ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ


ΑΘΗΝΑ 28-12-2018.

Χαίρε πολυαγαπημένε μου πατέρα Κωνσταντίνε. Ξέρουμε και οι δυο μας πολύ καλά ότι οι εξ ύψους ευρισκόμενοι δίπλα στο Θεό δικοί μας άνθρωποι είναι πάντα στο πλευρό μας, είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές μας προς τον Ουράνιο Πατέρα και μάς προστατεύουν. Ο δικός σου πατέρας και παππούς μου Σπυρίδων εκοιμήθη σε ηλικία 46 ετών και εσύ σε ηλικία 49 ετών μετά από εργατικό ατύχημα εν ώρα καθήκοντος στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ως Φύλαξ Πυρασφαλείας, όπου έδωσες τη δική σου ζωή για να προστατέψεις τη ζωή πολλών συνάδελφων σου.

Ήταν βράδυ τής 28ης Δεκεμβρίου 1988, όταν έφυγες έτσι γρήγορα και ξαφνικά από κοντά μας. Στα 17 μου έτη εγώ, στην τρίτη λυκείου, λίγο πριν τις πανελλήνιες εξετάσεις. Θυμάσαι, έλεγχος ασφαλείας σε καράβι, εγκληματικές παραλήψεις τής πλοιοκτήτριας εταιρίας και τού πληρώματος, ασυγχώρητες αμέλειες τού κανονισμού εργασίας από το τμήμα σου που σημείωσες, τούς τις είπες και μάς είπες στην τελευταία σου τηλεφωνική συνομιλία με τη μητέρα μου Ειρήνη. Σε άφησαν μέσα στο πυκνό σκοτάδι μοναχό σου και σε πήρε από κοντά μας μια ανθρωποθυρίδα. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι έφυγες με ήσυχη τη συνείδησή σου.

Στην εξόδιο ακολουθία η μητέρα μου κι εγώ δίναμε ο ένας στον άλλο κουράγιο. Θυμάμαι που γύρισα στη μαμά και τής είπα ότι ο μπαμπάς έφυγε, θα μάς προστατεύει πάντα και τώρα πρέπει μαζί να βαδίσουμε μπροστά. Θυμάσαι μπαμπά; Επί τρεις ημέρες ήμουν σαν το μάρμαρο, δεν μπορούσα ούτε να κλάψω. Την τρίτη ημέρα άνοιξαν οι κρουνοί των ματιών μου και δεν κλείνανε με τίποτα. Έγινε το δικαστήριο στο οποίο δικαιωθήκαμε και κατόπιν εγώ προσελήφθην από την εταιρία. Και στο λέω τούτο μπαμπά, διότι κάποια συνδικαλιστικά παιδάκια είπαν σε μένα τον «κακό» εθνικιστή ότι χάρη στο σωματείο τους προσελήφθην. Οποία αήθεια και υποκρισία! Άλλωστε από την εποχή τής εξόδου τού αείμνηστου Νιάρχου και μετά, η οικογένειά μας ήμασταν πάντα τα μαύρα πρόβατα. Μηδέν αξιοκρατία, ακυρώσεις προαγωγών και ευνοήσεις των ημετέρων τους. Τα θυμάσαι πολύ καλά μπαμπά, τα έκαναν και στους δυο μας. Κατόπιν έδωσα εξετάσεις, πέρασα στη Σχολή Διοίκησης Οικονομίας στη Λογιστική, μπήκα στον Σκαραμαγκά και τα είδα όλα τα … δημοκρατικά!

Έφτιαξα την οικογένειά μου με τη γυναίκα μου τη Φώτω. Μάς έβλεπες, μάς βλέπεις και μάς έχεις πάντα υπό την σκέπη σου μπαμπά. Το ξέρουμε και οι δύο πολύ καλά αυτό. Είχες έρθει στα όνειρα τής Φώτως μου, μού το είπε η γυναίκα μου. Η Φώτω μάλιστα έχει πολλά κοινά με τη μαμά. Ένα από αυτά είναι ότι και οι δυο τους δεν γνώρισαν τον πεθερό τους! Ο Θεός όμως μάς έδειξε την άπειρη Αγάπη Του. Δεκέμβριο τού 1988 έφυγες εσύ μπαμπά, όπως Δεκέμβριο την ίδια ημέρα το 1968 είχατε παντρευτεί με τη μαμά, Δεκέμβριο στις 20 τού μηνός το 2005 ήρθε στη ζωή μας η πολυαγαπημένη μας κόρη Ειρήνη! Εγώ από την άλλη πλευρά, τρισευτυχισμένος με την πατρότητα και το γλυκό μας μωρό που ήρθε στην αγκαλιά μας μετά από αγώνες με την θεία επέμβαση τής Αγίας Μεγαλομάρτυρος και προστάτιδος τής κόρης μας Παρασκευής, ορκίστηκα στην Ειρηνούλα μας ότι η Ελλάδα που θα τής προσφέρω πρέπει και θα είναι ασφαλώς πολύ καλύτερη από τούτη που υφίσταται σήμερα.

Μπήκα στην πολιτική, συνάντησα πολλά εμπόδια και το μίσος ψευτορωμιών και σταυρωτήδων, αλλά τώρα πλέον ωρίμασαν οι καιροί που όρισε ο Θεός για την δικαίωση και τη μεγαλοσύνη Ορθοδοξίας και Ελλάδος και οι ιδέες οι σωστές ελληνορθόδοξες και εθνικοκοινωνικές που έλαβα από γονείς και καλλιέργησα και ο ίδιος για να ψηλώσουν ως τον Ουρανό βλασταίνουν μέσα από το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα τής Χρυσής Αυγής. Θυμάσαι μπαμπά, πάντα μού λέγατε εσύ και η μαμά να αγαπώ τον Χριστό μας, την Ελλάδα μας και την Οικογένεια. Έθεσα λοιπόν μαζί Αγάπη Θεού, Εθνική Ισχύ και Κοινωνική Δικαιοσύνη και το είπα Ελληνορθόδοξο Εθνικοκοινωνισμό. Βρήκα τα αδέρφια μου με τον Λαϊκό Εθνικισμό και τον σηκώσαμε ψηλά. Μπαμπά, σε λατρεύω! Ξέρεις ότι θα βαστήξω ζωντανές και θα κάνω πράξη όλες τις διδαχές σου. Ότι θα σε δικαιώσω. Και θα δώσω στην κορούλα μας και εγγονή σου, στην Ειρήνη μας τον κόσμο που μαζί ονειρευτήκαμε. Σ’ αγαπάμε πάρα πολύ μπαμπά!!! Καλή Ανάσταση!!! Όλα θα γενούν όπως όρισε ο Πατέρας μας Θεός. Σε φιλούμε μπαμπά!!!
Ο γιος σου Σπυρίδων
Η γυναίκα μου Φώτω
Η γυναίκα σου Ειρήνη
Η κόρη μας και εγγονή σου Ειρήνη.


Δεν υπάρχουν σχόλια: