ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2020!!!

ΑΘΗΝΑ 25-12-2020.


Χριστός γεννιέται σήμερον εν Βηθλεέμ τη πόλει!!! Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα λατρεμένες μου κόρη Ειρήνη, γυναίκα μου Φώτω και μάνα μου Ειρήνη με χρόνια πολλά, καλά, υγιή και ευλογημένα!!! Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα αλησμόνητε μπαμπά μου Κωνσταντίνε εκεί σιμά στον Πατέρα μας Θεό που βρίσκεσαι από τις 28 Δεκεμβρίου 1988. Μού λείπεις πολύ και σε αγαπώ πάρα πολύ λατρεμένε μου μπαμπά. Σε ευχαριστώ πολύ που πρεσβεύεις προς το Θεό και την Μάνα μας Παναγία υπέρ ημών τής οικογενείας σου, με πρώτη την εγγονή σου την Ειρηνούλα που δεν πρόλαβες να γνωρίσεις και σε αγαπάει και η μικρούλα μας όπως όλοι μας και η γυναίκα μου που επίσης δεν πρόλαβες να γνωρίσεις!!! Καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα με χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα αδέρφια μου εις άπαντες και τις οικογένειές σας!!! Το Φως το τής γνώσεως Τού Ιησού Χριστού και Θεού μας να μάς οδηγεί στον σωστό δρόμο τής πίστης, τής αρετής και τής λυτρώσεως. Κανείς Έλλην άστεγος. Κανείς Έλλην πεινασμένος. Κανείς Έλλην στερημένος τής ελευθερίας του, όπως ο Αρχηγός και οι συναγωνιστές μας τής Χρυσής Αυγής. Ταχεία ελευθερία. Κανείς Έλλην σκλάβος. Κανείς δίκαιος άνθρωπος αδικημένος. Λευτεριά στην Ιερή και Μεγάλη Ελλάς μας και τούς Έλληνες Πατέρα μας Χριστέ μας!!! Σκέπη των παιδιών μας Χριστέ μας και εν συνεχεία ημών των πιστευόντων. Ναι, σε ευχαριστούμε Πατέρα μας Χριστέ για όλα!!!

Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος, εν πρώτοις αδερφός σας και κατόπιν εκπρόσωπος τύπου τής Χρυσής Αυγής, ανοίγοντας πλήρως την καρδιά μου.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: