ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΣ ΜΟΥ ΑΓΩΝ




ΑΘΗΝΑ 25-6-2017.

Κάποτε κάποια πράγματα πρέπει να λεχθούν με το όνομά τους. Διότι μόνον έτσι θα βρεθεί η άκρη στο νήμα ώστε να βρούμε ως Έλληνες την αληθινή οδό που οδηγεί στην αληθινή αποστολή μας. Να πούμε τα πράματα με το όνομά τους. Είμαι ελληνορθόδοξος εθνικοσοσιαλιστής και σκοπός μου είναι η προπαγάνδα του αληθινού λόγου του αέναου, κοσμοκρατορικού και αποστολικού ελληνισμού. Η κατίσχυση της αλήθειας του Θεού και της Ελληνικής Ιδέας. Όμως υπάρχει ένας μέγας εχθρός, ένας εχθρός που κατοικοεδρεύει σε ολάκερη την πολιτεία και λέγεται πανούκλα του κομματισμού.  Πριν από αρκετά χρόνια, όταν δραστηριοποιούμην στο ΛΑΟΣ και τη γραμματεία ιδεολογικού είχα μηνυθεί από το ελληνικό παρατηρητήριο των συμφωνιών του Ελσίνκι για αντισημιτισμό και οι γνωστοί δημοσιογραφικοί Ιοί από την ελευθεροτυπία συνιστούσαν στο κόμμα να βάλει στη θέση του τον άτακτο εθνικοκοινωνιστή Σπυρίδωνα Καραχάλιο. Η απάντηση που έδωσα στους κατήγορούς μου τότε μέσα από τη ιστοσελίδα μου Εθνικιστικός Αγών ήταν η εξής:

“Σε ό,τι αφορά τον Εθνικοκοινωνισμό που ενστερνίζομαι και προβάλλω, έχω πολλαπλώς ξεκαθαρίσει ότι αποτελεί την ιδεολογία που κινείται με γνώμονα τα συμφέροντα του Έθνους και της Κοινωνίας των Ελλήνων και την ταυτόχρονη εξυπηρέτηση των δύο αυτών Δομικών Οντοτήτων του Ελληνισμού. Υποστηρίζω με πάθος το κριτήριο της Κοινής Καταγωγής και της Φυλετικής Καθαρότητας ( όμαιμον και ομόφυλον ) για τους Έλληνες Πολίτες, την ανάγκη σύνδεσης του Έλληνα με τη Γη που ορίζει για οικολογικούς και γεωπολιτικούς λόγους και την υποχρέωση της αποδόσεως Τιμής προς τους προγόνους και τους απογόνους που προηγήθηκαν και θα εξελίξουν το Γένος των Ελλήνων αντιστοίχως. Αυτή είναι η ιδεολογία μου και δεν θα απολογηθώ σε κανέναν γι’ αυτήν. Άλλοι θα μου απολογηθούν. Το Κοινό Αίμα που ρέει στις φλέβες μας, η Λευκή Ευρωπαϊκή Φυλή που έχει για Γενάρχες τους Έλληνες, η Ιερότητα της Ελληνικής Γης ( ελεύθερης ή αλύτρωτης ) και ο Κώδικας της Ελληνικής Τιμής είναι Αξίες Ακατάλυτες. Καμία Δημοκρατία δεν ανταποκρίνεται στο χρέος της αν δεν λαμβάνει υπόψη της την θέληση του Ελληνικού Έθνους και Λαού, αν δεν είναι Εθνική και Λαϊκή. Πιστεύω ακράδαντα ότι ο σχηματισμός μιας Ενιαίας Εθνικοκοινωνικής Παράταξης εδώ, σ’ αυτόν τον Τόπο που γεννήθηκε η ιδεολογία του Εθνικοκοινωνισμού είναι πράξη Εθνικής Ευθύνης και Αναγκαιότητας”.

Έκτοτε η συνέπεια του Εθνικιστικού μου Αγώνα σφυρηλατήθηκε στην ίδια πορεία, την ίδια στόχευση, τις ίδιες θέσεις και με ακόμη μεγαλύτερη ένταση. Όμως έκτοτε, υπάρχει και κάτι που άλλαξε. Είναι ο τρόπος της πολεμικής που συνάντησα από όλες τις πλευρές του πολιτικού συστήματος. Μου ζήτησαν να είμαι πατριώτης δίχως να είμαι ακροδεξιός. Μου είπαν … ακροδεξιοί ότι ποιος είμαι που ασχολούμαι με την …προσωπικότητά τους. Μου είπαν ότι είμαι λίγο ήπιος για τα κυβικά τους. Μου είπαν ότι γράφω καλά, ότι τους υποστηρίζω και καληνύχτα μας. Μου συνέστησαν γαλάζιους διαδικτυακούς φίλους κάποιοι …μέντορες. Δηλαδή από την στιγμή που βάλανε το χέρι τους τα μακριά χέρια της αστικής δημοκρατίας, όλοι οι κομματικοί δίαυλοι του πατριωτικού και του εθνικιστικού φάσματος θέσανε ένα πλέγμα απέναντί μου. Να μου φαίνεται; Και όχι μόνο αυτοί αλλά και κάποιοι εξ αυτών δίδουν ο ένας τον άλλον.

Εν κατακλείδι. Θα εξακολουθήσω να είμαι νυν και αεί ο ίδιος. Διότι μόνον έτσι μ’ αγαπά ο Θεός. Διότι έτσι μ’ αγαπούν οι δικοί μου άνθρωποι και όσοι με εκτιμούν. Διότι έτσι μονάχα είμαι σωστός Έλλην. Διότι έτσι νοιώθω καλά με τον εαυτό μου και δεν πρόκειται ποτέ να τον διαψεύσω. Διότι είμαι Εθνικοκοινωνιστής, Ελληνορθόδοξος Εθνικοσοσιαλιστής, με οδηγό μου το ακατάρριπτο Δόγμα Χριστός – Ελλάς – Εθνικισμός. Έχουν περάσει οκτώ χρόνια από τότε, στο περιστατικό που αναμόχλευσα από το προσωπικό μου αρχείο, ένα αλλά όχι μοναδικό τέτοιο περιστατικό, και ο κομματισμός παρέμεινε η ίδια νεοταξική χολέρα. Αλλά ο δικός μου Εθνικισμός είναι η μία και μόνη αληθινή Ιδεολογία των Αρίστων της Μεγάλης και Ορθόδοξης Ελλάδος. Και ο Εθνικιστικός Αγών μου συνεχίζεται με την ίδια στόχευση. 
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: