ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ, ΠΡΟΣΤΑΤΙΔΟΣ ΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΜΟΥ ΚΟΡΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

ΑΘΗΝΑ 26-7-2018.

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018. Ημέρα μνήμης τής Αγίας Μητρός Παρασκευής τής Οσιομάρτυρος. Προστάτιδα Αγία τής πολυαγαπημένης κόρης μας Ειρήνης. Θυμάμαι και θα θυμάμαι για πάντα Θεέ μου την παρουσία Σου στη ζωή μας με την καθοριστική συμβολή και παρουσία τής Αγίας Μητρός Παρασκευής. Δίδαμε τον δικό μας αγώνα η σύζυγός μου Φώτω κι εγώ για να αποκτήσουμε την κόρη μας. Τότε παρουσιάστηκε η Αγία Παρασκευή σε ενύπνιο όραμα στην σύζυγό μου και τις έδωσε συμβουλές για τις προληπτικές εξετάσεις. Μετέβημεν σε κλινική για να μιλήσουμε με τη γυναικολόγο, για να διαπιστώσουμε ότι η συγκεκριμένη κλινική ήταν αφιερωμένη στην Αγία Παρασκευή!!! Έτη πολλά, καλά και ευλογημένα πολυαγαπημένη μας κόρη Ειρήνη!!! Έτη πολλά, καλά και ευλογημένα εις όλα τα αδέρφια μας που εορτάζουν σήμερα!!! Η ευλογία και η χάρις τής Αγίας Μητρός Παρασκευής μετά πάντων ημών!!!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: