ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ



ΑΘΗΝΑ 2-2-2017.

Προσφάτως είχα μια συζήτηση με κάποιον  που θεωρεί τον εθνικισμό που πρεσβεύω ως ιδεολογία αιρετικό λόγω τής συγκεκριμένης άποψης που εκφράζει μερίδα τής εκκλησίας που πρόσκειται στον οικουμενισμό. Ιδού λοιπόν ποια είναι η απάντησή μου. Η θέση αυτή είναι απολύτως απαράδεκτη και την απορρίπτω κατηγορηματικά. Η πίστη στο Έθνος είναι απολύτως συνυφασμένη με την πίστη στον Χριστό μας, αφού η υπαρξιακή μας οντολογία διέπεται από την ένταξη στην εθνική μας κοινότητα, από την θρησκεία μας και από την οικογένεια που διαιωνίζει την φυλή μας και τις παραδόσεις μας. Αντιθέτως, ο οικουμενισμός ως τάση μέσα στην ορθοδοξία μας είναι παναίρεση και πλήρης διαστρέβλωση τόσο τής οντολογίας μας όσο και τής αυθεντικής Ελληνορθόδοξου Πίστης, αίρεση χειρότερη ακόμη και από τον παπισμό μετά τον οποίο και κατ’ εντολή τού εβραιοσιωνισμού απεργάζονται τόσο την σατανική πανθρησκεία όσο και την κατάργηση τού εθνικού κράτους. Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος γιατί είμαι Έλλην και είμαι Έλλην διότι ο Χριστός θέλησε να γεννηθώ ως μέλος τής Ελληνικής Φυλής. Το δε χρίσμα τής αποστολικότητας τού Ελληνικού Έθνους μάς το έδωσε ο ίδιος ο Χριστός όταν τον επισκέφτηκαν οι Έλληνες για να ακούσουν τον Υιό τού Θεού μας. Πιστεύω στον Χριστό μας, πιστεύω στον πολιτισμό μας, πιστεύω στην μοναδικότητα τής οντολογίας τής Ελληνικής Φυλής. Ως εκ τούτου, είμαι οπωσδήποτε Έλλην Εθνικιστής και Εθνικοκοινωνιστής.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: