ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΑΓΙΑ ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΜΟΥ.

ΑΘΗΝΑ 6-1-2022.

 

Άγια Θεοφάνια σήμερον αδέρφια μου!!! Σήμερον οι ουρανοί αγάλλονται, χαίρεται η φύσις όλη!!! Σήμερον τα επουράνια και τα επίγεια ενώνονται!!! Σήμερον τιμούμε την Βάπτιση Τού Υιού και Λόγου Τού Θεού μας Ιησού Χριστού από τον Άγιο Ιωάννη τον Βαπτιστή και Πρόδρομο στον Ιορδάνη ποταμό!!! Το Φως τής Θείας Αγάπης και Γνώσεως Τού Θεανθρώπου Χριστού μας εξ ύψους στις καρδιές όλων ημών!!! Σήμερα γιορτάζει η Φώτω μου, η πολυαγαπημένη μου σύζυγος και γυναίκα τής ζωής και τής καρδιάς μου, η λατρεμένη μανούλα τής πολυαγαπημένης μας κόρης και Θείου Δώρου Ειρήνης μας!!! Χρόνια πολλά, καλά, ευλογημένα και ευτυχισμένα αγάπη μου, Φώτω μου!!! Να σε χαιρόμαστε γλυκιά μου γυναίκα με την αγάπη, την ευτυχία και την υγεία πάντα μέσα στην οικογένειά μας!!! Να καμαρώσουμε την κορούλα μας με υγεία και πρόοδο σε ό,τι επιθυμεί, μανούλα σε μια γλυκιά οικογένεια όπως τη δική μας!!! Μαζί γλυκιά μου Φώτω ανοίγουμε τούς πιο όμορφους δρόμους ζωής!!! Χρόνια πολλά, καλά, ευλογημένα και ευτυχισμένα με τήν οικογένειά μας μια ενωμένη και σφιχτή αγκαλιά!!! Χρόνια πολλά, καλά, ευλογημένα και ευτυχισμένα εις άπαντα τα εορτάζοντα αδέρφια μας!!! Χρόνια πολλά, καλά, ευλογημένα και ευτυχισμένα στην δική μας Αγία και Μεγάλη Ελλάς τής καρδιάς μας με Βασιλέα τον Πατέρα μας Θεό και Υπέρμαχο Στρατηγό την Μάνα μας Παναγία με μέγιστη Ορθόδοξη Πίστη και Εθνικό Φρόνημα.

Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος



 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: