ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΠΡΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΡΙΤΗ



ΑΘΗΝΑ 12-2-2016.

Έχει περάσει λίγος καιρός από την στιγμή που εγκαινίασα την αναφορά προς Εθνικιστές. Προχωράω λοιπόν στην τρίτη σχετική ανάρτηση διότι θέλω να κάνω μια σειρά από ομολογίες και μια δήλωση πρόθεσης.

Στις ομολογίες λοιπόν εν πρώτοις. Είμαι Ελληνορθόδοξος Εθνικοσοσιαλιστής. Πράμα που σημαίνει Εθνική Ισχύς και Κοινωνική Δικαιοσύνη. Σημαίνει ακόμη Έλλην, Λευκός και Χριστιανός Ορθόδοξος. Αποκαλώ την ιδεολογία μου Εθνικοκοινωνισμό και εμένα Εθνικοκοινωνιστή για δύο λόγους. Πρώτον, για τον επαναπατρισμό τής ελληνικότατης Ιδέας που φτάνει από τον Ηρόδοτο και τον Ηράκλειτο έως τον Ίωνα Δραγούμη και τον Ιωάννη Μεταξά. Και δεύτερον, διότι απεχθάνομαι τον κομμουνιστικό και τον δυτικό σοσιαλισμό. Είμαι αντιδημοκράτης και αντικοινοβουλευτικός, διότι πιστεύω στην καθημερινή και την άμεση άσκηση τής διοικήσεως και τής εργασίας τής Ελληνικής Φυλής κι όχι στην εκχώρηση των τυχών μου εις χείρας κλεφτών και προδοτών. Πιστεύω στην Αρχή των Αρίστων που αναδεικνύονται από τις τοπικές κοινωνίες κι όχι στην πλουτοκρατική ποδηγέτηση των μαζών. Πιστεύω στην Ορθόδοξη Ελλάδα των Αγίων και των Ηρώων. Πιστεύω στον Πατέρα και Βασιλέα τού Αποστολικού Ελληνισμού Χριστό. Πιστεύω στην Μεγάλη Ιδέα για την εθνική ολοκλήρωση τής Μεγάλης Ελλάδος. Επιθυμώ την κατάρρευση τής αστικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας και την κατάργηση των κομμάτων. Αν επρόκειτο να γίνει στρατιωτική επανάσταση, με χαρά θα συνέβαλλα σ’ αυτήν. Φτύνω οριστικά και κατάμουτρα το πολιτικό σύστημα και τα εργαλεία του. Χαίρομαι ιδιαιτέρως που ποτέ δεν χώρεσα σ’ αυτό. Από τούς «ήπιους πατριώτες» θεωρούμην πως έκαμα κόμμα μες το κόμμα και πως ήμουν ακροδεξιός. Και αληθινά, έτσι είναι. Ήθελα και επιδίωξα την ευρυτέρα εθνικιστικοποίηση των πάντων και την συνεργασία με τούς σκληρούς. Κάποιοι από τούς σκληρούς μαθαίνω πως με θεωρούν ήπιο! Ούτε στο σακί ούτε στο τσουβάλι!!! Φτύνω οριστικά το παρών πολιτικό σύστημα λοιπόν. Η ορθή, επομένως η εθνική πολιτική αφορά τούς πολίτες τής Ελληνικής Φυλής. Αν λοιπόν κάνουμε ελληνική πολιτική, αυτή έχει να κάμει μονάχα με τούς Εθνικιστές. Και για να μην κάνουν κάποιοι αυθαίρετες σκέψεις, έχω πει ότι οι χρυσαυγίτες και οι χρυσαυγίτισσες είναι αδέρφια μου κι εγώ αδερφός τους. Αδερφός μου και συνέλληνας πας εθνικιστής. Κι όταν λέω κάτι, έχω την «κακιά» συνήθεια να μην το ξελέω ποτέ!

Κάποτε κάποιοι μού είπαν να γράψω ένα βιβλίο με επιλογές από τα άρθρα μου. Αυτή υπήρξε και η βαθύτερη σκέψη μου. Αυτή ακριβώς η σκέψη είναι και η δήλωση πρόθεσης που ανέφερα στην αρχή. Ναι, το θέλω. Και το θέλω για τούς εξής λόγους: Πρώτον, για να φτάσει αυτό το βιβλίο στα χέρια τής αγαπημένης μου διαδόχου, τής κόρης μου Ειρήνης που είναι η δύναμη που μού χάρισε ο Θεός, το καλύτερο έργο τής ζωής μου. Δεύτερον, για τούς φίλους μου. Και Τρίτον, για να γίνει αυτό το βιβλίο το βήμα τής Νίκης για τις Ιδέες που πιστεύω. Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω. Ο Θεός θα δείξει.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: