ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΕΘΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.

ΑΘΗΝΑ 17-3-2009.

Στην σημερινή Ελλάδα που ταλανίζεται από την έξαρση της εγκληματικότητας, την ασυδοσία των φορέων της κοινωνικής ανωμαλίας και την άμβλυνση του πατριωτικού φρονήματος, η αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και η ορθή κατεύθυνση της ελληνικής νεολαίας είναι στοιχεία απολύτως απαραίτητα. Μια αντικειμενική και διεισδυτική ματιά στα γεγονότα των ημερών καταδεικνύει την προσπάθεια των εγχώριων ενεργούμενων του Διεθνιστικού Νεοταξισμού να εκμηδενίσουν την εμπιστοσύνη του λαού έναντι της Πατρίδος και να τον αποπροσανατολίσουν από τα πραγματικά προβλήματα του Έθνους.

Εύπλαστη μάζα σ’ αυτά τα σχέδια επιθυμούν οι ολετήρες να καταστήσουν την νεολαία. Πιστεύουν ότι μπορούν να ελέγξουν τις επιθυμίες και τον σχηματισμό της γνώμης που αυτή διαμορφώνει για την δομή του Κράτους και την αποστολή του, αλλά και τον ενεργό ρόλο του πολίτη μέσα από τον έλεγχο της παιδείας. Ο σεβασμός στους θυσιαστικούς αγώνες των προγόνων απουσιάζει, η έννοια των εθνικών δικαίων έχει εξοβελιστεί, η παροχή της γνώσης έχει εμπορευματοποιηθεί και η επίδειξη κοινωνικής ευαισθησίας και σεβασμού της περιουσίας είναι ανύπαρκτη.

Όταν έχουμε φτάσει στο σημείο η εξεταστική διαδικασία του λυκείου να έχει μετατραπεί σε πλειστηριασμό ονείρων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στερώντας από το λύκειο τον αυτόνομο χαρακτήρα της προσφοράς γενικών στοιχείων γνώσης, τότε είναι σαν να ομολογούμε ότι επιθυμούμε αμόρφωτους και άβουλους πτυχιούχους. Όταν οι σχολές έχουν παραδοθεί στις ιδεολογικές μειοψηφίες που εχθρεύονται την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και μισούν την Ιδέα του Έθνους και της Θρησκείας που κράτησε όρθιο τον Ελληνισμό σ’ όλες τις δυσκολίες, τότε η παιδεία έχει χάσει τον προσανατολισμό.

Όταν το μίσος για την Πατρίδα στεγάζεται στα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα και τις διαδικτυακές τους υποδομές, όταν οι χώροι μάθησης γίνονται αρένες «ιδεολογικών» προπηλακισμών, όταν γίνονται εστίες κάλυψης παραβατικών στοιχείων που προηγουμένως έχουν κάψει ελληνικές σημαίες και εργασιακούς χώρους, τότε το Κράτος ή αντιδρά ή δεν υφίσταται. Είναι καταθλιπτική η κατάντια της Παιδείας όταν σε περασμένες εποχές οι Έλληνες φοιτητές και οι καθηγητές τους πρωτοστατούσαν στην απελευθέρωση της Μακεδονίας μας.

Καθίσταται πραγματικά επιτακτική ανάγκη η συνολική μεταρρύθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Και αυτό που πρέπει να αποκτήσουμε πρώτιστα είναι μια πραγματική Εθνική Παιδεία. Μια Παιδεία που θα προσφέρει στο Ελληνικό Έθνος υπεύθυνους πολίτες ικανούς να το υπερασπιστούν και να το υπηρετήσουν από θέση ευθύνης προς όφελος του λαού. Χρειαζόμαστε μια Παιδεία που θα προσφέρει ωφέλιμη γνώση, προϋποθέσεις αξιοκρατίας και πατριωτική πίστη. Που θα οδηγήσει τον Έλληνα νέο να επιλέξει τον επαγγελματικό δρόμο της καρδιάς του κι όχι τυχαίων αριθμητικών δεδομένων.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
ΜΕΛΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΛΑ. Ο. Σ
http://karachalios-spiros.blogspot.com/



Δεν υπάρχουν σχόλια: