ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ Ο ΜΗΝΑΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΝΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ

ΑΘΗΝΑ 5-12-2020.


Διανύουμε τον ευλογημένο μήνα που γεννήθηκε ο Θεάνθρωπος Πατέρας μας, Βασιλέας και Αρχηγός μας Ιησούς Χριστός και Θεός. Είναι ένας μήνας ιδιαίτερα φορτισμένος. Δεκέμβριο μήνα το 1988 έχασα τον πατέρα μου Κωνσταντίνο που έπεσε στο βωμό τού καθήκοντος στην εργασία του. Δεκέμβριο μήνα όμως ήρθε στη ζωή τής γυναίκας μου και τη δική μου η πολυαγαπημένη μας κόρη Ειρήνη. Δεκέμβριο κάποιοι μισέλληνες το 1944 όπλισαν τα δολοφονικά χέρια των κομμουνιστών στον δεύτερο διαχρονικά άθλιο συμμοριτοπόλεμο. Το να μού απενεργοποιεί το facebook τον λογαριασμό μου επειδή τόλμησα να γράψω το άρθρο μου με τίτλο Υπεράνω Όλων Χριστός και Ελλάς κάθε άλλο παρά με πτοεί. Τουναντίον, με τιμά. Η Αλήθεια Τού Θεού Πατρός, η Ελλάς και το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα θα νικήσουμε. Καλός και ευλογημένος ολάκερος ο μήνας Δεκέμβριος, ο μήνας που γεννήθηκε ο Χριστός μας. Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα να έχουμε αδέρφια μου. Θα νικήσουμε οριστικά τον σατανά και την παγκοσμιοποίησή του με Βασιλέα τον Θεό μας!!! Βασιλεύς Χριστός – Υπέρμαχος Στρατηγός Παναγιά μας – Μεγάλη και Αυτοκρατορική Ελλάς – Ελληνορθόδοξος Εθνικοκοινωνισμός – Οικογένεια – Στρατός!!! Νίκη – Νίκη – Νίκη – Νίκη – Νίκη – Νίκη!!!

Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: