ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΓΛΥΚΙΕ ΜΑΣ ΜΠΑΜΠΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!


ΑΘΗΝΑ 28-12-2019.

Σαν σήμερα πριν από 31 χρόνια, στις 28 Δεκεμβρίου 1988, έφυγε ο πατέρας μου Κωνσταντίνος για τη γειτονιά των αγγέλων. Έφυγε εν ώρα εργασίας, στο καθήκον. Ήταν 48 ετών κι εγώ στα 17, στην τρίτη λυκείου. Εκοιμήθη την ίδια ημέρα που κλείνανε 20 έτη γάμου με την μάνα μου. Δεκέμβριος ο μήνας τής οικογενείας μας. Και Δεκέμβριο ήρθε στη ζωή μας η εγγονή του και κόρη μας Ειρήνη. Δεκέμβριο συνέβη και το περιστατικό με την ασθένεια που αντιμετωπίζω. Όμως ο πατέρας μου Κωνσταντίνος είναι εκεί στον Παράδεισο, σιμά στον Πατέρα Θεό, εν Σκηναίς Δικαίων και πρεσβεύει διαρκώς υπέρ ημών προς τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό και Θεό μας και την Μάνα μας Παναγία. Υπέρ υγείας, ασφαλείας, μακροημερεύσεως, αγάπης, προστασίας και φωτισμού, υπέρ εν πρώτοις τής πολυαγαπημένης του εγγονής και κόρης μας Ειρήνης και εν συνεχεία τής συζύγου του και γιαγιάς Ειρήνης, τής συζύγου μου και μαμάς Φώτως και τού γιου του και μπαμπά Σπυρίδωνα. Χριστέ μας, σ’ ευχαριστούμε πολύ που έχεις στη στοργική σου αγκάλη τον μπαμπά μας Κωνσταντίνο!!! Το ξέρουμε και το πιστεύουμε απόλυτα. Μπαμπά μας Κωνσταντίνε, σ’ ευχαριστούμε πολύ που πρεσβεύεις υπέρ ημών προς τον Πατέρα μας Χριστό και τη Μάνα μας Παναγία!!! Το ξέρουμε και σ’ ευχαριστούμε πολύ μπαμπά!!!
Ο γιος σου Σπυρίδων
Η γυναίκα μου Φώτω
Η γυναίκα σου Ειρήνη
Η κόρη μας και εγγονή σου Ειρήνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: