου από ετών έμεινα όρθιος και ευγνωμονώ τον Πατέρα Θεό. Δεν είμαι αισιόδοξος από αυτά που βλέπω. Βαστώ όμως τις αξίες μου ακλόνητες. Ο Θεός μαζί μας.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: