ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ



ΑΘΗΝΑ 19-2-2016.

Την Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου τρέχοντος έτους «έφυγε» από την ζωή ο Παντελής Παντελίδης. Ήταν ο πολύ αγαπημένος, ο λατρεμένος τραγουδιστής τής λατρεμένης κόρης μου Ειρήνης. Δεν ήξερα πώς να το χειριστώ, γιατί ξέρω άριστα τον ψυχικό κόσμο της Ειρήνης. Τελικά το άκουσε μοναχή της. Γύρισε και είπε στην μάνα της: «γιατί να νικάει πάντα ο μπαμπάς», επειδή έχουμε κάνει άπειρα πειράγματα μεταξύ μας για τον Παντελή και τον Νότη Σφακιανάκη. Η μάνα της έδωσε την πρέπουσα απάντηση. Για να με πληροφορήσει η Φωτεινή για την χθεσινή σελίδα τού ημερολογίου τής Ειρήνης μας. «Έφυγε ο αγαπημένος μου τραγουδιστής και πήγε σε έναν άλλο κόσμο που εμείς που ζούμε εδώ δεν τον ξέρουμε», σημειώνοντας κάμποσες ακόμη καρδιακές αράδες. Είδα την τελευταία ανάρτηση τού Παντελή που δίνει τις πρέπουσες απαντήσεις στις «αδερφές» και τούς προδότες που έχουν πιάσει τα πόστα στο ψευτορωμέϊκο. Εγώ είμαι Πατριώτης και Χριστιανός Ορθόδοξος, έχω υπηρετήσει στο Στρατό την Πατρίδα και έχω παρασημοφορηθεί, έλεγε. Πήγα στον στρατό από αγάπη και πήγα μετά στην άλλη αγάπη μου, το τραγούδι, έγραψε. Και από δικούς μου ανθρώπους που τον ήξεραν έμαθα πως έδινε τα ¾ τού μισθού του στην μητέρα του. Και ακόμη πως βοηθούσε ανέργους επιθυμώντας να μείνει, όπως και έμεινε όντως, κρυφό. Στο δε τελευταίο του τραγούδι μιλάει για μια αγάπη που θα την κοιτάζει από ψηλά https://www.youtube.com/watch?v=lsieYaslsmc . Καλό ταξίδι Παντελή. Η αγάπη προς το πρόσωπό σου είναι οικογενειακή. Και τα πειράγματα με την Ειρήνη μου, πειράγματα αγάπης κι αυτά.
Οικογένεια Σπυρίδωνος Καραχάλιου

Δεν υπάρχουν σχόλια: