ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΤΩΝ



ΑΘΗΝΑ 2-6-2016.

Συναγωνιστικό χαίρε στους Πιστούς Φρουρούς της Ελληνικής Κοινωνίας και Πολεμιστές τού Ελληνικού Έθνους. Το κράτος δεν με ενδιαφέρει διόλου. Με αηδιάζει. Το  Έθνος είναι το οξυγόνο του Ελληνισμού.  Αυτό μου δίνει δύναμη και αυτό αξίζει το ενδιαφέρον μου και την ενέργεια μου.

Διαβιώντας ανάμεσα στα ερείπια τής κατοχικής Ελλάδος που σκόρπισε το ψευτορωμέϊκο, θα συνεχίσω να πολεμώ με τα πνευματικά μου όπλα που μού χάρισε ο καλός Θεός τής Ελλάδος. Διάγω τον βίο ανάμεσα στα σκοτάδια τής νεοελληνικής ανοησίας των ραγιάδων και το μικρό αλλά ζωηρό φως τής Αληθινής Ελλάδος που παλεύει ως ένα Σώμα κι όχι ως αποδεκατισμένο τιμάριο χωριστών μικρόκοσμων. Τιμώ τούς συναγωνιστές και τις συναγωνίστριες και συνεχίζω την μοναχική μου πορεία. Ευτυχώς ο καλός Θεός μού χάρισε την οικογένειά μου, ειδάλλως θα είχα βυθιστεί στο μηδέν. Μόνος και μετά πάντων, μόνος και απέναντι στους πολλούς, ισοβίως Εθνικοκοινωνιστής.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: