ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


Ουχί περί χρημάτων αλλά περί πίστεως και εθνικότητος η έγερσις των Ελλήνων



ΑΘΗΝΑ 26-2-2016.

Ουχί περί χρημάτων αλλά περί πίστεως και εθνικότητος η έγερσις των Ελλήνων. Ο καλός Θεός μού έδωσε το δώρο τού λόγου για να κάμω το χρέος μου προς την πίστη μου, προς την ράτσα μου και προς την οικογένειά μου. Από τον καιρό τού ΛΑΟΣ ακόμη είχα τον νου μου στην πραγματική ανάπτυξη που βγαίνει από το κάρπισμα και το μεγάλωμα τής γης, από τα ελληνικά χέρια, από το αίμα που ρέει στις φλέβες μας. Από το Αίμα και την Γη σχηματίζεται η πραγματική Τιμή των Ελλήνων κι όχι εκείνη τού εικονικού χρήματος.

Δίκαιο και Υπεροχή απαρτίζουν την Τιμή των Ελλήνων και Ορθοδοξία και Εθνοφυλετική Συνέχεια. Τότε είδα απέναντι Παρατηρητήρια, Ιούς και Αναρχοσελίδες. Κατηγορήθηκα από Σταυρωτήδες, απηλλάγην, αλλά δεν ξεχάστηκα από τούς «κυνηγούς». Δεν πειράζει, διότι κι εγώ δεν ξέχασα τούς «κυνηγούς». Αυτούς που με θέλουν έξω από την πολιτική. Κολοκύθια, αυτό που ονομάζουν πολιτική είναι δουλεία. Αλλά ως Ελεύθερος Έλλην δεν μού αρέσει η δουλεία.

Στήριξα απολύτως ενσυνείδητα την Χρυσή Αυγή διότι μάς δένουν η ελληνικότης και η Εθνική και Κοινωνική Ιδέα. Διότι αδέρφια μου είναι νομοτελειακά τα αδέρφια εν Χριστώ και Ελλάδι, δηλαδή Εθνικιστές. Και θα εξακολουθήσω να πορεύομαι με γνώμονα την καρδιά μου.

Έχω κατά νου να κάνω πράξη τις Ιδέες που έχω απλώσει με την πένα μου. Και θα γίνει τούτο. Στηρίξου στον εαυτό σου, μού λέει ο πιο κοντινός μου άνθρωπος. Και έτσι έβγαλα απόφαση να πράξω ακριβώς αυτό. Και στον Εθνικιστικό Αγώνα τα αδέρφια κάμουν από κοινού αυτό που πρέπει. Όλοι μαζί. Ενωμένοι. Για τον Βασιλέα Χριστό, την Μεγάλη Ελλάδα, τα Λεύτερα Τέκνα μας.

Θέλω πίσω την Πατρίδα μου, επαυξημένη με τον νόμιμο τόκο τής λευτεριάς. Βλέπω την λαθρομεταναστευτική ακρίδα, τα καλωσορίσματα των προδοτών και τα τουρκικά καμώματα πότε προς Συρία και πότε προς Ελλάδα. Κι όταν κινηθούν οι ακρίδες, θα κινηθούν και τα καμώματα, η ώρα των ρέμπελων που μάς είπε ο Πατροκοσμάς ο Αιτωλός. Αλλά το ιερό χρέος θα επιτελεσθεί στο ακέραιο.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: