ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ



ΑΘΗΝΑ 10-9-2016.

Καλημέρα και καλό, ευλογημένο, ορθόδοξο, ελληνικό και εθνικοκοινωνικό σαββατοκύριακο. Θα κάνω μια συνοπτική τοποθέτηση επάνω σε όλα όσα συνέβησαν τις τελευταίες στιγμές για τελευταία φορά.

Πρώτον, στο ζήτημα του ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣΝΕΤ, διευκρινίστηκε επαρκώς η ύπαρξη διαδικτυακής επίθεσης, κατόπιν ερωτημάτων και αναλόγων απαντήσεων.

Δεύτερον, στο ζήτημα της Χρυσής Αυγής, διευκρίνισα πως κινούμαι με γνώμονα τις αξίες και τις ιδέες μου, η συνεργασία όμως χρειάζεται όπως συμβαίνει παντού αμοιβαιότητα, χρειάζεται και τις δύο πλευρές και όχι την μία.

Τρίτον, στην περίπτωση του Στόχου, διευκρίνισα ότι έψαξα τα πάντα και βρήκα απόλυτο σκοτάδι. Κοψίματα, μαθήματα και απορριπτικά δεν δέχομαι από κανένα.

Γενικά, όποιος με δέχεται μαζί με τις ιδέες μου και τον χαρακτήρα μου, αυτός είναι αδερφός μου. Ξέρω ιστορία, έχω ιδεολογία, δεν δέχομαι μαθήματα και αποφασίζω για τις πράξεις μου. Τελικός κριτής μου είναι μονάχα ο Θεός.
ΘΕΟΣ – ΕΛΛΑΣ – ΣΤΡΑΤΟΣ – ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΣ
ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

1 σχόλιο:

Harry είπε...

Και εθνικοσοσιαλισμος