ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΜΟΥ. ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΘΕΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ

ΑΘΗΝΑ 6-1-2021.

 

Το Φως το τής γνώσεως φανερώθηκε στον κόσμο με την βάπτιση τού Ένσαρκου Λόγου τού Θεού Ιησού Χριστού μας από τον τίμιο Πρόδρομο Ιωάννη τον Βαπτιστή. Θεοφάνεια σήμερα και η φύση όλη αγάλλεται με την ευλογία τού Δημιουργού της που αποκάλυψε με το μυστήριο τής βαπτίσεως τού Χριστού Μας το τρισυπόστατο πρόσωπο τού Θεού μας. Ο Υιός και Λόγος τού Θεού Χριστός μας βαπτίστηκε στον Ιορδάνη Ποταμό από τον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο. Η φωνή τού Γεννήτορος προσεμαρτύρησε τον Χριστό μας, ονομάζοντάς Τον Αγαπητό Υιό τού Θεού. Και το Άγιο Πνεύμα εν είδει περιστεράς εβεβαίωσε και επισφράγισε τον Θείο Λόγο. Ο δε Ιορδάνης ποταμός εμπρός στον Χριστό μας εστράφη προς τα οπίσω από σεβασμό προς τον Κύριο των όλων.  Το Ανέσπερο Φως τού Θεού μας θα θριαμβεύσει ενάντια στους εχθρούς Θεού και ανθρώπου. Σήμερα ημέρα των Θεοφανείων γιορτάζει η πολυαγαπημένη μου σύζυγος Φώτω. Η γυναίκα τής ζωής μου. Η μητέρα τής πολυαγαπημένης μας κόρης. Η σύντροφός μου σε όλες τις στιγμές τής ζωής μου. Η αντίληψη κάθε σκέψης μου. Η δεύτερη φύση μου. Χρόνια πολλά αγάπη μου!!! Χρόνια καλά, χρόνια ευτυχισμένα, χρόνια όμορφα με την οικογένειά μας!!! Να σε χαιρόμαστε!!! Καλή φώτιση Θεού και χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα εις άπαντες αδέρφια μου!!!



Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: