ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΔΕΚΑΤΑ ΤΡΙΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΜΑΣ ΚΟΡΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

ΑΘΗΝΑ 20-12-2018.

Σαν σήμερα, πριν από 13 χρόνια γεννήθηκε η πολυαγαπημένη μας κόρη Ειρήνη. Η πιο ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή μας, κατά την οποία λάβαμε στην αγκάλη μας το ομορφότερο, το πλέον τιμαλφές δώρο από τον Πατέρα μας Θεό. Ότι η πολυαγαπημένη μας κόρη Ειρήνη είναι για εμάς η διαρκής παρουσία τού Θεού στη ζωή μας, το φως το ιλαρό, ο πολυτιμότερος θησαυρός τής γης. Η γέννηση τής κόρης μας υπήρξε Ευλογία Κυρίου σε εμάς, όταν μετά από μεγάλο αγώνα, η σύζυγός μου Φώτω είδε σε ενύπνιο όραμα την Αγία Παρασκευή να τής δίδει οδηγίες που έπρεπε να ακολουθήσουμε μαζί με την ιατρική φροντίδα, προκειμένου να γίνει με ασφάλεια η γέννηση τής Ειρήνης μας. Η πολυκλινική στον ηλεκτρικό σταθμό τής Καλλιθέας που πήγαμε για να καθορίσουμε γυναικολόγο, ανακαλύψαμε ότι είναι αφιερωμένη στην Αγία Παρασκευή! Κι έτσι αποφασίσαμε κατόπιν και τελέσαμε τη βάπτιση τής Ειρήνης μας στον Ιερό Ναό τής Αγίας Παρασκευής που βρίσκεται εντός τού περιφραγμένου χώρου τού Οίκου Τυφλών τής Καλλιθέας.


  Κατωτέρω παραθέτω γλυκιά μας κόρη Ειρήνη την καταγραφή τής γεννήσεώς σου από το Πολιτικό μου Ημερολόγιο 2, Κεφάλαιο 16, ακριβώς όπως την σημείωσα εκείνη την υπέροχη ημέρα τής ζωής μας.


Κεφάλαιο  16.  Τρίτη 20-12- 2005.

Ώρα 8.οο. Αναχωρούμε οικογενειακώς, εγώ, η σύζυγός μου Φώτω και η μητέρα μου Ειρήνη για το μαιευτήριο «Μητέρα». Την ως άνω ώρα έχουμε αφιχθεί.
Ξεκινάει η διαδικασία τής γέννησης τής κόρης μας. Σκοπός είναι η γέννα να γίνει με φυσιολογικό τοκετό. Η θέση τής κόρης μας δυσκολεύει τα πράγματα. Έχει σηκωμένο τον αγκώνα στο ύψος τού κεφαλιού και επιμένει. Πρέπει να προβούμε σε καισαρική τομή. Ώρα 17. 35. Η κορούλα μας γεννιέται και αντικρίζει το φως τής ημέρας. Ώρα 18. 00. Μού την φέρνουν και την αντικρίζω πανευτυχής. Λίγο αργότερα βλέπω και τη σύζυγό μου. Είμαι ένας τρισευτυχισμένος πατέρας. Νιώθω δυνατός όσο ποτέ άλλοτε. Η πατρότητα είναι υπέροχο συναίσθημα. Είμαι έτοιμος να κάνω τα πάντα για την οικογένειά μου, τα πάντα για τη νεογέννητη κορούλα μας, γι’ αυτό το γλυκύτατο πλασματάκι. Η Ελλάδα που θα τής προσφέρω πρέπει και θα είναι ασφαλώς πολύ καλύτερη από τούτη που υφίσταται σήμερα. Θεέ μου, σ’ ευχαριστώ για τούτο το μέγα και θαυμαστό δώρο.
Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος


Πολυαγαπημένη και λατρεμένη κόρη μας Ειρήνη, σού ευχόμαστε χρόνια πολλά, καλά και ευλογημένα, υπό την Σκέπη και την Προστασία τού Πατρός Θεού μας και τής Μητρός Παναγιάς μας και τής Προστάτιδός σου Αγίας Παρασκευής και πάντων των Αγίων ημών.  Να κάνεις κάθε πόθο σου καλό και ευλογημένο πράξη καρδούλα μας. Και μανούλα. Αμήν.
Ο πατέρας σου Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος με την μαμά σου Φώτω και τη γιαγιά σου Ειρήνη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: