ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΕΟΡΤΗ ΑΓΙΩΝ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΚΑΙ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΜΕΓΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ – ΜΝΗΜΗ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΑΘΗΝΑ 21-5-2022.

 

21 Μαΐου 2022. Ημέρα Μνήμης των Αγίων μας Βασιλέων και Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης. Σήμερα θα εόρταζε ο αείμνηστος πολυαγαπημένος μου Πατέρας Κωνσταντίνος. Ο Πατέρας μου εκοιμήθη τον Δεκέμβριο τού 1988 σε ηλικία 49 ετών όταν εγώ ήμουν 17 ετών. Έχασε την ζωή του εν ώρα υπηρεσίας στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά όπου εργαζόταν ως φύλακας πυρασφάλειας. Έκτοτε ενετάχθη σιμά στον Πατέρα μας Θεό και την Μάνα μας Παναγία εν σκηναίς δικαίων ως Πρέσβης Αγάπης τής εγγονής του Ειρηνούλας, τής Μάνας μου Ειρήνης, τής νύφης του Φώτως και εμού τού γιου του Σπυρίδωνος προς τον Πατέρα μας Θεό και την Μάνα μας Παναγία. Σε ευχαριστούμε για όλα Πατέρα μας Κωνσταντίνε. Καλή Αιώνια Ζωή. Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα εις άπαντες τούς εορτάζοντες και τις εορτάζουσες. Οι Άγιοι Κωνσταντίνος και Ελένη στο πλευρό των παιδιών μας και πάντων ημών των πιστευόντων και αγαπόντων Πατέρα μας Θεό, Μάνα μας Παναγία, Ελλάδα και Οικογένεια. 

Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος  

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: