ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΑΘΗΝΑ 28-12-2021.

 

Σαν σήμερα το 1988 έφυγε από τα εγκόσμια ο αγαπημένος μου Πατέρας Κωνσταντίνος. Έχασε την ζωή του εν ώρα υπηρεσίας ως φύλακας πυρασφαλείας στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά διενεργώντας ελέγχους για την ασφάλεια ζωής των συναδέλφων του. Τα μαθήματα τής υπευθυνότητας που χάραξε στη ζωή μου έμειναν με ανεξίτηλα γράμματα στην καρδιά μου. Πατέρα μου, μού λείπεις πάρα πολύ. Ξέρω ότι σιμά στο Θεό όπου βρίσκεσαι πρεσβεύεις αγάπη υπέρ ημών τής οικογένειάς σου. Σε ευχαριστούμε πολύ πατέρα μου Κωνσταντίνε. Σε αγαπούμε πάρα πολύ κι εγώ ο γιος σου Σπυρίδων και η σύζυγός σου και Μάνα μου Ειρήνη και η γυναίκα μου και νύφη σου Φώτω με την κόρη μας και εγγονή σου Ειρήνη που δεν πρόλαβαν να σε γνωρίσουν.

Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: