ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ
Η Ελλάδα σήμερα
ΑΘΗΝΑ 1-6-2012.
Οι πολιτικές ζυμώσεις και αναδιατάξεις στα κόμματα του ντόπιου
νεοταξισμού και η δουλικότητα του πολιτικού κόσμου της πατρίδος μας με τις
μετάνοιες προς τα ντόπια και διεθνή σκύβαλα της παγκοσμιοποίησης, παρέχουν
πρώτης τάξεως έδαφος για την επιβεβλημένη εθνική αναδιάταξη της ελληνικής
πολιτικής μέσα από τον επαναπροσδιορισμό του ρόλου του ενεργού πολίτη. Είναι
σαφές ότι η Ελλάς πρέπει να κυβερνηθεί επαξίως από καθαρές ελληνικές συνειδήσεις
κι όχι από τις επανεκδόσεις των ολέθριων επιλογών του παρελθόντος και τις νέες
πατριωτικές τάχα προσεγγίσεις τους.
Η Ελλάς αιχμαλωτίστηκε στα δίχτυα του διεθνιστικού νεοταξισμού όχι
γιατί έχασε κάποιο πόλεμο ούτε διότι αποδέχτηκε την τυραννία του ο ελληνικός
λαός, αλλά διότι άνοιξαν τις πύλες του Έθνους μας στον εχθρό οικιοθελώς και
προσυμφωνημένα οι εκφραστές της πολιτικής μας ζωής. Την δε βέβηλη και
ανθελληνική πράξη την πέτυχαν οι γραικύλοι πολιτικάντηδες από τη στιγμή που ο
ελληνικός λαός απομακρύνθηκε από τους μηχανισμούς επιλογής των αρίστων
εκπροσώπων του και την ενεργό συμμετοχή στα πολιτικά πράγματα γοητευμένος από
τις υλιστικές παροχές των πωλητών της πατρίδος μας.
Οι αισχροί και εθνοκτόνοι πωλητές φρόντισαν φυσικά να επισωρεύσουν τα
εσωτερικά δεινά και τις εθνικές υποχωρήσεις εν συνεχεία προκειμένου να
ποδηγετήσουν τις αντιδράσεις των αφυπνισμένων Ελλήνων. Γιατί ο σκοπός των
προσκυνημένων πολιτικάντηδων πάσης αποχρώσεως ήταν εξαρχής η υποδούλωση της
Ελλάδος στο άρμα της παγκόσμιας διακυβέρνησης.
Οι ανενεργοί πολίτες είναι αγελαίες μάζες που υποτάσσονται στον ξένο
ισχυρό. Ενώ οι ενεργοί πολίτες που αποζητά και διαμορφώνει ο Ελληνικός
Εθνικοκοινωνισμός είναι λαός με πατριωτική συνείδηση και εθνικό φρόνημα που
εργάζεται για τη δική του ισχύ και την υπόταξη του εχθρού. Είναι τεράστια η
διαφορά ανάμεσα στη μονίμως προσκυνημένη μάζα και τον δραστήριο λαό που
σχεδιάζει μονάχος του το μέλλον της Φυλής. Ο ελληνικός εθνικοκοινωνισμός είναι
ένα καθεστώς απόλυτα εθνικό και κυρίαρχα λαϊκό. Απευθύνεται στον πολίτη της
εθνικής κοινότητας που βιώνει τον ελληνισμό μέσα του με όλες τις αισθήσεις
ζώσες. Στον πολίτη εκείνο που χτίζει το εθνικό οικοδόμημα με τις αποφασιστικές
του ενέργειες.
Ο πολίτης ο δικός μας άρχει και άρχεται ελληνικά. Βγάζει τις πολιτικές
διοικήσεις της Ελληνικής Φυλής μέσα από τους καλύτερους στο ήθος και τον
πατριωτισμό και ταυτόχρονα διοικεί ο ίδιος τη Φυλή του. Κρίνει την πορεία του
εθνικού οικοδομήματος διαρκώς και αναλαμβάνει τις ευθύνες του για την ίσια ή τη
στραβή πορεία του. Διαμορφώνει μονάχος του τον στρατηγικό σχεδιασμό του
Ελληνικού Έθνους κι αυτή η συνείδηση ευθύνης έχει πολλές και σημαντικές
προεκτάσεις. Σημαίνει ότι δεν αφήνει χώρο για την είσοδο ξένων σωμάτων στην
Εθνική Κοινότητα. Δεν νοθεύει τη λαϊκή κοινότητα αλλά και δεν δέχεται νόθες
εντολές.
Ο ενεργός Έλληνας πολίτης του Εθνικοκοινωνικού Καθεστώτος γράφει τις
εντολές του Ελληνισμού ο ίδιος μαζί με τα εθνοφυλετικά του αδέλφια. Δεν
προσκυνά και δεν φιλά χέρια προδοτών και εχθρών. Τα αποκόπτει άμεσα προκειμένου
να κρατήσει υγιή τον οργανισμό που λέγεται Ελληνική Πολιτεία. Δεν αναδιανέμει
την σαβούρα του πολιτικού κόσμου σε νέες τάχα αναγεννημένες μορφές. Το κριτήριο
της πολιτικής σκέψης που διαμορφώνει το Εθνικοκοινωνικό Καθεστώς στον πολίτη
από τα πρώτα του βήματα είναι ο σεβασμός στις προγονικές παρακαταθήκες και η
δημιουργία καινούργιας κληρονομιάς για τις επόμενες γενιές. Είναι η ενεργός
συμμετοχή των Ζωντανών Ελλήνων στην απόφαση του Γένους για Μεγάλη και Ισχυρή
Ελλάδα που υπάρχει ως δημιουργική πνοή των παιδιών της.
Εργασία του ενεργού πολίτη είναι η διαφύλαξη της ενότητος και της
προκοπής μέσα στην ελληνική κοινωνία. Ιερή υποχρέωσή του δεν είναι να
αναλώνεται σε διάφορες παραστάσεις και παρατάξεις της εθνικής αλήθειας και της
εθνικής αναγκαιότητας. Ιερή του υποχρέωση είναι να λαμβάνονται οι σωστές
αποφάσεις για την Εθνική Κοινότητα δίχως περιττά κομματιάσματα και εγωισμούς,
αλλά με γνώμονα το κοινό καλό και την αταλάντευτη θέληση για εσωτερική
δημιουργικότητα και εξωτερική ηγεμονία διά χειρών αυτόβουλων και υπερασπιστών
ακλόνητων της εθνική μας ανεξαρτησίας. Κι αυτές οι αποφάσεις δεν παζαρεύονται
ούτε αντιπολιτεύονται. Οι ενέργειες των ενεργών πολιτών είναι εντολές της
Ελλάδος που υπηρετούνται από όλη την Κοινότητα.
Αν κάποιοι προτάξουν πρόφαση τάχα αντιδημοκρατικότητας στο σκεπτικό της
ενιαίας εφαρμογής των αποφάσεων του Ελληνικού Έθνους, η απάντηση είναι ότι η
Πατρίδα προηγείται της δημοκρατίας. Αυτός δε που θα φέρει τον αντίλογο στην
έννοια του ενεργού πολίτη, γιατί περί αυτού πρόκειται, δεν μπορεί να επικαλείται
τον ελληνικό λαό κρυπτόμενος πίσω από την έννοια της δημοκρατίας. Τα πολιτικά
κόμματα δεν συνιστούν σε καμία περίπτωση λαϊκή έκφραση ούτε διαφορετικές τάχα
τάσεις πολιτικής σκέψης, αφού καπηλεύονται την έννοια του υπεύθυνου πολίτη
εισάγοντας μηχανισμό διαιρέσεως του λαού και εκλογικής ακυρώσεως των αποφάσεων
του Ελληνικού Έθνους.
Οι ενεργοί πολίτες του Ελληνικού Εθνικοκοινωνισμού είναι οι εκφραστές
του κοινοτικού τρόπου πολιτικής διοίκησης της Φυλής μας. Αναπτύσσουν το Έθνος
μέσα από την ενδυνάμωση των τοπικών κοινωνιών και εκλέγουν με εσωτερικές
διαδικασίες τους καλύτερους πολίτες. Οι λαϊκές συνελεύσεις διαβουλεύονται με
την Εθνική Κυβέρνηση. Κι όλοι μαζί εργαζόμαστε για μια Μεγάλη και Ελεύθερη
Ελλάδα δίχως φθαρτά υλικά και γονυκλισίες αλλά με Όρθιους και Υπερήφανους
Μαχητές του Ελληνισμού.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου