ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΙΕΡΑ ΜΝΗΜΗ ΑΓΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ

ΑΘΗΝΑ 9-11-2021.

 

Σήμερα η Εκκλησία μας τελεί την Ιερά μνήμη τού Αγίου Πατρός Νεκταρίου, Επισκόπου Πενταπόλεως. Ο Άγιος Νεκτάριος είναι προστάτης Άγιος τόσο για εμένα όσο και για την κόρη μας Ειρήνη. Οι γονείς μου κατόπιν τάματος μετά τη γέννησή μου, με πήγαν στο μοναστήρι τής Αίγινας που ίδρυσε ο Άγιος. Ομοίως κι εγώ με τη σύζυγό μου Φώτω και ένεκα μεγάλων δοκιμασιών και ατελέσφορων έως τότε προσπαθειών τεκνοποιήσεως, κάναμε τάμα στον Άγιο Νεκτάριο όπως και την Αγία Παρασκευή που είδε σε όραμα η σύζυγός μου και κατόπιν γεννήσεως τής κόρης μας, πήγαμε την Ειρήνη μας στην Αίγινα στο μοναστήρι τού Αγίου Νεκταρίου. Δόξα τω Πατρί Θεώ και τη Μάνα μας Παναγία, μετά των ευχών και προσευχών τού Αγίου Πατρός Νεκταρίου προς τον Θεόν και την Παναγιά!!! Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα πολυαγαπημένη μας κόρη Ειρήνη!!! Καλή πρόοδο και μανούλα Ειρηνούλα μας με την προστασία και την αγάπη Τού Πατρός Θεού μας, Τής Μάνας μας Παναγίας , τού Αγίου Πατρός Νεκταρίου και πάντων των Αγίων!!! Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα εις άπαντα τα εορτάζοντα αδέρφια μου!!! Χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα Ελληνίδες και Έλληνες!!!

Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος   

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: