ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΡΔΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ




ΑΘΗΝΑ 27-12-2016.

Βρισκόμαστε μπροστά στην τελική ευθεία για την πρόκληση κρίσεως διπλής, εσωτερικής και εξωτερικής. Νομοσχέδιο που ρυθμίζει την συναλλαγή από 500 ευρώ και άνω κατ’ αρχάς με το πλαστικό χρήμα, τις πιστωτικές κάρτες, κατά τρόπο υποχρεωτικό, στο δρόμο για την αντίχριστη κάρτα τού πολίτη, τον πρόδρομο τού ενσώματου χαράγματος με τον αριθμό τού Θηρίου τής Αποκαλύψεως. Παράλληλα, η Τουρκία έστησε σκηνικό Ιμίων νούμερο 2 με την προσάραξη τουρκικού σκάφους ανοικτά τής Κω, το οποίο μεταφέρει αντιπυραυλικό σύστημα για το τουρκικό πολεμικό ναυτικό αντί για σκάλες. Το τουρκικό πλοίο ζήτησε αρχικά τουρκική βοήθεια, αλλά εν τέλει συμμορφώθηκε προς τις ελληνικές αρχές.

Τα πράγματα είναι κρίσιμα και απαιτούν εθνική ευθύνη και διοίκηση. Την ίδια στιγμή έχω προβεί σε προκαταρκτικές συζητήσεις με συναγωνιστές. Πιστεύω ότι έχω προσφέρει με τις θέσεις και τον λόγο μου την δική μου συμβολή. Η αγάπη των συναγωνιστών μου στην καθημερινή μας επαφή τούτο μαρτυρεί. Είναι η αγάπη που εισπράττω από τα παντοτινά αδέρφια μου. Πιο πάνω όμως τα όμορφα λόγια περισσεύουν και δείχνουν ότι κάποιοι θέλουν κοντά την γραφίδα μου και μακριά τον χρήστη της. Τέσσερις φορές έως τώρα με έχουν πείσει προς τούτο. Τελικά επικοινώνησα με βουλευτικό πρόσωπο της Χρυσής Αυγής που είχε την καλοσύνη να μού ευχηθεί τηλεφωνικά στην ονομαστική μου εορτή. Όταν τού είπα πως πρέπει να μιλήσω επιτέλους με τούς πιο πάνω, μου απάντησε με την προαναγγελία μιας εορτής πρωτοχρονιάτικης στην οποία θα έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε.

Παραμένω εδραίος στις θέσεις μου και με την ίδια καλή πίστη. Έχω Βασιλιά τον Χριστό. Έχω Αρχηγό την Ελλάδα. Δεν περισσεύει κανένας αδερφός που πιστεύει σε Ορθοδοξία, Ελλάδα και Εθνικισμό. Από εδώ και στο εξής πέστε εσείς που με ακούτε σε εκείνους που εννοώ ότι ο Σπύρος ο Καραχάλιος ό,τι είπε, είπε και ενεργεί όσα ενεργεί. Αυτοί που θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μου έχουν τρόπους. Είναι η σειρά τους. Είη ο Θεός μεθ’ ημών, ουδείς καθ’ ημών. Ισοβίως Έλλην Ελληνορθόδοξος και Εθνικοκοινωνιστής. Οι εχθροί μας θα κατατροπωθούν. Χρόνια πολλά και καλή νέα ελληνική και ορθόδοξη χρονιά.
ΧΡΙΣΤΟΣ – ΕΛΛΑΣ – ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ!!!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: