ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.

ΑΘΗΝΑ 28-12-2022.

 

Σαν σήμερα, στις 28 Δεκεμβρίου 1988 έφυγε από την ζωή ο αγαπημένος μου Πατέρας Κωνσταντίνος. Έπεσε στον βωμό τού καθήκοντος εν ώρα υπηρεσίας στα Ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Εργαζόταν ως Φύλακας Πυρασφάλειας και έχασε τη ζωή του σε τακτικό έλεγχο συνθηκών εργασίας προκειμένου να σώσει ζωές συναδέλφων του. Έδωσε τη ζωή του για να μην φύγουν άδικα άλλες ζωές διότι όπως διαπίστωσε υπήρχαν σοβαρές παραλείψεις και κίνδυνοι στον χώρο που έλεγχε. Ήταν 49 ετών κι εγώ τότε ήμουν 17 ετών, λίγους μήνες πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις. Μπαμπά, σε αγαπώ πάρα πολύ. Μπαμπά, μού λείπεις πάρα πολύ. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις αρχές με τις οποίες με ανάθρεψες. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που είσαι άγγελος και πρεσβευτής υπέρ υγείας τής οικογένειάς μας προς τον Πατέρα μας Θεό και την Μάνα μας Παναγία. Κι ας μην πρόλαβες να γνωρίσεις επί γης την εγγονούλα σου Ειρηνούλα. Κι εγώ λίγο έλειψε να φύγω από την ζωή στην ίδια ηλικία με εσένα. Μπαμπά συνεχίζω τη ζωή με πίστη πάντα στις αρχές που με έμαθες. Καλόν βίο στον Παράδεισο, καλή ανάσταση και καλή αντάμωση.

Σπυρίδων Κωνσταντίνου Καραχάλιος

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: