ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ ΑΓΙΑΣ ΜΗΤΡΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ



ΑΘΗΝΑ 26-7-2017.

Σήμερα εορτάζουμε την ιερή μνήμη τής Αγίας Μητρός Παρασκευής τής οσιομάρτυρος. Η Αγία Παρασκευή είναι η Προστάτιδα Αγία τής κόρης μας Ειρήνης. Η σύζυγός μου Φώτω είχε δει την Αγία Παρασκευή σε όνειρο να τής δίδει συμβουλές που έπρεπε να ακολουθήσει κατά την κύηση ώστε να γεννηθεί με ασφάλεια η πολυαγαπημένη μας κόρη και δώρο τού Θεού. Είχαν προηγηθεί έτερες προσπάθειες τεκνοποιήσεως που δεν είχαν ευδοκιμήσει. Κάποιοι «καλοθελητές» στο διάβα μου είχαν χαρεί. Όμως ο Θεός, η Παναγιά στάθηκαν στο πλευρό μας μετά τής Αγίας Μητρός Παρασκευής που ομίλησε και σκέπει την πολυαγαπημένη μας κόρη Ειρήνη υπέρ υγείας, ασφαλείας, μακροημερεύσεως και προστασίας υπό τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και Θεού μας. Ταις πρεσβείαις τής Αγίας Οσιομάρτυρος Παρασκευής, Χριστέ μου και Παναγιά μου σώσον ελέησον ημάς. Την Χάρη και τις προσευχές τής Αγίας Μητρός Παρασκευής να έχεις Ειρήνη μου και πάντες οι αγαπώντες τον Ιησού Χριστό και Θεό μας.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: