ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΕΛΛΗΝ



ΑΘΗΝΑ 16-6-2016.

Ακλόνητη πεποίθησή μου είναι ότι ο Έλλην έχει πλαστεί για να δημιουργεί και να κατακτά. Να εργάζεται, να πολεμά και να νικά. Το ιδανικό του Έλληνα είναι Πίστη, Αίμα και Τιμή. Κατά συνέπεια το Ελληνικό Έθνος δεν εναπόκειται σε εσωτερικές αντιπολιτεύσεις και ξένα πολιτεύματα. Τα ξένα συμφέροντα και οι ιδιοτελείς προδότες θέλουν τα κλειδιά του κράτους και τις εκλογές στα χέρια τους. Κατά συνέπεια είμαι φύση και θέση αντικοινοβουλευτικός. Τα κλειδιά του κράτους στα χέρια μου. Τον ελληνικό λαό ενωμένο και μαχητικό, απόλυτα προσηλωμένο στον σκοπό για τον οποίο πλάστηκε. Ενωμένος είναι ο Ελληνισμός της Εθνικής Αριστοκρατίας, ο επαναστατικός και θεληματικός, ο Ελληνισμός των Αξίων που υπακούει στην Ράτσα του και όχι ο ψευτορωμιός της δημοκρατίας, όχι η δουλική οχλομάζα που εκβιάζεται ή θέλγεται από τους χρηματάνθρωπους. Ο Νεολαίος, ο Εργάτης, ο Παραγωγός, ο Πολεμιστής είναι ο Εθνικοκοινωνισμός μου, Είμαι ο πρωταρχικός και γνήσιος Εθνικοσοσιαλισμός του Έλληνα. Συνεπώς θέλω την Εξουσία της Πατρίδος μου. Χριστός – Ελλάς – Εθνικισμός – Οικογένεια είναι ο οδικός μου άξονας. Ο Ελληνισμός με την Ορθοδοξία και το Αυτοκρατορικό Πνεύμα επιβάλλει την μετατροπή της Πατρίδος μας σε Μεγάλη Δύναμη. Εχθρός μας ο Εβραίος Σιωνιστής που έχει σκορπίσει τους διεθνισμούς και τα ξένα σώματα ολόγυρά μας. Δύο είναι οι αντίρροπες δυνάμεις του κόσμου. Ο ένσαρκος Χριστός Έλλην και ο ένσαρκος Σατανάς Εβραίος. Δεν υπάρχει οικουμενισμός και παγκοσμιοποίηση. Υπάρχει η ελληνοορθοδοξία και ο οικουμενικός ελληνισμός. Δεν υπάρχουν εχθροί της Ελλάδος όταν τους εξοντώνεις. Και όταν σου βάζουν τείχη εμπρός σου, απλώς τα γκρεμίζεις. Η Ελλάς αποκλειστικά στους Έλληνες στο αίμα και την ψυχή. Και η γεωπολιτική αυλή ελληνική. Ιδού στόχοι ευγενείς, στόχοι ελληνικοί, στόχοι για έναν Εθνικό Σύνδεσμο σαν αυτόν που έχω στο μυαλό μου.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: