ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΑΙΜΑ, ΓΗ ΚΑΙ ΤΙΜΗ. Η ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΚΟΙΝΩΝΙΣΜΟΥ.

AΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΠΑΛΑΙΩΤΕΡΟ ΑΡΘΡΟ.
ΑΘΗΝΑ 3-11-2007.

Τα μετεκλογικά τεκταινόμενα και οι ακολουθούμενες φιλολογίες και παραφιλολογίες περί «Ακροδεξιάς» γεννούν εύφορο πεδίο για ένα πολιτικό και ιδεολογικό ξεκαθάρισμα που έχει ανάγκη ο τόπος. Το υποτιθέμενο αξιακό σύστημα επιλογής των πολιτικών «μας» απαρτίζεται από την «χαρισματική» και εξόχως κληρονομική επωνυμία του υποψηφίου( γιος, ανιψιός ή εγγονός πρώην πολιτικού), τις βαριές κοινωνικές γνωριμίες και τις σχέσεις εναγκαλισμού με την συμμορία της νεόκοπης πλουτοκρατίας, την οικονομική ισχύ του λαϊκού «υπερασπιστή», τον βαθμό της υποτέλειας που αυτός επιδεικνύει, την ιδεολογική κενότητα που διαθέτει και καλύπτει μέσα από την οικειοποίηση ιδεών που τις αντιλαμβάνεται ως εμπόριο ψεύτικης ελπίδας, τις σχέσεις διαπλοκής που αναπτύσσει με τους υποτιθέμενους ιδεολογικούς αντιπάλους, τους εχθρούς της Πατρίδος.

Εδώ έρχεται να παρέμβει καταλυτικά και να ανατρέψει το σαθρό πολιτικό σκηνικό ο Ελληνικός και Ριζοσπαστικός Εθνικοκοινωνισμός ως Πολιτική Ιδεολογία που προτάσσει την Εθνική Συνοχή και την Κοινωνική Αλληλεγγύη. Εκφράζει την πολιτική έννοια του Πατριωτισμού, την Εθνική Καθαρότητα, την Γνήσια Φυλετική Συνείδηση και την προάσπιση των Λαϊκών Ελευθεριών. Ο Ελληνικός Εθνικοκοινωνισμός στηρίζει την Πολιτική Φιλοσοφία του, τον Ιδεολογικό Λόγο του και την Αξιακή Αναφορά του στην διατήρηση της Ελληνικής Ταυτότητας, στην οικοδόμηση ενός Νέου Ελληνικού Πολιτισμού και στην ελεύθερη έκφραση της Ελληνικής Λαϊκής Κυριαρχίας.

Ο πρώτος και θεμελιώδης λίθος για την ασφαλή δόμηση του Εθνικού Κράτους σύμφωνα με την πολιτική αντίληψη του Εθνικοκοινωνισμού και τη λογική παραδοχή της φυσικής νομοτέλειας είναι ο σεβασμός και η θωράκιση της Εθνικής και Φυλετικής Ιδιοσυστασίας. Ο πρωταρχικός παράγοντας που κατευθύνει τις ενέργειες μιας ομάδας πολιτών στον σχηματισμό της Πολιτείας είναι το αρμονικό ταίριασμα της κοινής καταγωγής και της φυλετικής ταυτοσημίας, η σύνθεση του όμαιμου και του ομόφυλου. Η τήρηση της Εθνικής Ομοιογένειας συνέχει τον λαό που την εφαρμόζει και τον κατευθύνει ομότροπα στην αντιμετώπιση των κοινών ζητημάτων και αναγκών. Όταν οι πολίτες μιας Κρατικής Οντότητας έχουν κοινό γλωσσικό κώδικα, κοινή παιδεία, κοινά ήθη και έθιμα, κοινές θρησκευτικές αναζητήσεις και την ίδια κοιτίδα προέλευσης, τότε είναι απολύτως φυσιολογικό να εργάζονται με ζήλο και αφοσίωση για την πρόοδο και ανάπτυξη της Εθνικής Κοινότητος. Αρκεί να επιλέξουν υπεύθυνες ηγεσίες και όλοι μαζί να αποτρέψουν επιβλαβείς προσμείξεις κατώτερων και αλλότριων πληθυσμών που θα λειτουργήσουν ως ενισχυτικοί φορείς συμφερόντων αντίθετων προς τις επιδιώξεις του Έθνους. Δεν αποκαλείσαι Έλληνας με την απόκτηση ενός χαρτιού και μιας ταυτότητας αλλά χαριτώνεσαι από το Ελληνικό Αίμα που τρέχει στις φλέβες σου. Σ’ αυτή εδώ τη χώρα κατοικούν Έλληνες που ανήκουν στην Ανώτερη Λευκή Ευρωπαϊκή Φυλή που γεννοβόλησε το Ελληνικό Έθνος.

Το δεύτερο δομικό στοιχείο της Εθνικοκοινωνικής Πολιτείας αποτελείται από την κατοχύρωση του απαραίτητου ζωτικού εδαφικού χώρου που απαιτείται προκειμένου να ζήσει, να αναπτυχθεί και να εξαπλωθεί ο Εθνικός πληθυσμός συμμετρικά και ανεμπόδιστα. Στην Εθνικοκοινωνική Κοσμοθεωρία η ισχυροποίηση του Εθνικού Κράτους βασίζεται στην πληθυσμιακή έκρηξη, αφού περισσότεροι πολίτες σημαίνουν αναβάθμιση του εργατικού ιστού του Έθνους όχι μόνο σε ποσοτικό αλλά και σε ποιοτικό επίπεδο. Με τον όρο εργάτης εννοούμε κάθε ανθρώπινη μονάδα που προσφέρει το προϊόν της εργασίας της στην Εθνική Κοινότητα αγόγγυστα, υπηρετώντας πιστά τον υπέρτατο σκοπό της κραταίωσής της μέσα σ’ ένα πλαίσιο ανταποδοτικότητας, αφού η θετική απολαβή της Πολιτείας νέμεται ισόποσα και αδιακρίτως σε όλους τους πολίτες που μοχθούν. Η επιδιωκόμενη αυξητική πληθυσμιακή τάση δημιουργεί την υποχρέωση της Εθνικής Πολιτείας να καλύψει τις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των νέων πολιτών της. Ανάγκες που έχουν να κάνουν κυρίως με την παροχή στέγης, τροφής, εργασίας και ικανής εδαφικής και παραγωγικής εκτάσεως. Η υποχρέωση αυτή αυξάνει όταν πλησίον του Εθνικού Μητροπολιτικού Κέντρου εδράζονται οικείοι πληθυσμοί που είτε λόγω πρότερων ατυχιών είτε παλαιότερων προδοτικών καταστάσεων έχουν βρεθεί εκτός συνόρων υπό ξένη κατοχή. Στις ανωτέρω περιπτώσεις θεωρούμε ιερό καθήκον την πράξη της ανακατανομής εδαφών και την οικειοποίηση ευρύτατων ζωνών επιρροής. Τα δικαιώματα της λαϊκής αυτοδιάθεσης και των ανθρωπίνων ελευθεριών ισχύουν και για τους Έλληνες. Δεν είναι θέμα πολεμικής δράσης όπως λένε οι δειλοί, αλλά ζήτημα αποτελεσματικής και στιβαρής Εθνικής Πολιτικής. Επιπλέον ο παράγοντας Γη και η σύνδεσή του με τον άνθρωπο έχει διαχρονικά αποδειχθεί ότι δημιουργεί χαρακτήρες υπεύθυνους, ρωμαλέους, ευφυείς, δραστήριους αλλά και δημιουργικά ενεργητικούς απέναντι στις Εθνικές υποθέσεις και τις κοινωνικές υποχρεώσεις. Η ενασχόληση με το φυσικό περιβάλλον και τις αγροτικές δραστηριότητες αναπτύσσει βαθιά οικολογική συνείδηση, διευρύνει τους πνευματικούς ορίζοντες, διαπλάθει δυνατές και υγιείς προσωπικότητες και ενδυναμώνει την πίστη και την προσήλωση του λαού στην άσκηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων του Έθνους. Η καταπολέμηση της αστυφιλίας και η κινητροδότηση για την επάνδρωση της υπαίθρου θωρακίζει τόσο το Έθνος όσο και το λαό.

Ο τρίτος ζωτικός άξονας της Εθνικοκοινωνικής Βιοθεωρίας είναι ο δεσμός της Τιμής και του Χρέους των πολιτών του Εθνικού Κράτους έναντι των προγόνων, της Εθνικής Αποστολής και των μελλοντικών γενεών που θα έρθουν και θα εξελίξουν το Έθνος. Αναμφίβολα η σημερινή Ελλάς δεν προήλθε ως προϊόν παρθενογένεσης αλλά μέσα από μια αδιάκοπη διεργασία κοπιωδών δοκιμασιών και αγώνων των Ελλήνων που προηγήθηκαν ώστε να απολαμβάνουμε εμείς σήμερα το αγαθό της ελευθερίας. Η επίζηλη γεωφυσική θέση της Πατρίδος μας και η συναναστροφή με προδότες και υπανθρώπους δοκίμασαν λίαν επιτυχώς τις αντοχές της Ελλάδος. Οφείλουμε να δημιουργήσουμε έναν Νέο Ελληνικό Πολιτισμό. Να δομήσουμε μια Ελλάδα που θα στεγάζει όλους τους Έλληνες, χαρίζοντας τους την Ελευθερία και αποδίδοντας τους το Δικαίωμα της Ελληνικότητας. Τότε θα είμαστε διπλά ευτυχείς, και ως Έλληνες και ως Εθνικοκοινωνιστές.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ Δ/ΝΣΕΙΣ: http://polapopsis.blogspot.com/
http://karachalios-spiros.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: