ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ
Η Ελλάδα σήμερα
ΑΘΗΝΑ 22-10-2014.
Η Ελληνίδα Γη μιλάει την αδιάψευστη γλώσσα τής αλήθειας. Τα λόγια και
τα έργα των σοφών, των Αληθινών Ελλήνων έρχονται διαρκώς στην επιφάνεια. Και
έτσι τα παραμύθια τού Εμποράκου των Εθνών και των ελληνόφωνων Εφιαλτών πέφτουν
διαρκώς στο κενό. Τόσο εκείνα τα παραμύθια που αφορούν την Μακεδονία Μας όσο
και εκείνα που αφορούν τον Εθνικοκοινωνισμό μας και τα σύμβολά του.
Ήρθε στην επιφάνεια ο τάφος τής Αμφίπολης και μάς έδωσε στοιχεία τόσο για
τον αξεπέραστο ελληνικό πολιτισμό όσο και για την ελληνικότητα τής Μακεδονίας
που έχουν ξεπουλήσει στους Σκοπιανούς υπηρέτες τού σιωνισμού οι προδότες
πολιτικάντηδες. Ήρθε στην επιφάνεια επίσης ένα ψηφιδωτό δάπεδο τού 350 π.Χ στην
Αρχαία Μεσσήνη και ένα ακόμη ψηφιδωτό στην Αμφίπολη, γεμάτα με το ελληνικότατο
Γαμμάδιο, δηλαδή τον αγκυλωτό σταυρό και με μαιάνδρους που μάς έδωσαν στοιχεία
για την αδιαμφισβήτητη ελληνικότητα τού Εθνικισμού μας. Η πρώτη αποκάλυψη
αναδείχτηκε, οι δε επόμενες θάφτηκαν.
Οι διαταγές για την διαφορετική αντιμετώπιση των ιστορικών ευρημάτων
δόθηκαν από την κατοχική συγκυβέρνηση και τον πρωθυπουργεύοντα επικεφαλής, με
την σύμφωνη γνώμη των αμερικανοκομμουνιστών. Στην περίπτωση τού μακεδονικού
τάφου, το Θεϊκό Μήνυμα δεν ανακόπτει τον γραικυλικό δωσιλογισμό, αλλά τα
ευρήματα προβλήθηκαν προκειμένου να ξεχαστούν οι ραγιάδες και να μην
αναζητήσουν την λευτεριά τους. Στην περίπτωση τής Μεσσήνης και των
Αρχαιοελληνικών Ιερών Συμβόλων, το γαμμάδιο ή αγκυλωτός σταυρός ή σβάστικα όπως
τον λένε οι γερμανολάγνοι δημοκράτες φαγώθηκε από το μαύρο επικοινωνιακό
σκοτάδι, αλλά υψώθηκε στον ουρανό τού ελληνικού μεγαλείου.
Η πολιτική και οι ιδεολογίες είναι βαθύτατα ελληνική υπόθεση.
Οριοθετούνται από την λειτουργικότητα τού πολιτεύματος και τις συλλογικές
ανάγκες τής Φυλής. Είναι οι κανόνες που σχετίζονται με τις θρησκευτικές,
κοινωνικές και εθνικές υποθέσεις τής Λαϊκής Κοινότητας. Γι’ αυτόν ακριβώς τον
λόγο συνοδεύονται από συμβολισμούς που εδράζονται σε κοινωνίες με υψηλό και
πρωτογενή πολιτισμό. Είναι ίδιον μιας Εθνικής και Λαϊκής Πολιτείας με υψηλό
υπόβαθρο σκέψεως και κυριαρχίας που φτιάχνει τον κόσμο της κι όχι ενός
νομαδικού λαού που καταλαμβάνει ξένους τόπους και αρπάζει ξένα έργα.
Οι Έλληνες ανακαλύπτουν, καταγράφουν και διαιωνίζουν τις σκέψεις και
τις ενέργειές τους στην καθημερινή τους ζωή. Δίδουν στην ζωή τους τον
συμβολισμό που επιδιώκουν να περάσουν στην ψυχολογία και τις επιδιώξεις τους,
με σεβασμό πάντα στην Θεία Δύναμη. Το Γαμμάδιο λοιπόν καταγράφηκε ως το σύμβολο
τού Θεού τού Φωτός Απόλλωνα, τής ένσαρκης θεότητας που συνδυάζει το Δίκαιο με
την Δύναμη. Κατά συνέπεια υπάρχει σε όλα τα αρχαία Ελληνικά Ιερά και συντρόφευε
την φιλοσοφία και την πολεμική αρετή των Ελλήνων. Και μάλιστα ως συμβολισμός
πέρασε με ποικίλες παραλλαγές και στην Ορθόδοξη Πίστη μας που είναι η κορύφωση τής
συνολικής θρησκευτικής μας ζωής, μακράν των οικουμενιστικών στρεβλώσεων.
Αν θέλουν να εξαλείψουν την παρουσία τού Γαμμάδιου από τον Ελληνισμό,
πρέπει να ξηλώσουν ολόκληρα δημόσια κτήρια που το φέρουν και κάθε ναό και κάθε
μνημείο και σκεύος τέχνης ελληνικής. Στο νομισματοκοπείο Αθηνών, στη Βουλή,
στους Δελφούς, στην Αρχαία Μεσσήνη, παντού. Αλλά σ’ αυτήν την περίπτωση οι
ψευτορωμιοί πρέπει να ομολογήσουν την αληθινή τους ταυτότητα και την αληθινή
τους αποστολή. Ότι δηλαδή είναι σιωνιστές, δούλοι και καταστροφείς τής Ελλάδος
εντεταλμένοι. Και να μάς πουν ονομαστικά σε ποια από αυτές τις κατηγορίες
ανήκουν.
Εις ό,τι αφορά τον Εθνικοκοινωνισμό που μάς τον λέγουν γερμανικό και
ολοκληρωτικό και ό,τι άλλο τούς διατάζουν οι σιωνιστές, η εν λόγω Ιδεολογία,
όπως και κάθε ιδεολογία, προσδιορίζεται τόσο από τις αρχές της όσο και από τα
σύμβολα, προκειμένου να λάβει τον χαρακτήρα και την εθνικότητα. Το όμαιμο και
το ομόφυλο, το ομόθρησκο και το ομόγλωσσο και το ομότροπο ως προσδιοριστικός
παράγοντας τού πολίτη ανήκει στον Ηρόδοτο κι όχι σε κάποιον Γερμανό. Η Ιερότης
τής Πατρίδος ανάμεσα σε Θεό και Ανθρώπους επισημάνθηκε από τον Σωκράτη κι όχι
από κάποιον «ναζί». Ο πόλεμος ως στοιχείο προαγωγής τής ιστορίας και
κραταιώσεως τής Φυλής είναι απόσταγμα σκέψης φιλοσοφικής τού Ηράκλειτου κι όχι
κάποιου τυράννου.
Η ίδια η Εθνικοσοσιαλιστική Ιδεολογία στην σύγχρονη πολιτική ιστορία ως
ονομασία και ως περιγραφή ακούστηκε για πρώτη φορά από τον τραγικό εθνομάρτυρα
Ίωνα Δραγούμη. Εκείνος ο Μεγάλος Έλλην ήταν που αναζήτησε την δημιουργία μιας
νέας ιδεολογίας μέσα από την σύζευξη τού Εθνικισμού και του Σοσιαλισμού. Να
αντικατασταθεί ο χωριστός βίος των εθνικών ζητημάτων και των κοινωνικών
ζητημάτων και να ανταμωθούν η εθνική ισχύς και η κοινωνική δικαιοσύνη στο
ενιαίο Σώμα τού Αυτοκρατορικού Ελληνισμού στην θέση τού πεσμένου κουφαριού τού
ψευτορωμέϊκου.
Να εναρμονιστούν οι Αρχές με την Φύση τού Ελληνισμού. Ο αέναος κύκλος τής ιστορίας, η γένεση νέου ελληνικού
πολιτισμού, η κατανίκηση των βαρβάρων, η Τιμή των Προγόνων, ο χαιρετισμός
ευγνωμοσύνης προς τον Θεό, είναι τρόπος ζωής και η αποστολή μας. Είναι ο
Ελληνισμός μας και Εθνικοκοινωνισμός μας. Απεικόνιση τής φυσικής ροής τής Φυλής
μας, η γένεση, η άνοδος και η εκ νέου επιστροφή τού Ελληνισμού στον Θρόνο τής
Οικουμένης υπήρξε το Τετραγάμμα. Στην ίδια ροή τού Καθαρόαιμου Ελληνισμού
κινείται και ο Μαίανδρος.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου