ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ



ΑΘΗΝΑ 5-10-2016.


Φίλες και φίλοι, θέλω να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση στο πρόσωπό μου και τις πολιτικές μου ή μάλλον τις εθνικές μου θέσεις, αφού πολιτικός δεν είμαι παρά μόνον Στρατιώτης Χριστού και Ελλάδος. Στο θέμα της αρθογραφίας στο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣΝΕΤ με αφορμή το άρθρο Ο ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ δεν υπήρξε καμία εξέλιξη απολύτως. Προφανώς κάτι ενόχλησε την Χρυσή Αυγή. Δεν αναθεωρώ σε τίποτα τις πολιτικές μου θέσεις. Το μόνο που αναθεωρώ είναι το κομματικό ζήτημα στο οποίο κλείνω την πόρτα οριστικά για να πράξω μονάχα ό,τι με διατάζει ο Θεός μου, η Πατρίδα μου και η εθνική μου συνείδηση. ΘΕΟΣ ΕΛΛΑΣ - ΣΤΡΑΤΟΣ - ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΣ!!!
Είθε ο Στρατός να πράξει το χρέος του και τότε η συνεργασία μου είναι δεδομένη.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ


ΜΙΑ ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ

Πριν από λίγη ώρα ανέβηκε στο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣΝΕΤ το άρθρο μου ΔΙΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΥ. Επαληθεύεται έτσι στην πράξη πως ενώ οι συναγωνιστές του ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣΝΕΤ διατηρούν την εκτίμηση στο πρόσωπό μου, άλλοι πιο ψηλά καίτοι χαμηλοτάβανοι δεν θέλανε το άρθρο Ο ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ. Αποδοκιμάζοντας τους χαμηλοτάβανους, ευχαριστώ τους συναγωνιστές του ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣΝΕΤ για την εκτίμησή τους προς το πρόσωπό μου που είναι αμοιβαία.
ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: