ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ - ΜΙΑ ΣΚΥΤΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑΣ - ΕΝΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΑΔΙΑΛΛΕΙΠΤΑ.



ΑΘΗΝΑ 2-11-2016.

Συναγωνιστικό χαίρε εις άπαντες αδέρφια μου. Με αφορμή την συζήτηση που είχα με έναν πολύ καλό φίλο μου για τον αγαπημένο μου πατέρα Κωνσταντίνο, αναδημοσιεύω την κατωτέρω εξιστόρηση που τού έκανα. Διότι η οικογενειακή μας ιστορία είναι πολυτίμητο και πανάκριβο κειμήλιο που πρέπει να την βαστούμε μέσα μας ως άσβεστη φλόγα.
Ο πατέρας μου "έφυγε" στα 49 του χρόνια το 1988 σε εργατικό δυστύχημα. Φύλαξ πυρασφαλείας στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά με ιδιαίτερη αίσθηση της ευθύνης. Να φανταστείς ότι όταν κάποια στιγμή επιστρέφαμε σπίτι μας από τις διακοπές, βρήκαμε την πυροσβεστική στον κινηματογράφο απέναντι από το σπίτι μας,έτρεξε να αφήσει σπίτι τα πράματά μας, άρπαξε ένα φακό και όρμησε να βοηθήσει στην κατάσβεση της φωτιάς. Ήταν πάντα λεπτολόγος στις αυτοψίες που έκανε στα καράβια που ερχόντουσαν για επισκευή στον βαθμό που πολλοί πελάτες της εταιρίας τον είχαν μάθει και τον ζητάγανε να αναλάβει υπηρεσία εκ των συναδέρφων του. Δεν ήταν ποτέ ημέτερος του σάπιου καθεστώτος. Ήταν ανάμεσα σε κείνους που κάποιοι θεωρούσαν ασφαλίτη του Νιάρχου γιατί δεν συναινούσε στο πλιάτσικο της εταιρίας από το παπανδρεϊκό κράτος το 1985. Στο δε δυστύχημα έχοντας τελειώσει την νυκτερινή βάρδια γύρισε πίσω για κάποιο λόγο και εν τέλει λόγω πλημμελών καλύψεων στην ανθρωποθυρίδα από τους υπευθύνους του καραβιού και την μη αποστολή βοηθού που δικαιούτο από τα κομματόσκυλα που ασκούσαν τάχα ρόλο επόπτη, το πρόχειρο κάλυμμα της ανθρωποθυρίδας υποχώρησε. Με τον θάνατό του έσωσε τον επόμενο συνάδερφό του που θα πήγαινε για εργασία. Όλα αυτά έχουν αποδειχθεί στην ακροαματική διαδικασία του αρμόδιου δικαστηρίου, με την παραδοχή της αναξιότητας του ανευθυνοϋπεύθυνου επόπτη - κομματόσκυλου. Ήμουν στα 17 μου έτη, Δεκέμβριο του 1988. Τον Ιούνιο του 1989 έδωσα πανελλήνιες εξετάσεις παιρνώντας στα ΤΕΙ Λογιστικής και τον Ιούλιο του ίδιου έτους προσελήφθην από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ενώπιον δικαστικών αγώνων όπως ομολογούν στα πρακτικά. Την ίδια αντιμετώπιση είχα κι εγώ ομοίως ως μη κομματόσκυλο. Να φανταστείς ότι από τα πρώτα που φρόντισαν να μάθουν κάποιοι ήταν τι πολιτικά φρονήματα έχω με διάφορους ανορθόδοξους τρόπους. Ναι, θέλω να δώσω ορθόδοξη και εθνικιστική διοίκηση και ρότα στην Ιερή Ελλάδα μας. Ναι, θέλω να φέρω κι άλλους συνέλληνες δίπλα μου στον ίδιο δρόμο, ναι θέλω να κάνω το ιερό χρέος μου προς τον πατέρα μου και να δώσω γερή σκυτάλη στην κόρη μου, ναι ξέρω ότι ο πατέρας μου με σκέπει από εκεί ψηλά στους ουρανούς μαζί με το Θεό μας. Και συνεχίζω μπροστά.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: