ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΜΟΥ


ΑΘΗΝΑ 1-5-2020.

Καλό, ευλογημένο, ορθόδοξο, ελληνικό, λεύτερο και εθνικιστικό μήνα Μάιο αδέρφια μου. Πρωτομαγιά σήμερα, η εορτή της ελληνικής φύσης και της εργατικής τάξεως. Η κορύφωση της ανοίξεως, της ανθίσεως και των ευωδιών της λατρεμένης φύσης που περιβάλλει την γλυκιά μας πατρίδα Ελλάδα. Είναι επιπλέον η ημέρα τιμής της εργατικής τάξης που καθιέρωσε ο Εθνικός Κυβερνήτης Ιωάννης Μεταξάς και το Εθνικοκοινωνικό Καθεστώς της 4ης Αυγούστου, διότι οι εργάτες έχουν πίστη στο Θεό και το Ελληνικό Έθνος.

Σαν σήμερα γεννήθηκε η γυναίκα της ζωής μου Φώτω. Η μητέρα της πολυαγαπημένης μας κόρης. Η σύντροφός μου σε όλες τις στιγμές της ζωής μου. Η αντίληψη κάθε σκέψης μου. Χρόνια πολλά αγάπη μου!!! Χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα, χρόνια όμορφα με την οικογένειά μας!!! Να σε χαιρόμαστε!!!

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: