ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΓΙΟΡΤΗ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ


ΑΘΗΝΑ 5-5-2019.

Σήμερα, ημέρα μνήμης τής Αγίας Μητρός και Μεγαλομάρτυρος Ειρήνης, στον οίκο μου εορτάζουν η πολυαγαπημένη μου μητέρα και η πολυαγαπημένη μας κόρη και βασιλοπούλα τού Οίκου μας. Εορτάζει η θαλπωρή και έμπνευση τής οικογένειάς μας, η μητέρα μου. Εορτάζει το πολυτιμότερο δώρο και το φως το ιλαρό τού Θεού στη ζωή μας, η κόρη μας. Ευχαριστούμε Θεέ μου για την Αγάπη Σου. Κόρη μας Ειρήνη και Μητέρα μας Ειρήνη, χρόνια πολλά, καλά, υγιή και ευλογημένα, με χαρά κι ευτυχία. Γλυκιά πολυαγαπημένη κόρη μας Ειρήνη, να κάνεις σε μια ανεμπόδιστη ζωή τα όμορφα έργα που ποθεί η καρδούλα σου, να κάνεις μια γλυκιά οικογένεια, να γίνεις μια γλυκιά μανούλα και να είσαι πάντα ευτυχισμένη και μακροημερεύουσα με τον Χριστό και την Παναγιά μας Σκέπη και Οδηγό.
Ο μπαμπάς Σπυρίδων
Η μαμά Φώτω

Δεν υπάρχουν σχόλια: