ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ

Η Ελλάδα σήμερα


ΠΡΩΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΚΑΝΑΛΙ Antonio News Web Tv

ΑΘΗΝΑ 3-2-2022.

 

Χθες το βράδυ, Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022, πραγματοποίησα την πρώτη μου εκπομπή στο διαδικτυακό κανάλι τού φίλου Αντώνη Μεϊντανίδη. Ο γενικός τίτλος τής εκπομπής μου είναι Η Φωνή τής Αλήθειας και ο τίτλος τού πρώτου επεισοδίου ήταν Ο Αληθινός Εθνικιστής και Πατριώτης. Η δε εκπομπή μου θα είναι εβδομαδιαία. Δείτε την εκπομπή στο βίντεο που παραθέτω συντροφιά με τον Ελληνορθόδοξο Εθνικοκοινωνισμό τής καρδιάς μου.

Σπυρίδων Κ. Καραχάλιος

 



 

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Συνχαρτηρια συναγωνιστή αδελφέ μου. ΑΞΙΟΣ. ΛΕΥΤΕΡΙΆ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΉ ΑΥΓΗ. Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ Ν. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΘΈΛΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΔΏΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΣΕ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΑΜΉΝ.

polapopsis είπε...

Ευχαριστώ πολύ από καρδιάς αδερφέ μου και συναγωνιστή. Λευτεριά στη Χρυσή Αυγή και την Ιερή Ελλάδα μας, Λευτεριά που θα κατακτηθεί από κοινού αφού ο αγώνας του Νίκου του Μιχαλολιάκου και πάντων ημών των Εθνικών Αγωνιστών τού Κινήματος γίνεται για την απελευθέρωση και την ανάσταση τής Αγίας και Μεγάλης Ελλάδος, οπότε θα είναι Λευτεριά όλου τού Ελληνισμού.