ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΜΑ!!!


ΑΘΗΝΑ 6-1-2015.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΤΗΣ !!!!!!!!!!!!!

Σήμερα, γιορτάζει η καλύτερη μαμά στον κόσμο !!!
Η γλυκιά μου μανουλίτσα.

Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου !!!
Να σε χαιρόμαστε θαρρώ
Μέσα στον κόσμο αυτό
Μόνο εσένα αγαπώ !!!

<< ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΜΑΝΑ >>

Είπαν του ήλιου «γιορτάζει η μάνα»
κι εκείνος βάλθηκε με φως τη γη να ντύνει.
Είπαν της θάλασσας «γιορτάζει η μάνα»
κι αμέσως έγινε η φουρτούνα γαλήνη.
Το ‘μαθαν τα πουλιά, «γιορτάζει η μάνα»
και το τραγούδι τους ξεχείλισε πλημμύρα.
Το ‘μαθαν τα άνθη, «γιορτάζει η μάνα»
και μοσχοβόλησε η πλάση χίλια μύρα.
Τ’ άκουσε η βροχή, αλλά δεν έκλαψε
δάκρυ δεν κάνει να κυλήσει αυτή τη μέρα.
Τ’ άκουσε ο ουρανός κι άνοιξε διάπλατα
πείτε ευχές, μύριες ευχές για τη μητέρα


Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ
Ένα παιδί μοναχοκόρη,
αγάπησε μιας μάγισσας το αγόρι

– Δεν αγαπώ εγώ, του λέει, παιδιά,
μ’ αν θέλεις να σου δώσω το φιλί μου,
της μάνας σου να φέρεις την καρδιά
να ρίξω να τη φάει το σκυλί μου.


Τρέχει η κόρη, τη μάνα της σκοτώνει
και την καρδιά τραβάει και ξεριζώνει.
Και τρέχει να την πάει, μα σκοντάφτει
και πέφτει η κόρη κατάχαμα με δαύτη.


Κυλάει η κόρη και η καρδιά κυλάει
και την ακούει να κλαίει και να μιλάει.
Μιλάει η μάνα στο παιδί και λέει:
– Χτύπησες, κορίτσι μου; και κλαίει!

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΔΩ



https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQAPLA0G0Lu7N7AS&w=158&h=158&url=http%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2Fx1sj_5sZHGk%2Fhqdefault.jpg&cfs=1&upscale=1




αφιερωμένο στην μανούλα μου.....

youtube.com


Δεν υπάρχουν σχόλια: