ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΜΝΗΜΗ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ

ΑΘΗΝΑ 9-11-2020.


Σήμερα 9 Νοεμβρίου στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας εορτάζουμε την μνήμη τού Αγίου Πατρός Νεκταρίου, γόνου τής Σηλυβρίας τής προσωρινά αλύτρωτης Ανατολικής Θράκης μας. Υπήρξε Επίσκοπος Πενταπόλεως Αιγύπτου και διευθυντής τής Ριζαρείου Εκκλησιαστικής Σχολής. Κατόπιν ανακαίνισε γυναικείο μοναστήρι στην νήσο τής Αίγινας. Ο Άγιος Πατέρας Νεκτάριος είναι προστάτης Άγιός μου, όπως συμβαίνει και με πλήθος άλλων ανθρώπων, καθώς η γέννησή μου υπήρξε συνέπεια τάματος των γονιών μου εις τον Άγιο επί επισκέψεως εις το άγιο μοναστήρι που διακόνησε προς το τέλος τής ζωής του ο Άγιος Νεκτάριος. Υπήρξε θερμός κήρυκας τού Λόγου Τού Θεού και αγωνιστής τής ζωής, συναντώντας δύσκολους δρόμους και συκοφαντίες. Ουδέποτε κάμφθηκε το σθένος τής Πίστης του και υπήρξε λαοφιλής στο ευσεβές λαϊκό πλήρωμα τής Εκκλησίας και τα πνευματικά του τέκνα. Αγαπούσε ιδιαίτερα την Παναγιά μας ως Μάνα του. Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα σε όλα τα εορτάζοντα αδέρφια μου, όλα τα αδέρφια μου εν γένει και την Ιερή Ελλάδα μας με τις ευχές και τις προσευχές τού Αγίου Πατρός Νεκταρίου προς τον Πατέρα μας Θεό και την Μάνα μας Παναγία. Αμήν. 

Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: